Kapının çarpması ile uyandım. Karşımda telaşlı bir şekilde amari teyzeyi gördüm, neden diye soramadan elindeki kutuyu önüme koydu...
-"Sana bu kutuyu 18 yaşına gelince vermemi istemişti annen, fakat durumlar değişti.
Seni bu şekilde daha fazla koruyamam.
Herşeyi sana en başından anlatacağım!." dedi.
...-"Bundan yaklaşık 500 yıl önce owenler ve alonlar birlikte yaşardı. Birbirlerine benzeselerde onlar farklı iki ırktı.
Owenlerin kanı bir panzehir alonların ise bir zehirdi, bunun nedeni bir lanetti.
Amaç!.
Bu iki ırkın bitmez tükenmez üstünlük savaşlarına son vermekti..Owenler sağlıklı doğarken alonlar, hasta doğuyordu bu yüzden owenlere ihtiyaçları vardı."
-" PEKİ ya amari teyze biz Owenlerin bunda çıkarı neydi ".
-" Onlarında yaşaması onlara bağlıydı avcılara karşı güç birliği içerisindelerdi."
-" Avcılar mı neden..."
-Çünkü
Onlar Owenlerin sonsuz yaşamına sahip olmak istiyordu.
Tabi bunun nedenini alonlarda merak ediyordu.
İşte herşey o zaman başladı avcılar gibi alonlarda sonsuzluk istiyordu.
...
-"Sonsuz yaşamı nasıl elde edebilirler di peki ."Yıllarca sakladıkları yaşam sırrı neydi, işte bu sorunun cevabını bulmak için bir oyun hazırladılar.
Oyunun amacı Owen kızını Alon erkeğine aşık edip yaşam sırrını öğrenmekti.
İstedikleri gibide oldu.
Fakat erkeğinde kıza aşık olacağını hesaba koymamışlar dı.Bunu öğrenince ikisini yakalayıp işkence ettiler.
Genç kızı sevdiği erkeği öldürmekle tehdit ettiler.
Başka çaresi kalmayan genç kız onlara sonsuz yaşamın içlerinde tuttukları yaşam kristali olduğunu söyledi ve işkence zoruyla ağzından çıkardığı kristali aldılar.
Genç kız oracıkta öldü, sevdiği erkekte işkenceden sonra öldü.Ve alonların aradığı sonsuz yaşamı saklanan bu sırla öğrendi.
O günden sonra hiçbirşey eskisi gibi olmadı.
Owenlere karşı savaş başladı...