Jeg hadde besøkt den lille kaféen i flere dager, tre for å være nøyaktig. Jeg bestilte te som vanlig og satte meg ved det faste bordet. Gutten kom bort til meg og satte seg på den tomme stolen. "Hei" sa han. "Hei" svarte jeg. "Heter du Leah Thompson?" Spurte han. "Ja det er meg" sa jeg og så på han. "Jeg er Damien, halvbroren din" han smilte. "Damien?" Jeg smilte stort, reiste meg og ga ham en klem. Han smilte. Vi ble sittende lenge og mimre over da vi var små."husker du at du lekte med barbiedukker med meg?" Spurte jeg. Damien nikket og flirte" kameratene mine ertet meg for det i flere år" han lo. Jeg smilte. "Hva gjør du egentlig her?" Spurte jeg. "Studerer og jobber her på kaféen" svarte han. Jeg nikket.
Jeg satt og spiste frokost, sammen med Zayn. "Hva skal du i dag?" Spurte han."møte noen" svarte jeg. "Hvem? En gutt?" Zayn så på meg. Jeg nikket. "Møter du andre gutter bak min rygg?" Han så sint på meg. Jeg svarte ikke bare reiste meg og gikk. Jeg smalt døra igjen og gikk til kaféen. Damien ventet på meg. Jeg klemte han. Vi satte oss ved det faste bordet. Begge to drakk te.
Vi holdt hender og pratet. Døra gikk opp og inn kom Zayn, Liam, Niall, Louis og Harry. Jeg stønnet. Zayn så oss og kom bort til bordet vårt. "Leah kan jeg snakke med deg?" Spurte han. Jeg nikket og reiste meg. Han gikk og jeg fulgte etter. Det gjorde de andre og. "Alene" sa han. De andre gikk bort til Damien. "Det er ikke som du tror" sa jeg. Han overhørte meg. "Du er utro" stemmen hans dirret av raseri. "Nei" "jo, det er du" han så sint på meg."la meg forklare" ba jeg. Han overhørte meg igjen. "Hvordan kunne du?" Han så trist ut et øyeblikk. Damien kom bort til oss. "Plaget han deg lillesøster?" Spurte Damien. Zayn så forvirret ut. "Lillesøster? Er han broren din?" Spurte han. Jeg nikket."halvbroren min" "unnskyld" Zayn klemte meg. Lenge. "Du er tilgitt, men neste gang hør på meg" sa jeg og kysset ham. Han nikket. "jeg lover" Vi gikk bort til de andre. "Jeg hadde noen kjeks her, hvor er de nå?" Spurte Damien. Alle så på Niall."jeg var sulten" sa han.
Alle lo. "Nialler du er alltid sulten" lo Louis. Niall smilte og gikk bort for å bestille mer mat. Zayn så på meg. " skal vi dra hjem?" Hvisket han i øret mitt. Jeg nikket. Damien kom bort til oss. "Drar du?" Spurte han. Jeg nikket" hade sees senere" jeg smilte og klemte han, fortsatt med Zayns armer rundt meg. "Hade" smilte Damien.
Vi gikk hjem. Jeg gikk inn på rommet og skiftet til en komfortabel, grå joggebukse og Zayns t-skjorte. Boka jeg leste lå på nattbordet og jeg tok den med meg ut i stua. Jeg satte meg i sofaen og trakk beina oppunder meg. Jeg åpnet boka der bokmerket lå og begynte å lese. Jeg leste Beautiful Creatures. Jeg likte boka utrolig godt. Zayn kom og satte seg ved siden av meg og trakk meg inn i armkroken sin. Jeg smilte, la meg til rette og fortsatte lesingen. Zayn så på meg. "Hva leser du?" Spurte han. "Beautiful Creatures" svarte jeg. "Er den bra?" Han så på boka jeg holdt. "Utrolig bra" smilte jeg og begravde meg i boka igjen. Jeg leste at Ethan og Lena kysset og akkurat da kysset Zayn meg. "Du forstyrrer meg" ertet jeg. Han lo og kysset meg igjen. Leppene hans smilte mot mine. Han trakk seg litt vekk. Jeg krøp inn i armkroken hans igjen og la meg til rette.
Jeg la bokmerket på plass i boka og lukket den. Det var blitt sent og jeg gjespet. "Trøtt?" Spurte Zayn. Jeg nikket. Han reiste seg og løftet meg opp i armene sine, bar meg inn på soverommet og satte meg på sengen. Jeg smilte og gikk på badet. Jeg pusset tennene og tok av meg joggebuksa. Jeg brukte en av Zayns t-skjorter som pysj. Jeg gjespet og gikk sakte ut av badet og la meg i senga. Zayn gikk inn på badet. Han kom fort tilbake og la seg ved siden av meg. Jeg krøp inn i armene hans. Zayn pakket dyna rundt oss og jeg sovnet.
jeg våknet av Zayn som kysset meg.
Jeg våknet og strakte meg. Zayn sov fortsatt, han var så søt når han sov. Jeg sto opp og gikk inn på kjøkkenet og bort til kjøleskapet. Jeg åpnet det. Tomt? Vi hadde handlet i går det var jeg sikker på. Jeg hørte tygge og spiselyder og snudde meg. Niall satt på en av barkrakkene våre og spiste. Ved siden av ham lå alt innholdet i kjøleskapet pluss diverse mat fra skapene våre. "Niall hva gjør du her?" Spurte jeg og gikk bort og satte meg på barkrakken ved siden av ham. "Spiser" sa han med munnen full av mat."ikke snakk med mat i munnen" sa jeg. Han svelget."Sorry" "hvorfor spiser du ikke hos deg selv?" Spurte jeg.