Etter en lang dag med shopping lå jeg på senga. Zayn lå ved siden av meg. Liam og Niall satt og spilte pokemon på Nintendo ds. Louis og Harry kranglet om TVen. Jeg sukket lydløst. Louis ga opp og gikk bort til Liam og Niall og ble med på spillet. Harry satt fornøyd og så på et program om katter på TVen. Zayn så på meg. "Det er som en barnehage" hvisket han. Jeg lo. " helt sant" sa jeg. Niall sutret da Liam tok pokemonen hans igjen. "Niall det er bare et spill" sa jeg. Han så surt på meg og fortsatte spillet. Zayn lo. Jeg smilte litt. Han kysset meg. Tungene våre møttes. Magisk. "Skaff dere et rom" sa Harry. "Det er vårt rom" sa jeg. De andre lo. Harry snudde seg mot TVen og kattene igjen. "Ikke hopp opp der pus. Hva sa jeg? Du ville falle ned" sa Harry. Zayn og jeg lo lavt. Harry snudde seg og så surt på oss. Vi lo enda mer. Jeg lente meg mot ham. Han la armen rundt meg. Vi hørte tyggelyder. Niall hadde spist opp alt i minibaren. "Jeg gir deg regningen Niall" sa Zayn.
Niall så på han, trakk på skuldrene og fortsatte å spise på en donut og en sjokolade.
Jeg lukket øynene. Slappet av.
Ferien var slutt og vi var tilbake i England. Jeg satt på rommet mitt. Zayn skulle komme og vi skulle gå en tur med Diablo. Det ringte på. Jeg løp ned, med Diablo i hælene. Thomas kom meg i forkjøpet og åpnet. "Hei Zayn" sa han. "Hei" sa han. Jeg dyttet Thomas ut i stua."ikke plag Zayn" sa jeg og gikk ut i gangen. "Hei" sa jeg. Han klemte meg."skal vi gå?" Spurte han. Jeg nikket tok båndet på Diablo og tok på jakke og sko. Vi gikk ut. Diablo snuste på alt vi gikk forbi. Vi gikk hånd i hand og pratet. "Hva er det der for noe?" Spurte Emma og dyttet i Diablo. Diablo knurret. "Det er en hund" freste jeg. Emma flirte ondt. Jeg løftet opp Diablo, før Emma gjorde ham noe og ga ham til Zayn. Emma dyttet meg. Jeg falt. "Leah har ikke gjort deg noe" sa Zayn. Stemmen dirret av raseri. Emma svarte ikke bare sparket meg hardt i ryggen og gikk sin vei. Zayn hjalp meg opp. Jeg stønnet av smerte. Han løftet meg opp og bar meg hjem. Han lå meg på magen på senga. "Har dere isbiter?" Spurte han. "I fryseren" svarte jeg. Han forsvant og kom tilbake med isbiter i et håndkle og fjernet t-skjorta mi. "Du er helt rød" mumlet han og la isen på ryggen min. "Det føltes godt. Han strøk meg varsomt over ryggen. "Hvordan føles ryggen?" Spurte han. "Bedre" svarte jeg. Han smilte. Diablo sov i kurven sin. Han la seg ved iden av meg i senga. "Skal vi se en film?" Spurte jeg. Han nikket. Jeg hentet popcorn og brus. Zayn satte på filmen og pakket dyna mi rundt oss begge. Vi så the hunger games. Filmen var kjempebra. Jeg reiste meg. Strakte på kroppen. Zayn la armene rundt midjen min og kysset meg. Det føltes alltid godt og kysse ham. Jeg smilte og pjusket han i håret.
"Ikke tull med sveisen" sa han. Jeg fniste og fortsatte. "Jeg mener det" truet han. Jeg å på han med hundevalpblikket. "Det der hjelper ikke" sa han. "Det er bare jeg som rører håret mitt" sa han. Jeg sukket. Han lo og pjusket meg i håret. "Hvorfor får du lov? Og ikke jeg?" Spurte jeg. Han svarte ikke bare fortsatte og pjuske meg i håret. Det ringte på døra, løpene skritt i trappa og Niall, Liam, Louis og Harry kom løpene inn på rommet mitt. "Da var det slutt på freden og roen" mumlet Zayn. Jeg nikket.
"Leah det er brownies til dere på kjøkkenet" ropte mamma. "Brownies?" Niall gliste og slikket seg rundt munnen. Han løp ned. Vi fulgte etter. Litt senere satt alle ved bordet og spiste brownies. Det tok ikke lang tid før det var et stykke igjen. Niall såg sultent på det, men jeg snappet det til meg før han fikk tak i det og spiste det. "Det var mitt" sutret Niall. "Du spiste sju stykker" sa jeg. "Jeg spiste fem" han. "Sju" sa jeg. Niall så på meg. Han kom mot meg og begynte å kile meg. Jeg hylte av latter. "Ikke ta Niall Horans brownies" sa han. Jeg hikstet av latter. "Zayn hjelp" hikstet jeg mellom latterhikstene. Zayn kom mot Niall og meg. "Ingen tuller med jenta mi, bortsett fra meg" sa han. Niall så på han. "Hun tok resten av kaken" sa Niall. De begynte å lekesloss. Jeg reiste meg opp. Zayn og Niall ga seg og reiste seg. Mamma kom inn på kjøkkenet. "Har dere spist hele kaken?" Spurte hun.