"Hey! ChangKyun!"
Okul koridorunda kucağındaki dosyalarla hızla ilerlerken kendisine seslenildiğini duyunca durup arkasını döndü. Kendisine seslenenin HoSeok olduğunu sesinden anlamıştı zaten ama onunla burada ve bu şekilde karşılaşması onu şaşırtmış ve telaşlandırmıştı. Telaşlanmasının sebebi ise sabah ucuna kahve döktüğü beyaz tişörtü -bu yüzden tişörtünü pantolonunun içine sokmuştu-, kütüphanede araştırması için aradığı net bilgiyi bulamayıp saçlarını birbirine dolaştırması ve gece uyuyamadığı için gözlerinin altındaki mor halkalardı. Bu şekilde ona görünmek istemese de mecburen birkaç adım ona yaklaşmıştı.
"Yardım etmemi ister misin? Yani kucağındaki dosyalar fazla gibi."
"Ah, hayır ben hallederim. Benim acelem var biraz, sonra görüşsek olur mu?"
"Tabi, neden olmasın."
HoSeok gülümsedikten sonra cebinden telefonunu çıkarıp ona uzatmıştı. ChangKyun ne istediğini anlamıştı fakat elindeki dosyalar yüzünden uzatılan telefonu alamamıştı. Bu yüzden numarasını direk söyledi ve HoSeok da kaydetti.
"Ben sana mesaj atacağım. Numaramı kaydedersin. Ah, adımı unutmadın umarım."
"Unutmadım HoSeok hyung."
ChangKyun gülümseyerek arkasını döndüğünde kucağındaki dosyalar dengesini bozmuştu. Son anda tuhaf hareketlerle düşmekten kurtulmuş ve tekrar dengesini sağlamıştı. Tuhaf hareketleri utanmasına yetmezmiş gibi arkasından duyduğu kıkırtılar daha fazla kızarmasına sebep olmuştu. Tabi bir de oldukça hoş şeyler görmesine. Bazen böyle bir hastalığı olduğuna seviniyordu. Bu kesinlikle büyük bir ayrıcalıktı.
Tekrar kütüphaneye gidip geniş ve boş bir yer bulup dosyalarını masaya serdi. Hepsini tek tek açıp araştırması için gereken bilgileri içlerinden seçti ve bir döküman hazırladı. Herhangi bir doktor ya da bilim adamı henüz bu hastalığın tam sebebini veya tedavisini bulamasa bile ChangKyun bu konuda azimliydi. Tam olarak bir sonuca ulaşamasa bile küçük bir ilerleme kaydetmek onun için yeterliydi. Belki o zaman insanlar ucube değil de ayrıcalıklı birisi olduğunu anlayabilirdi.
₪₪₪₪₪
Bu sefer fic bitmeden yenisine başladım. JooKyun sevenler, profilime bakabilirsiniz. Umarım ikisini aynı anda yürütebilirim :3
Ficin adı "Kaajhuab"
Umarım bu iki fici de beğenerek okursunuz. İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Susurrous [WonKyun]
Fanfiction"Bana fısıldayan onca ses arasından en güzeli seninkiydi." word series #4