Pirmā mīlestība?

372 43 1
                                    

Apsēdos uz parka soliņa. Pazvaniju Greisonam.
"Čau Roz!"
"G..greison?"
"Kaut kas noticis?"
"Es nevaru atgriezties m..mājās. Patēvs uzzināja ka es pī..pīpēju." Es raustoties un slaukot asaras teicu.
"Kur tu esi?"
"Parkā, pretī Kimas mājai."
"Gaidi mani tur, labi? Vari padzīvot pie manis."
"Labi..."
"Tūlīt piebraukšu."
Es pasēdēju tur kādas 10 minūtes un tad ieraudziju Greisonu. Viņš pienāca poe manis un mēs apskāvāmies. Viņš paņēma manu somu un mēs gājām uz mašīnu. Pa ceļam iebraucām veikalā un tad devāmies pie viņa. Iegāju viņa mājā. Greisons teica ka lai es iekārtojos viesu istabā. Tagad tā skaitijās mana. Pēc pusstundas es sēdēju pie virtuves letes un itkā klausijos Greisona anekdotes. 😄 Es biju ieslīkusi savās domās, atstutējusi savu plaukstu pret savu galvu.

~Ak dieniņās. Viņš tik ļoti man palīdz un viņš ir tik jauks puisis. Vai es viņam patīku? Vai man patīk viņš?!~

"ROZA!" Greisons iekliedzās.
"Ko? Em..Jā?"
"Es tev uzdevu jautājumu.." viņš sāka smieties.
"Sorry, biju ieslīkusi savās domās."
"Par ko domā?"
"Em..Par to..ka..KĀ..par to kā es tev varu atmaksāt. To ka tu man palīdzi!" Es nosarkusi sameloju.
"Nevajag. Tas ir pats mazākais ko varu izdarīt."
Dzirdēju kā pa durvīm kāds ienāca. Cilvēks ienāca dziļāk istabā. Izrādijās ka tā ir sieviete. Drīzāk meitene. Greisons pagriezās pret viņu, pateica čau, un turpināja taisīt pankūku mīklu.
"Čau Roza!" Meitene man pamāja.
"Čau? Vai esam pazīstamas?"
"Ne gluži. Greiss (īsāk Greisons) ir stāstijis par tevi. Atpazinu pēc taviem kolosālajiem matiem."
Tad Greisons pagriezās pret mums atcerējies, ka es par to meiteni nezinu neko.
"Piedod! Roz, iepazīsties! Tā ir mana māsa Dita. Viņa dzīvojas pie manis pa vasarām."
"Skaidrs! Prieks iepazīties ar tevi, Dita!" Es uzsmaidiju.
"Neticami ka mans brālītis tev nav stāstijis par mani, kaut gan par tevi zinu ļoti daudz!" Dita teica apsēžoties man blakus.
"Viņš ir stāstijis par mani?" Es pagriezos pret Greisonu.
"NEDAUDZ!" Greisons pagriezās pret māsu ar dusmīgu sejas izteikmi.
"Pff...Come'on! Tu vēl neesi viņai pateicis?!"
"Dita!" Viņš paskatijās uz viņu vēlreiz.
"Okey okey! Fine! Es eju uz savu istabu!" Un Dita mūs pameta.

~Pateicis ko? Kas viņam man būtu jāsaka? Ak Dievs! Es nevaru, manuprāt man viņš patīk. Kā puisis. Tas sanāk, mana pirmā mīlestība!~
-------------------
Hey hey! Cerams ka patika nodaļiņa! Bildē Greisona māsa Dita 😍
P.s. ~Teksts~ nozīmē domās :)

You Should Be GoingWo Geschichten leben. Entdecke jetzt