YENİ BİR HAYAT

340 150 10
                                    

Teyzemin bahsettiği kadın kim, neden onu bulmak zorundaydım.

Biran önce bulmam gerektiğini hissediyordum, birşey beni buna zorluyordu.

Otobüs boyunca düşündüm durdum annemin küçükken bana her gece ısrarla aynı hikayeyi neden anlattığını.
Artık kafamda birşeyler oturmaya başlamıştı.
Hikayede ki Owen kız 18 yaşına gelince başlıyordu herşey peki bundan sonra beni ne bekliyordu.

Birşeyi çok iyi biliyorum ki, hiçbirşey eskisi gibi olmayacak...

Şoförün beni dürtmesi ile uyandım, otobüste bir ben kalmıştım, neyse ki son durak Denzil kasabasıydı.

İner inmez amari adındaki kadını bulmak için, sağa sola sormaya başladım.
Nedense adını kim duysa tuhaf birşekilde bana bakmaya başladı, neyseki sora sora evini buldum , çok tuhaf bir his vardı içimde.
Kapı zili yoktu, tıkladım uzun bi süre kimse yoktu, kabının açık olduğunu farkettim girip gitmemekte tereddüt ettim.

Sonra girmekten başka çarem olmadığını anlayınca,içeri girdim. Birinin olup olmadığına baktım, kimsecikler yokdu.
Dışarda beklemeye karar verdim arkamı dönmemle karşımda 40 yaşlarında kısa boylu, beyaz tenli, yeşil gözlü bir kadının, öylece durup bana baktığını götürdüm, bu o olmalıydı teyzemin ısrarla bulmamı istediği kişi...

Tam ben DRİNA dicektim ki;
" kim olduğunu ve neden burda olduğunu biliyorum "dedi sıcak bi ses tonuyla.

-"Şimdi bunları konuşmayalım odanı hazırlamıştım istersen ben yemeği hazırlayana kadar gidip dinlen" dedi.

O an ne diyeceğimi bilemedim dinlenmek için odaya gittim kısa bi süre sonra "yemek hazır" diye seslendi.

Yemek yedikten sonra meraklı gözlerle ona bakıp durdum.

"bana amari teyze diye hitap edebilirsin" dedi.

-"Artık burda benimle birlikte yaşayacaksın yakında 18 yaşına basacaksın çok dikkatli olman gerek" dedi.

Beni çok iyi tanıdığı belliydi peki daha önce neden onun adını duymamıştım, teyzem o günden önce hiç bahsetmemişti.
Amari teyze ile aramdaki bağ neydi.

"Bugünlük bu kadar gidip uyu istersen" dedi.

Odama çe uyumak için ,fakat bir türlü uyamuyordum. Annemin anlattığı hikaye zihnimde dolanıp durdu.

Kız 18 yaşına gelince güçleri ortaya çıkmaya başlar ve bunları gizlemenin oldukça zor olduğunu söylemişti.

Anlaşılan kendime iyi bir kimlik bulmalıyım.
Peki bu sefer nasıl bir kimliğe bürünecektim, lise yıllarında asi bir kızı, canlandırdım uygun olduğu için, ya şimdi nasıl bir karaktere bürünecektim.
Uzun uzun düşündükten sonra önceki kişilikten çok farklı, gizlenmek için iyi bir karakter buldum böylece fark edilmeyecektim.
Bence bu çok iyi bi fikirdi.

Ve YENİ BİR HAYAT...

#####İlk bölümlerden olay akışı yavaş ilerler bu yüzden sabırla okumanızı rica ediyorum,sonra ki bölümlerden hoşlancağınızdan eminim#####

OWENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin