Η μαμά ήρθε το μεσημέρι κουρασμένη και ξάπλωσε κατευθείαν,εγώ παράγγειλα σουβλάκια και έφαγα για μεσημέρι (πολύ καλύτερα από τις μπάμιες της μαμάς) και μετά ξάπλωσα στον καναπέ, γενικά όλην την μέρα ήμουν στον καναπέ, η Μαρια δεν μου έχει στείλει ούτε ένα μήνυμα και δεν ήθελα να της στείλω εγώ γιατί θα ναι με τον Αχιλλέα μαι θα νομίζει ότι τους ενοχλώ... Πφ...ελπίζω να μην με ξεχάσει!
Ηρθε κι όλας το βράδυ, έκανα μπάνιο και πήγα στο δωματιο μου, η μαμά μου το είχε μαζέψει και είχε βάλει την μπλούζα του Ηλία πάνω στο κρεβάτι μου διπλωμένη..
Γιατί μου την άφησε ?
Χμ...αναρωτιέμαι πως θα δείχνω! Έβγαλα τις πιτζάμες μου και την φόρεσα... Ουυυυ ωραία!
Ήταν μεγάλη και ωραία, νομίζω ότι το άσπρο θα είναι το νέο μου αγαπημένο χρώμα...
Το κινητό μου χτύπησε..
Κόντεψα στο κρεβάτι και πήρα το κινητό μου στα χέρια μου, το ξεκλείδωσα και είδα μήνυμα από την Μαρία.. ΜΗΝΥΜΑΑΑΑΑΑΑΑ!!
'θα βγούμε?'
Πωωω κατευθείαν στο ψητό αυτή η κοπέλα
'ναι...ναρθω ?'
'ελα να με πάρεις και να πάμε για καφέ! '
'οκ :) :) '
Άφησα την μπλούζα και έβαλα ένα τζιν μπλε με σκησιμο στα γόνατα και άσπρα all star, πήρα λεφτά, κλειδιά, κινητό και έφυγα...
Το σπίτι της Μαρίας ήταν κάνα τέταρτο μακριά αλλά ήταν σχετικά κοντά στο δικό μου..
ΝΤΙΙΙΝΝΝΝΝΤΟΟΟΟΟΟΝΝΝΝΝΝΝ
"ΑΝΟΙΞΕ!" φώναξα έξω από την πόρτα της "Γειά!" άνοιξε την πόρτα και με έσπρωξε έξω "κάτσε ρε παιδί μου..." την σταμάτησα "όχι, έλα πάμε... Πάμε για καφέ!!" με έπιασε από το χέρι και με τράβηξε "να πάμε στο καινούργιο, άκουσα ότι έχει ωραίους σερβιτόρους" μου είπε και με σκουντηξε "όχι... Όχι αλλά αγόρια..." κλαψουρισα
"γιατί ?επειδή δεν πέτυχε με τον έναν?θα ξανά δοκιμάσουμε δεύτερο"
"άσε... Πήρα πήρα" της είπα καο κάθισα σε έναν καναπέ έξω στην γωνία "ε??"
"θα στα πω γρήγορα..."
Πήραμε δύο χυμούς και της τα είπα όλα..[...]
"ουαου...πόσα έχασα!"
"ναι..." είπα και δάγκωσα το καλαμάκι "γιατί δεν τον άφησες να σου εξηγήσει..."
"Τι να μου εξήγησει εε ?θα μου έλεγε ότι ήταν λάθος, ότι παρασύρθηκε...Δεν ήθελα να φύγω χαμένη....Εξάλλου ήταν το πρώτο μου φιλί... Το πρώτο μου φάσωμα.." της εξήγησα και άφησα το ποτήρι κάτω "
"ναι... Αλλά εσύ του είπες ότι δεν ήταν. .. Και απότι είπες θύμωσε!"
"ναι.. Αλλά έφυγε!"
"ναι...Αλλά μέθυσε και ήρθε!"
"ναι αλλά δεν μου έχει μιλήσει από χθες!!" της είπα δυνατά "ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΦΟΡΑΣ ΤΗΝ ΜΠΛΟΎΖΑ ΤΟΥ...! Αυτή δεν είναι?"
"αυτή...-_-Ααααχ τι θα κάνω ?"
Πήρα τον χυμό αγκαλιά και την κοίταξα "ήξερα ότι θα γινόταν κάτι μεταξύ σας.." μου είπε και έβαλε σταυροποδι
"μήπως να το αφήσεις ?να γίνει ότι είναι να γίνει από μόνο του..." μου είπε "συμφωνώ.... Αλλά θέλω τόσο πολύ να τον αγκαλιάσω... Να του πω ότι είναι γλύκας,ότι είναι το πρώτο μου φιλί, η πρώτη μου αγάπη και ότι μου αρέσει!"
"τότε πες του το!" μου είπε και μου έκανε νόημα να κοιτάξω πίσω "ιιιιιι τι έκανες ?" έκρυψα τα μάτια μου με τις παλάμες μου, έρχονταν ο Αχιλλέας με τον Ηλία προς το μέρος μας ...
Με έπιανε σπαστικό γέλιο και ιδρωνα "θα πάω στο μπάνιο!" της ανακοίνωσα και το έβαλα στα πόδια
Έβαλα τα χέρια του ανάμεσα στον νιπτήρα καο κοίταξα το είδωλό μου στον καθρέφτη... ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ??
Οκ...θα μετρήσω μέχρι το δέκα και θα πάω... Φουυυυ....
Ένα,δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι,εφτά,οχτώ,εννιά, έξι, εφτά, οχτώ, εννιά, εννιά, εννιά.... Δέκα! Δεν θα το καθυστερήσω άλλο, ότι είναι να γίνει ας γινει...
Είμαι η Αγγελική Παύλου και μπορώ! Είπα στον εαυτό μουε αυτοπεπιθεση, φουσκωσα το στήθος, ρουφηξα την κοιλιά μου, τουρλωσα τον ποπο μου και βγήκα από το μπάνιο, ο Αχιλλέας καθόταν δίπλα στην Μαρία και ο Ηλίας καθόταν στην θέση μου... Ιιιι...αυτόματα ξεφουσκασαν ΌΛΑ! Και με έπιασε κρίση... Ένιωθα λες και πήγαινα για εξετάσεις χωρίς να έχω διαβάσει..
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Πρώτος Μου!
RomansaΟ Ηλίας είναι ένας μαλακας... Πηγαίναμε μαζί δημοτικό και με ενοχλούσε αρκετά,ήξερα ότι είχαμε έναν ιδιαίτερο δεσμό αλλά ντρεπόμουν πολύ, στην έκτη δημοτικού μετακόμισε με τον πατέρα του. Το καλοκαίρι που τελείωσα την Δευτέρα λυκείου όμως γύρισε...