B.6

131 28 4
                                    

Dahyun sabah erkenden uyanmıştı. Çok heyecanlıydı. Çok farklı bir rüya görmüştü.

This dream;

Dahyun ve Jaebum karşı karşıyaydırlar. İkisi de ağlıyordu. Dahyun un gözü nefretle bakarken Jae ninki pişmanlıkla bakıyordu.

Jaebum: Bak beni affetmen imkansız biliyorum ama ben gerçekten çok pişmanım Dahyun...
Dahyun: Bana acımadın bile! Her günümü mahvettin! O kızlara dövdürttün! Peşime adam taktın! Şimdi ise bana YALAN söyledin! Hayatımı hiçe saydın! Hafıza kaybımdam faydalandın! İstediğin oldu mu Bay KİLLER! Parana kavuştun mu?!
Jaebum : Bak geçmişte yaptıklarım hakkında yapabileceğim bir açıklamam yok. Ama... Ama Dahyun ben... Para için başladığım Yalandan aşkımı kurtarmaya çalışıyorum... Bırakma beni... Affet beni meleğim... Affet...
Dahyun : Jaebum ben....
This dream finish...

Dahyun cevabını duymamıştı. Bu rüyanın anlamı neydi? Dahyun anlamamıştı. Ama sadece rüya deyip geçmişti.

Kaderleri bağlanan iki gencin rüyaları da aynıydı.

Jaebum bu rüyadan sonra yavaş yavaş Dahyun u hatırlamış ve yaptıklarından dolayı daha da pişman olmuştu. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Bu yüzden kaçmak istemişti.

Hızla bir bavul hazırlamıştı. Tam kapıdan çıkacakken Dahyun seslendi. Jae tam ona dönmüştü ki Dahyun koşarak ona sarıldı.

Dahyun : Oppa nereye?..
Jaebum : Dahyun... Ben... iş gezisine gitmeliyim...
Dahyun : Oppa ne zaman döneceksin?
Jaebum: bil...bilmiyorum..

Jae kafasını Dahyun un boynuna gömdü ve kokusunu içine çekti. Aşık olduğu kıza neler yapmıştı...

Gözyaşları kızın saçlarını ıslatırken daha da sıkı sarıldı. Ardından geri çekildi ve kızın gözlerine baktı. Akan yaşlarını sildi.

Jaebum : Özür dilerim...

Dahyun ne olduğunu anlamadan Jae arkasını dönüp öylece gitmişti.

Dahyun ne yapacağını bilmiyordu. Daha ona seçmeleri geçtiklerini soyleyememisti.

Dahyun somurtarak Seulgi'yi aradı .

D-Alo Seulgi toplayabildigin kadar abur cubur topla ve buraya gel.

S-wuhuu depresyon partisi. Bende tam seni arayacaktım. Hemen geliyorum Dahyun.

D-Tamam bayy

S-bay

Dahyun koltuğa kendini bıraktı ve düşünmeye başladı. Jaebum onu terk mi etmişti. Peki neden? Hayır hayır böyle dusunmemeliydi sonuçta bir iş gezisi. Dahyun kötü hissediyordu. Biran önce hatırlamak istiyordu herşeyi. Belki o zaman Jaebum ile daha mutlu olurlardı.

Kapı çalınca Dahyun koşarak kapıyı açtı. Seulgi elinde tonla poşet ile kapıdaydı. Hemen içeri girdi ve televizyonun karşısına kuruldular.

Seulgi: Jimin ile kavga ettik.
Dahyun: Neden?
Seulgi: Ben onu kıskandım tamam mı? Gittim kıza bağırdım çağırdım. Kız ağlamaya başladı ve Jimin kızı korudu. Bana bağırdı!
Dahyun: Affet diye kapıya gelicek eminim. Jaebum gitti.
Seulgi : Nereye gittii?!
Dahyun : iş gezisine dedi ama pek inandırıcı gelmedi. Sanki bir Daha donmicek gibi sarıldı. Seçmeleri geçtiğimizi bile söyleyemedim.
Seulgi: O-Ohh. Sana neden inandırıcı gelmedi ki?
Dahyun : Seulgi ben yavaş yavaş hatırlıyorum ve bazı anılarımda onu da görüyorum. Oda geçmişimde var. Hatta bugün bir rüya gördüm.
Seulgi: Ne rüyası?
Dahyun: Ona hayatımı mahvettigini, geçmişte de şimdi de mahvettigini söylüyordum. Bana yalan söylediğini... O da geçmişte yaptıklarının bir açıklaması olmadığını ama bana aşık olduğunu söylüyordu. İkimizden ağlıyorduk Seulgi...
Seulgi : Ohh Dahyun böyle durumlarda annem ne der biliyor musun?
Dahyun: .....
Seulgi : Gece bir tarafın açık kalmış.

Yalan ♡Jaebum ♡DahyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin