BÖLÜM §3§

210 90 7
                                    

O olaydan sonra, üniversiteye bir süre ara vermek zorunda kaldım.

Çünkü; insanlara bacağımın bu kadar kısa sürede, nasıl iyileştiğini açıklayamazdım.

Bu süre boyunca, gücümü nasıl kontrol edeceğimi öğrenmeye çalıştım.

Arada sırada, ziyaretime Erica gelirdi. Fakat Henry ' i
o günden sonra hiç görmemiştim.

Erica 'dan iyi haberlerini ne kadar alıyor olsamda , onu çok merak ediyordum.
Yokluğun da, boşlukta gibiydim , bütün gün onu düşünüyor onu görmek istiyordum.
Giderken yanına bir parçamı da alıp gitmiş gibi hissediyordum.

AŞK 💕 BÖYLE BİR ŞEY Mİ.???

Amari teyze, beni bir amaç için o Üniversiteye yollamıştı.
Bulmamı istediği kişilerde benim gibi farklımıydı, onları nasıl bulacaktım.

Kitap bu soruma yanıt olarak, onlara kalp gözü ile bakarsam gerçek kimliklerini görebileceğimi söyledi.

Kalp gözü mü.? Of neden herşey bu kadar karmaşıktı.

Artık Üniversiteye dönebilecektim, hemen gidip duş aldım. Dolabı açtım, giymek için birşeyler bakarken kıyafetlerim arasında bir paket fark ettim.
İçinde ne olduğuna bakmak için açtım, uzun, beyaz bir elbise, ayrıntıları ve kesimiyle muhteşem duruyordu, ayrıca küçük bir notta vardı içinde.

Notta:" Sana çok yakışacağından eminim. Üstünde görmek için sabırsızlanıyorum", yazıyordu.

Amari teyzenin yanına hemen gittim, onun aldığını düşündüm.

Fakat onun almadığını Erica' nın paketi Amari teyzeden odama bırakmasını istediğini öğrendim.

Doğum günü hediyesi mi.? Doğum günümü nerden biliyordu, hiç bahsetmemiştim.
Neden şaşırıyorum ki kasabada ki herkes beni benden daha iyi tanıyordu.

Ya Owen..,
Owen olduğumu da biliyorlarmıydı...

Kabının tıklandığını duydum,kim olduğuna bakmaya gittim, gelen Ericaydı.

+Daha hazır dilmisin, sana bıraktığım paketi görmedin mi.?

-Gördüm, çok teşekkür ederim.

+Bana dil, Henry ' e teşekkür etmelisin.

-Henry ' nin hediyesi mi.!

+ Evet Drina bu Henry 'nin hediyesi, konuşma bitmiştir. Çabuk git ve hazırlan, araba da bekliyorum seni.
Beyaz elbiseyi yanına almayı unutma.

Neden diye sormama izin vermeden beni içeri sepetledi.

Hazırlandıktan sonra, Erica'yla Birlikte Üniversiteye gittik. Ders ziline 5 dakika kalmıştı. Arabadan iner inmez, koşar adımlarla derse yetişmeye çalışırken,Erica arkamdan seslenerek;
"Saat 15:00 soyunma odasında seni bekliyor olacağım, geç kalma"dedi.

Sınıfın kapısından girer girmez, odunun bana baktığını gördüm, benim için endişelenmiş gibi bir hali vardı.

Geçip yerime oturdum, kısa bir süre sonra, bölüm hocası içeri girdi, " Bu gün ders anlatmayacağım daha farklı birşey denemek istiyorum" dedi.

Sonra devam etti, " 2 kişilik gruplar halinde eşleştirdim sizi, liste de kimin kimle grup olduğunu gösterdim, ders çıkışında kapıdaki panoya bakarsınız. Yarına kadar süreniz var, dersimi geçmek istiyorsanız, en iyi şekilde hazırlanmalısınız. Sunum yapmanızı istiyorum. Konu konusunda serbest bırakıyorum sizi, bölüm dışına çıkmamak kaydıyla" dedi.

OWENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin