Chapter 13

151 6 3
                                    

Vi gikk gjennom snøen mot den store tømmerhytta. Vi skulle feire jul i.
Liam, Niall,Louis,Harry, Zayn, Emily, Ashley og jeg. Hytta tilhørte familien min. Morfar hadde bygget den for mange år siden. Hytta var ny oppusset. Jeg låste opp og alle gikk inn. Jeg hadde ordnet alt klart. I stua sto juletreet og skinte, under det lå en stor haug julegaver, flere skulle det bli. Jeg hadde pyntet stua klar til jul. Stua var stor, to sofaer sto mot en flatskjerm tv. På veggene hang det bilder. Det brant på peisen. Jeg dro bagen min inn på rommet til Zayn og meg. Alle pakket ut og haugen med gaver ble større. Det var fire soverom i hytta. Liam og Harry på et, Louis og Ashley på et, Niall og Emily på et og Zayn og meg på det siste og største. Det var lillejulaften. Hytta lå i skogen, langt fra papparazier og fans. Det var tidlig på dagen så alle gikk ut. Det hadde snødde mye. Niall og Emily laget sjømann. Liam og Harry hadde snøball krig mot Ashley og Louis. Zayn og jeg ble med på snøballkrigen. Det var kjempegøy. Tilslutt lå alle i snøen og lo. Det begynte å mørkne og vi gikk inn. Jeg laget kakao og alle satt i stua og drakk varm kakao med krem.
jeg satt og så inn i peisen mens jeg drakk kakao, Zayn satt ved siden av meg og hadde armen rundt meg. Vi hadde fått sendt inbydelsene til bryllupet vårt. Zayn smilte og kysset meg. Louis slo på TVen og satte på en film. Filmen var Home Alone. Det endte med at alle hadde latterkrampe. Niall og Emily forsvant inn på rommet, ikke lenge etter gikk Liam, Harry, Louis og Ashley også. Zayn og jeg satt igjen. Zayn og jeg gikk ut på kjøkkenet. Louis hadde jo bursdag i morgen og vi måtte bake kake. Jeg bakte en stor sjokoladekake med glasur. I glasuren tegnet Zayn Louis og skrev happy birthday BooBear. Så laget han marsipan gullerøtter som han pyntet kaken med. Vi gjemte kaken og ryddet før vi gikk opp på rommet. Jeg skiftet og krøp under dyna. Jeg kjente Zayns varme kropp legge seg inntil min. Armen hans la seg rundt meg. Jeg smilte søvnig og sovnet.
Jeg våknet av Zayn som sa jeg skulle stå opp. Jeg så søvnig på Zayn"hvorfor må jeg stå opp?" spurte jeg. "Vi snø synge bursdagssangen for Louis" sa Zayn. Jeg nikket og sto opp. De andre var oppe, men Louis sov enda. Jeg kledde på meg og hentet kaken Zayn og jeg hadde bakt. Alle sammen gikk inn på rommet til Louis og Ashley. Vi sang bursdagssangen høyt. Louis våknet og smilte til oss"gratulerer med dagen" sa alle i kor. "Vil du ha kake? " Spurte Zayn. "Ja takk" Louis så på Zayn. Zayn ga han kaken. Louis lo. "Er det du som har pyntet den Zayn?" spurte han. "Ja" svarte Zayn. "Den er kjempefin" Zayn rødmet og smilte. Louis tok et stykke."deilig" sa han. "Spis, før Niall spiser den for deg" sa Harry. "Ey" Niall så surt på Harry. Liam lo. Louis pakket opp gavene og smilte"tusen takk" alle gikk ut, unntatt Ashley som ble igjen. Jeg gikk inn og satte meg på sengen. Soverommet var stort med en deilig seng, på motsatt side av sengen sto en kommode med et stort speil over. Zayn kom også inn. Han satte seg ved siden av meg. Jeg smilte. Han tok av seg skjorta og dro meg ned i senga. Han kysset meg, det gikk fort over til klining. Buksa, toppen, trusen og BHen min havnet på gulvet med Zayns bukse og bokser. Det banket på og Liam stakk hodet inn. "Forstyrrer jeg?" han fikk øye på klærne. "Oi, sorry" han ble knall rød og lukket døra fort igjen. Zayn gliste og vi fortsatte der vi slapp. Zayn var så god. Jeg stønnet og nøt det.
Jeg pustet tungt og så på Zayn. Han smilte og pustet tungt han også. Jeg smilte. Han kysset meg ømt og så på meg.
Jeg smilte. Zayn ga meg klærne mine og jeg kledde på meg. Jeg kikket bort på han. Han hadde kledd på seg alt. Jeg tok hånden hans og vi gikk ned til de andre. Vi satte oss i den ene sofaen. Harry så på oss."hva har dere holdt på med? Liam var tomatrød da han kom ut fra rommet deres" jeg rødmet. "Det har du ingenting med Harry" sa Zayn flau. "Dere burde være litt mer diskré når dere har..." Harry kom ikke lenger før Zayn satt over brystet hans og holdt en hånd foran munnen hans. Harry prøvde å fjerne hånden til Zayn, men fikk det ikke til. "Hold kjeft om det der Harry" Zayn så sint på han. Harry fjernet hånden hans."greit" sa han, dyttet Zayn av seg og trampet opp trappa. Louis og Ashley lo. Liam ristet oppgitt på hodet og smilte. Niall lo. Louis så på Niall. "Niall hva spiser du?" Spurte Ashley. "Kake" sa Niall og gliste mens han stappet munnen full av Louis bursdagskake. "Det er min bursdagskake du spiser opp"Louis så på Niall. "Den var så god" Niall så på Louis. Louis reiste seg. Niall så det og var på kjapt på beina. Louis løp mot Niall, men han stakk. Louis jaget Niall rundt i hele hytta. Ashley så på meg. Jeg lo."de kan være så barnslige" sa Liam. Zayn flirte. "Burde vi hjelpe Niall?" spurte Emily. "Lou gjør han ingenting" sa Zayn. Emily nikket. Liam slo på TVen og vi så på Disneys juleshow. Harry kom ned og satte seg sammen med oss. Niall og Louis slo seg sammen med oss litt senere. Begge pustet tungt. Da Disney showet var over, laget jeg en god julemiddag til alle sammen. Vi spiste og alle var tause. Etter maten vasket Niall og Emily opp. Louis og Ashley gikk en tur ut, Harry og Liam så på tv. Jeg så mot juletreet og alle gavene under det. Dette var den første julen jeg ikke åpnet gaver på på julaften og første juledag. Siden pappa var norsk og mamma engelsk åpnet vi halvparten av gavene på julaften og halvparten første juledag. "Hva tenker du på?" Zayn så på meg. Jeg smilte"jeg tenker på at dette er den første julen jeg feirer uten å åpne gaver både julaften og første juledag" sa jeg. Han nikket.
Resten av kvelden koste vi oss og feiret Louis sin bursdag. Vi hadde det kjempegøy.
jeg åpnet sakte øynene. "Du må våkne" sa en stemme jeg kjente utrolig godt. Zayn satt på sengekanten og smilte til meg. "Vi skal åpne gaver nå skynd dere" Niall stakk hodet inn døra og smilte. "Vi kommer straks" Zayn smilte til Niall og han lukket døra. Jeg kledde på meg, fikset håret og så på Zayn. Han tok hånden min. Vi gikk ned til de andre og satte oss i sofaen. Liam så på oss"endelig. Dere er super trege" sa han. Zayn lo."er vi ikke" jeg smilte. "Nå åpner vi gaver" gliste Louis. Noen timer senere hadde vi fortsatt noe sånt som 25-30 gaver igjen å åpne. "Harry, denne er til deg fra alle" Louis ga Harry en eske. Det kom noen halvkvalte lyder fra esken. Harry så skeptisk på oss. "Åpne da" Niall så på han. Har åpnet og kikket nedi"dere tuller nå?" spurte han og tok opp en kattunge. "Nei, den er din" Louis smilte."Ashley har lovet å passe den når du er på turné" smilte jeg. "Tusen takk" Harry klemte alle etter tur og satte seg på gulvet og lekte og koste med kattungen. Zayn ga meg en gave"til verdens beste jente" sa han. Jeg tok i mot gaven og smilte. Jeg åpnet den og gispet. Gaven var en iPad nyeste versjon og en iPhone 5. " tusen tusen takk" jeg kastet meg om halsen på Zayn og klemte han. "Du er best Zayn" sa jeg. Han smilte. Jeg ga Zayn gaven fra meg. "Til verdens beste kjæreste og forlovede" sa jeg og kysset han. Zayn smilte og åpnet."skal vi på ferie?" Han smilte. Jeg nikket" ja vi får en uke bare oss to" Zayn kysset meg lenge." Tusen takk, love" sa han. Ashley fikk gavekort og klær av meg. Emily fikk det samme. Tilslutt var alle gavene pakket opp. "Frokost" ropte Ashley fra kjøkkenet. To sekunder etter satt alle ved bordet og spiste frokost og drakk te. "Deilig mat" Niall snakket med mat i munnen og det han sa var utydelig. "Ikke snakk med mat i munnen" sa Emily strengt. Niall svelget" sorry" Harry hadde nesten ikke tid til å spise, han var så opptatt av kattungen. Etter frokosten satt jeg med i sofaen. Jeg så på gavene mine. Zayn satte seg ved siden av meg og smilte. Jeg åpnet iPhone esken og så på Zayn som smilte. "Du trengte en ny mobil" smilte han. "Hva er galt med den jeg har?" spurte jeg og trakk opp mobilen min. Mobilen var urgammel, den hadde ikke touch skjerm, men knapper. "Den har ikke touch, er urgammel og du trenger en ny" Zayn smilte og hjalp meg med iPhonen. Jeg smilte. Zayn kysset meg, Louis tok iPhonen og tok bilde mens vi kysset. Jeg avbrøt kysset og tok telefonen fra Louis. Bildet var fint, jeg brukte det som bakgrunnsbilde. Zayn lærte meg telefonen og smilte. Det tok litt tid, men til slutt kunne jeg telefonen godt. iPaden var lett å lære. Jeg så meg rundt. Harry satt på gulvet med kattungen, Louis tullet med Ashley og Liam sov i en stol. "Hvor er Niall og Emily?" Spurte Zayn. "De gikk seg en tur" sa Ashley."blæh" hylte Harry og holdt kattungen på en meters avstand. Midt på t-skjorten hans var det en stor gul flekk. Alle lo."ikke morsomt" Harry så surt på oss. "Hva er det som er så morsomt?" spurte Niall og satte seg i en stol før han begynte å spise på et kakestykke."harrys katt tisset på han" lo Louis. Liam sov fortsatt. "Skjønner ikke hvordan han klarer å sove i dette bråket" Emily så på Liam. "Det klarer han" lo Louis. "Vil du gå en liten tur med meg?" Zayn så på meg. Jeg så ut, det var mørkt ute, men stjerneklart. Jeg tenkte meg litt om. Ristet sakte på hodet. "Det er kaldt ute" sa jeg. Zayn så på meg. Han løftet meg opp på fanget sitt, la armene rundt meg. Jeg kjente varmen fra kroppen hans varme meg. Zayn var virkelig verdens beste kjæreste, eller skulle jeg si forlovede? "Hvor går ferien jeg fikk av deg til?" hvisket Zayn i øret mitt. "Florida" smilte jeg. Zayn gliste. "Gleder meg" "jeg også" jeg smilte. Zayn kysset meg på kinnet. Jeg la meg til rette i armkroken hans og slappet av, lukket øynene.

__________________________

Dette hat tatt lang tid. Har mye å gjøre nå før jul og på grunn av ryggsmerter klarer jeg ikke sitte så lenge av gangen, noe som gjør det vanskelig å skrive. Håper dere liker denne delen

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Dec 05, 2014 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

love for ever? 1DTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon