Κεφάλαιο 14

4.7K 357 3
                                    

Εστειλα το μήνυμα στον Νικόλα χωρίς να το σκεφτώ, έκλεισα τα μάτια μου και πατησα αποστολη !
Η απάντηση του ηταν γρηγορη και θετική, το βραδακι η Αγγελικη θα βγει ραντεβουδακι χεχε ..ειπα σατανικά και έστριψα τα χέρια μου μεταξύ τους
Εριξα το κινητό στο κρεβατι και πήγα μπροστά από την ντουλάπα ..

ειπα σατανικά και έστριψα τα χέρια μου μεταξύ τους Εριξα το κινητό στο κρεβατι και πήγα μπροστά από την ντουλάπα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ντύθηκα, εφτιαξα μαλλί,μακιγιαζ και κατέβηκα στην είσοδο...
Ηρθε ακριβώς απέξω, κατέβηκε και μου άνοιξε την πόρτα από μακριά..χαμογελασα και πήγα κοντά του ,τον αγκάλιασα και μπήκα μέσα ,μπήκε και εκείνος και ξεκίνησε"Πώς και μου εστειλες μήνυμα; με ξαφνιασες"
"Θετικα ελπιζω" απάντησα αμέσως γεμάτη αυτόπεπιθεση
"Φυσικα θετικά, Είσαι μια κούκλα όπως πάντα ...απλα νόμιζα ότι είχες αγόρι τωρα"
Γέλασα και τον κοίταξα "Γιατί το νόμιζες αυτο;" τον ρώτησα και κοίταξα έξω από το παράθυρο "νόμιζα ήσουν με τον Ηλια "
Ο Ηλίας πάλι, έχει αρχίσει να μου την δίνει
"Όχι δεν έχω τίποτα μαζί του"
Τον διαβεβαίωσα και ανέβασα την μουσική
Ο Νικόλας πάρκαρε έξω από ενα ακριβό εστιατόριο ,μέχρι και παιδί για να παρκάρει τα αυτοκίνητα είχε "Ουάου!" Είπα, χαμογέλασε, περασε το χερι του πίσω από την μεση μου και με καθοδήγησε μεσα ενας κύριος μας περίμενε στην εισοδο ,μας καθοδήγησε στο τραπέζι μας και έπειτα ενας σερβιτόρος μας έδωσε τα μενού..
Κοίταξα τον Νικόλα λες και ήμουν από άλλο πλανήτη...ετσι ζει;Ουάου
Κοιτούσα γυρω γύρω σαν μαγεμένη
"Σαρεσει;"με ρωτησε
"Ναι ,είναι πολύ ωραία! " είπα και άφησα το μενού..Εχω αρχισει να νιωθω λες και είμαι 30 !
Φάγαμε και συζητούσαμε περί ανεμων, ο Νικόλας είναι ωραίος και πολύ σικ αγόρι, νομίζω μ'αρέσει!
"Είσαι ενταξει;" με ρωτησε ,κοίταξα έξω από το αυτοκίνητο και είχαμε ήδη φτασει "ωω ηταν γρήγορο!" Είπα και χαμογέλασα, έπιασα το χερούλι της πόρτας και πήγα να βγω αλλα με σταματησε "ένα λεπτό..που πας ;" με ρωτησε και με τράβηξε στην θεση μου ,πάγωσα, δεν ήξερα τι να κανω ,ήθελε φιλι...Δεν θέλω!!κλαψουρισα απο μεσα μου
"Μου χρωστας κάτι!" Μου ειπε κλείνοντας το μάτι του ,με πλησιασε και έκανα πιο πίσω και πιο πίσω το κεφάλι μου ..Σταματησε και άνοιξε τα μάτια του "οπως θες !" Είπε και μου άνοιξε την πόρτα, βγήκα και έφυγε χωρίς να πει τίποτα...
Τι έγινε τωρα;έκανα λαθος;έκανα κάτι κακο;έπρεπε να δεχτώ το φιλί του; 
Κάθισα στο πεζούλι της πολυκατοικιας και κοιτούσα τον δρόμο..
Έκανα λαθος; ρώταγα και ξανα ρώταγα τον εαυτό μου ..
Νευριασε;Δεν θα μου ξανα μιλησει;ξενερωσε;
Πολλές ερωτησεις έκαναν το δικό τους πραηβετ πάρτυ στο μυαλο μου ..
Μου  έτρωγε τον εγκεφαλο ...πουσαι ρε Μαρία όταν σε χρειάζομαι...
Θέλω τοοοσο να την πάρω τηλεφωνο και να κλαψουρισω στο αυτι της μέχρι να μην με αντέξει άλλο Αλλά Δεν θελω να της το χαλάσω,είναι η εκδρομη της ...
Αγγελική σήκω!διέταξα αυστηρά τον εαυτό μου ,σηκώθηκα και έκατσα Προσοχή
"Μμ..τι θα μου έλεγε η Μαρία; "
Ρώτησα τον εαυτό μου ..
"Ναιιι!Δεν φταίω εγω ,ήταν το πρώτο ραντεβού...δεν είμαι καμία τυχαία "
Φυσικα Και δεν φταίω εγώ...Αν με έβγαλε μόνο γι'αυτό τοτε Δεν αξίζει την προσοχή μου...Αυτος θα χάσει! Είπα και έδειξα με το δάχτυλο τον ουρανό..
Οκ γινομαι τρομακτική, θα με δει και κάνεις από την γειτονιά και θα μου κρεμάσει κουδούνια, έβγαλα τις γόβες μου και της πήρα στο χέρι "Πάμε!"
Περίμενα το ασανσέρ και μαζί με αυτό και τον Ηλία,είχαμια κρυφή επιθυμια ,να άνοιγε η πόρτα και να ξεπεταγοταν ,όσο και να μην ήθελα να το παραδεχτώ στον εαυτό μου ,μου έλειπε και μου έλειπε πολύ...
Ηλιαααααα...γυρνααααα


Μπήκα στο σπίτι αθόρυβα και ανέβηκα στο δωμάτιο, προσπάθησα να κοιμηθώ αλλα δεν γινοταν ,κάτι Δεν με άφηνε ήσυχη να κλείσω τα μάτια μου...κατι μου εμποδιζε τις πόρτες του Ορφέα...
Σηκωθηκα και έβαλα το μαξιλαρι μου στην πλάτη μου, έμεινα ακίνητη περιμένοντας το κάτι!
Το κινητό μου αναβοσβισε ,από την μια χαίρομαι και απο την αλλη φοβαμαι ...ποιος να ναι τετοια ωρα ..
Άρπαξα το κινητό χωρίς δευτερη σκέψη και το άνοιξα..ωωω ο Νικόλας

____                                    
Συγνωμη ,παραφερθηκα ας ξανα βγούμε αύριο!Καλήνύχτα σου εύχομαι..
_____

Φυσικα και παραφερθηκε!ΧΑ!Πάλι δίκιο η Αγγελα...να το παίξω θυγμενη ή να μπω;Θα μπω!

___
Δεν υπάρχει θέμα! Φυσικα να βγούμε, καληνύχτα!!
___

Μετα απο δύο περιπου ωρες επιτέλους με πηρε ο ύπνος...Τωρα που δεν υπάρχει το σχολειο στην μεση κοιμάμαι οπότε να'ναι και εχω να δηλώσω ότι γαμαει!!
Την επόμενη μερα πάλι δεν μίλησα καθοκου με την Μαρία, έλιωσε έλιωσα στον καναπέ τρώγοντας πίτσα και περιμένοντας το βράδυ που θα εβγαινα με τον Νικόλα...Αμαν μου έχουν εξαντληθει τα ρούχα! Είπα και έπεσα στο κρεβατι ...
Τι θα βαλωωωωωω -_-




Ραντεβουυυυ δεύτερο!!!
Ουάου!κοριτσια Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα vote και τα comments ,lov uuuuuuu :* :*





Ο Πρώτος Μου! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora