Ήταν ότι καλύτερο μου έχει συμβεί μέχρι που χτύπησε το κουδούνι του... Ωωωω, έλα τώρα!
Τον ξεκαβαλισα καο κάθισα στον καναπέ, σηκώθηκε και άνοιξε την πόρτα, μπήκε μια κοπέλα μέσα φουργιωζα "είσαι καλά?τι είναι αυτά ?γιαυτό δεν μου απαντούσες ?" τον αγκάλιασε και τον φίλησε, σηκώθηκα πάνω καο πήρα το κινητό μου,να μην το παράταγα πάλι... "συγνώμη... Φεύγω!" είπα και τους προσπέρασα "όχι..περίμενε.. Εσύ μείνε εδώ εμείς πάμε έξω.." μας ανακοίνωσε το αφεντικό και με έπιασε από το Μπράτσο "μην αργήσεις, έχω ορεξουλες" είπε εκείνη και ξεκουμπωσε το πουκάμισο της... Δεν της έκανε καν αίσθηση που ήμουν εδώ, σαν να μην υπήρχα.. Δεν με κοίταξε ούτε μια φορά και αυτό με μηδενιζε
"άκου με!" έκλεισε την πόρτα και με κρατούσε μπροστά του "άσε ξέρω..."του είπα
"δεν ξέρεις.. Άκου με!"
"άκου Ηλία.." προσπάθησα να συγκρατησω το κύμα από κλάματα που ερχόταν, έπρεπε ότι είχα να πω να τα πω γρήγορα πριν μου ρθει...
"μη..μην ανησυχείς... Δεν ήσουν ο πρώτος... Ξέρω, το χω ξανά κάνει όλο αυτό! Απλά ξέχνα το, θα μείνουμε φίλοι, αντε μην αργείς, έχει ορεξουλες.." του είπα και γύρισα πλάτη, άνοιξα την πόρτα και ο Ηλίας την έκλεισε πάλι με δύναμη "ΣΚΑΣΕ! Κάτσε...κάτσε.. Το χεις ξανά κάνει ?αφού πριν λίγο καιρό είπες..." φαινόταν μπερδεμένος
"μην το σκαλίζεις,εξάλλου όλες οι γυναίκες είναι πουτανες.."
Άνοιξα την πόρτα και του την έκλεισα στην μούρη..
Ήθελα να τρέξω στην αγκαλιά του καο να μείνω για πάντα εκεί,αλλά δεν γινόταν... Τι θέλω και μπλέκω... Πρέπει να μείνω μακριά του... Αλλά πώς ?
Είναι τόσο κόπανος... Δεν προλάβαμε καν καο τσουπ η επόμενη αλλά να μου πεις φίλος του Νικόλα... Γιατί τον άφησα να με φιλήσει... Δεν ήθελα να ειναι με κάποιον playboy το πρώτο μου φιλί...Φυσικά καο δεν έχω κάνει τίποτα με κανέναν,όλη μου η πείρα ήταν με εκείνον σήμερα, στον καναπέ του...Αλλά ήθελα να του οω κάτι,κάτι που θα τον χτυπήσει!
Όλοι ειναξ ηλιθιοι, δεν θα ξανά μιλήσω σε κανέναν.. Πρώτα σε αφήνουν να χτίσεις τα όνειρα σου καο μετά στα ποδοπατανε..
Ανέβηκα στο δωμάτιο και ξάπλωσα, η μαμά μου δεν θα έρθει σήμερα άρα μόνη μου.. Μόνη μου παλι!
Έπεσα για ύπνο, μπας και το ξεπεράσω αλλά δεν έχω και πολλές ελπίδες, αύριο θα είμαι χειρότερα!
Ντιιιιινννντοοοονννννν Ντιιιιινννντοοοονννννν
Άνοιξα Τα μάτια μου και ήταν ακόμα σκοτάδι.. Ποιος σκατα είναι...σηκώθηκα πάνω και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου,συρθηκα μέχρι την πόρτα και άνοιξα "Ηλία?" ο Ηλίας ήταν ξαπλωμένος μπροστά στην πόρτα μου "είσαι καλά?" όσο θυμωμένη κι αν ήμουν δεν μπορούσα να τον παρατήσω...
"έβαλα το χέρι του πίσω από τον λαιμό μου και τον σήκωσα
"Αγγελική..." τον πήγα προς τον καναπέ "όχι.. Θέλω μπάνιο!"
Ήτανε τύφλα, τι σκατα έκανε με την Νικολέτα.. "τσ...Πάμε!" ανεβήκαμε τα σκαλιά και τον πήγα στο μπάνιο, κάθισε κάτω και αγκάλιασε την τουαλέτα "έλα..πρέπει να βρεξεις το κεφάλι σου..
Μπας και συνέλθεις...πήγα να τον βοηθήσω και αυτός μπήκε μέσα στην ντουζιέρα ολόκληρος και άνοιξε το νερό.." Ηλία όχι!" έτρεξα και έκλεισα τον διακόπτη
"Πφ...κοίτα βρεχτηκες,αμάν!"
Ευτυχώς έβρεξε μόνο την μπλούζα και όχι την βερμούδα...
"δώσμου τα κλειδιά σου να σου φέρω άλλη μπλούζα" άπλωσα το χέρι και περίμενα "δεν ξέρω που είναι.." μου ανακοίνωσε και βγήκε από την ντουζιέρα..
Φταίω εγώ να τον πετάξω έξω..
"νυστάζω" μου είπε και βγήκε έξω από το μπάνιο, βγήκα και δεν τον είδα πουθενά, κατέβηκα στο σαλόνι και δεν ήταν... Που πήγε ?
Έχε γούστο! Ανέβηκα στο δωμάτιο και είχε πετάξει την μπλούζα στο πάτωμα "Τι κάνεις!!!" Φώναξα, είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι μου..
"άσε μεεεεεεεε.."
Κάθισα στο κρεβάτι κοντά στα πόδια του και τον κοίταξα επιθετικά "Τι σου έκανε η Νικολέτα?" τον ρώτησα "ποια?"
Αααα...Καλάαααα...
"αυτή από πριν!"
Του θύμισα!
"α..τίποτα, την έδιωξα και μετά πήγα και ήπια!"
Την έδιωξε.... "γιατί ?αφού ήταν έτοιμη!" είπα δειλά.. Ας μην μου έλεγε βλακεια...
"ΕΣΥ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ..." άρχισε να μου φωνάζει... Έπιασε το κεφάλι του και σηκώθηκε πάνω "ΕΣΥ!ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΌΤΙ ΗΔΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΉΣΕΣ ή δεν ξέρω κι εγώ τι έκανες..." μίλησε πιο σιγά στο τέλος... Σαν να μην μπορούσε να το πει...
"ότι θέλω θα κάνω!" του είπα καο δίπλωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου "ΟΧΙ...!!ΠΕΡΊΜΕΝΑ ΤΟΣΟ.... Και εσύ.."
"δεν καταλαβαίνω τι μου λες... Και καλύτερα Να τα πούμε όταν είσαι νυμφαλιος..." του εξήγησα και τον έσπρωξα στο κρεβάτι..
πήγα καο καθισα στην πολυθρόνα και έκλεισα το φως..." απλά κοιμησου! " του είπα και έκλεισα τα μάτια μου "άνοιξε κάτι...Δεν βλέπω τίποτα, θέλω να σε βλέπω!" μου είπε και άνοιξε μόνος του ένα φωτάκι που έχω δίπλα από το κρεβάτι... Γύρισε πλάτη και κοιμήθηκε... Φυσικά και δεν κοιμήθηκα, Ποιος ξέρει τι θα κάνει αυτός,κουτουλαγα από την νύστα αλλά έπρεπε να μείνω ξύπνια ...
"μη μαφηνεις... ΣΕ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ... Μαμαααααααααααα, Μαμαααααααααααα" σηκώθηκα πάνω και πήγα δίπλα στον Ηλία... Βλέπει εφιάλτη με την μαμά του..... τον σκέπασα και του έπιασα το χέρι.. Πλάκα κάνεις ?
Τα μάτια του ήταν υγρά! Ομγ, έκλαιγε.... Κόντεψα και σκούπισα τα μάτια Του, τα άνοιξε, μου έσφυξε το χέρι και με κοίταξε "κοιμησου εδώ.." με παρακάλεσε, σήκωσα το σεντόνι και ξάπλωσα δίπλα του με πλάτη, εκείνος γύρισε και με αγκάλιασεΝτρεπόμουν αλλά ήταν ωραία...
Εκλεισα τα μάτια μου και με πήρε ο ύπνος κατευθείαν...
Ένιωθα να χαμογελάω στο ύπνο μου,είχα ένα χαζό χαμόγελο χωρίς λόγο , άνοιξα τα μάτια μου αργά και ο Ηλίας δεν ήταν πουθενά... Φυσικά και έφυγε! Σηκώθηκα πάνω και είδα την μπλούζα του στο πάτωμα, κατέβηκα και δεν ήταν πουθενά...
-_- έφυγε!
DU LIEST GERADE
Ο Πρώτος Μου!
RomantikΟ Ηλίας είναι ένας μαλακας... Πηγαίναμε μαζί δημοτικό και με ενοχλούσε αρκετά,ήξερα ότι είχαμε έναν ιδιαίτερο δεσμό αλλά ντρεπόμουν πολύ, στην έκτη δημοτικού μετακόμισε με τον πατέρα του. Το καλοκαίρι που τελείωσα την Δευτέρα λυκείου όμως γύρισε...