Ben kimim!!!

474 164 43
                                    

Hayatımı değiştirme gibi bir fırsatım olsa , hiç tereddüt etmeden kabul ederdim.

Daha önce yaşadıklarım, biri tarafından anlatılsaydı, benimle dalga geçildiğini düşünürdüm.

10 yaşında Anne ve baba mı kaybettikten sonra teyzem ve kuzenimle yaşamaya başladım.
Bu süre zarfında teyzem tarafından eğitildim.

Yıllarca kimliğimi saklayarak yaşadım.

İnsanlardan kaçtım , onlara yaklaşmaktan, bağlanmaktan korktum, buda benim arkadaş edinmemi engelledi.
Farklı biri gibi davranmak zorunda kaldım.
Hiçbir zaman kendim olamadım.

Neden böyle yaşamak zorundayım diye defalarca kez sordum teyzeme aldığım cevap hiçbir zaman tatmin etmedi beni.
Diğer insanlardan farklı olduğumun farkındaydım. Hayvanlarla konuşabiliyor, insanların bana karşı olan duygularını ve ne hissettiklerini hissedebiliyordum.

"Ben aslında kimim"

Bu soruların cevabını işte o gün okuldan dönünce teyzem ve kuzenimi yerde kanlar içinde gördüğüm gün öğrendim teyzemin son nefesinde bana
.DRİNA.
-"Sen bir Owensin acele edip biran önce burdan gitmelisin.
Amari adındaki kadını bul Denzin kasabasında yaşıyor.
Çabuk olmalısın, senin peşindeler" dedi.
Bu onu son görüşümdü.

Sevdiğim herkes birer birer beni terk etti.

ARTIK YALNIZDIM

. Artık Ne Olduğumu Biliyordum.

Ben bir OWENİM
(sağlıklı doğanlar)

..........
((( ARKADAŞLAR İLK BİRKAÇ SAYFADAN HİKAYENİN OKUMAYA DEĞER OLUP OLMADIĞINI ANLAYAMAZSINIZ, BU YÜZDEN LÜTFEN BÖLÜMLERE KADAR OKUDUKTAN SONRA BUNA KARAR VERİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM)))))


OWENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin