Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και ξεράθηκα στον ύπνο... Είναι Παρασκευή, όχι σχολείο, όχι άγχος, τέλος όλα... Τι καλύτερο από το να ξεραθω στον ύπνο ?
*********
"ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΙΛΗΣΑ!" πετάχτηκα πάνω λουσμένη στον ιδρώτα... Είχα χρόνια να δω αυτό το όνειρο, αυτό το όνειρο που με είχε στοιχειώσει για ένα χρόνο, που δεν με άφηνε να κλεισω μάτι...
Χτύπησα τα χέρια μου στα σεντόνια και μαζεύτηκα στην γωνία... Πφ...όχι...όχι πάλι, όχι άλλο!
Ντριιιιιιιιιννννννννννν Ντριιιιιιιιιννννννννννν Ντριιιιιιιιιννννννννννν "που σκατα το έχω ?" έψαχνα τα σεντόνια και δεν το έβρισκα... Κοίταξα κάτω από το κρεβάτι και το βρήκα δίπλα από το παπούτσι...
Ωχ η Μαρια... "εεεεηηηλαααμ ?"
"γιατί δεν το σηκώνεις μωρή?"μου Φώναξε
"το χα χάσει για λίγο!"
"ε....να σου πω μπήκες φβ?"
"όχι.. Τι?"
"το φανταστικά, τα παιδιά από την τάξη είπαν να βγούμε όλοι σήμερα να πάμε στο κλαμπακι στην πλατεία!"
"ααχχχ τι ωραία... Ναι να πάμε!"
"καλά... Να έρθω να ντυθουμε μαζί?" με ρώτησε ναζιάρικα "ναιαιαιαιαι!!"
"καλά σε μια ώρα ία έρθω!"
"δεν ειναξ νωρίς ?" την ρώτησα "Τι νωρίς μωρή... Είπαμε να πάμε έντεκα και είναι οχτώ!"
"ωχ.." κοίταξα το ρολόι απέναντι και είχε δίκιο "νταξ θα ρθω σε μια ώρα!" μου είπε και μου το έκλεισε στην μούρη... Πωωω καθόλου τρόποι!
Πφφ...και βαριέμαι... Αλλά υποθέτω ότι θα μου κάνει καλό!
Πηγα στο μπάνιο και έβγαλα τα ρούχα μου, στάθηκα λίγο στον καθρέφτη και κοίταξα τον εαυτό μου "πτου σου! Κούκλα είσαι!" είπα και πήρα διάφορες πόζες με τα εσώρουχα..
Ε...λίγο ψωνακι!
Έκανα μπάνιο γρήγορα καο στέγνωσα τα μαλλιά μου, έτρεξα στο δωμάτιο και διάλεξα τι να φορέσω.. Θα Καταλήξω στο μαύρο...Ήταν πολύ ωραίο,κομψό και όχι πολύ κοντό... Ότι πρέπει! Γύρισα τα μαλλιά μου ελαφρά και βάφτηκα αρκετά δίνοντας μεγάλη σημασία στο eyeliner...Ευτυχώς που έχω σταθερό χέρι και πετυχαίνει σχεδόν πάντα... Ντιιιιινννντοοοονννννν
"ΜΑΜΑΑΑΑ ΑΝΟΙΞΕ, Η ΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ!" τσιριζα για να με ακούσει γιατί είναι λόγο κουφή... "μανάρι μου?" η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα μια καυτή Μαρία.. "ουαου!είσαι τέλεια!" της είπα με ανοιχτό το στόμα "πάντα είμαι..!" μου απάντησε, πέταξε το τσαντάκι της στο κρεβάτι και κάθισε δίπλα!
ESTÁS LEYENDO
Ο Πρώτος Μου!
RomanceΟ Ηλίας είναι ένας μαλακας... Πηγαίναμε μαζί δημοτικό και με ενοχλούσε αρκετά,ήξερα ότι είχαμε έναν ιδιαίτερο δεσμό αλλά ντρεπόμουν πολύ, στην έκτη δημοτικού μετακόμισε με τον πατέρα του. Το καλοκαίρι που τελείωσα την Δευτέρα λυκείου όμως γύρισε...