Κεφαλαιο 9

7.3K 534 6
                                    

"Τι...Τι κάνεις τώρα..." ξεροκαταπια και δεν σταμάτησα να τον κοιτάω δεύτερο..
"σσστ" έσκυψε και χώθηκε στον λαιμό μου...
ΒΟΗΘΕΙΑ! Το μέσα μου ούρλιαζε για βοήθεια αλλά η καρδιά μου μου έλεγε να μείνω ακίνητη όσο κι αν ετρεμα... Είχα ξεχάσει τα πάντα, το μόνο που έβλεπα ήταν εκείνον..
Με φίλησε ψηλά στον λαιμό και ένιωσα τα χείλη του να κατεβαίνουν... ωωω.. Θεέ...
Μου άφησε άλλο ένα φιλί και με κοίταξε "μην βιαστείς!" μου είπα σιγανά λες και ήταν κάποιο μυστικό και έφυγε..
ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!
Είχα μείνει κόκαλο και κοιτούσα την πόρτα του....Μετά από λίγα λεπτά ξεκόλλησα από τον τοίχο και μπήκα στο σπίτι, ανέβηκα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα, πραγματικά αν μου ζητούσε κάτι άλλο εκείνη την ώρα θα το εκανα...
Σκεφτόμουν πολλά πράγματα και όχι φυσιολογικά ,κάτι μου είχε κάνει, κάτι είχε κάνει στο μυαλό μου!
Μου αρέσει?

Ααχ όλα τα κάνει σκατα, γιατί απλά δεν μένει μαλακάς να τον μισώ να τελειώνουμε.. ?!?!

****

Ρε Ηλία!
Κουλουριαστικα και σκεπάστικα μέχρι πάνω...
Ξύπνησα και δεν άκουγα φασαρία, η μαμά μου πρέπει να ναι δουλειά..
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατέβηκα κάτω στην κουζίνα, έφτιαξα ένα τοστ και το έφαγα αργά.. Χμ...ακόμα δύο!
Αααα...
Αναστεναζα και ξεφυσουσα όλην την ώρα!
Άνοιξα το κινητό μου και είδα ένα μήνυμα από τον Νικόλα

Σορρυ για χθες, είσαι καλή κοπέλα αλλά όχι για μένα!

Φυσικά! Θα τα έφτιαξε με την άλλη, ευχαριστώ Ηλία!
Έλιωσα το υπόλοιπο τόστ που είχε μείνει και το πέταξα στα σκουπίδια...
Έστειλα μήνυμα στην Μαρία και μου είπε ότι θα πήγαινε ραντεβού με τον Αχιλλέα...
Ωραία μόνη μου, αλλά όχι... Δεν θα μείνω να κλάψω... Θα πάω σινεμά!
Σηκώθηκα από το σκαμπό και ανέβηκα να ετοιμαστώ

Κατέβηκα στο σαλόνι, πήρα λεφτά και κινητό και βγήκα από το σπίτι, έβαλα ακουστικά και μπήκα στο ανσανσέρ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Κατέβηκα στο σαλόνι, πήρα λεφτά και κινητό και βγήκα από το σπίτι, έβαλα ακουστικά και μπήκα στο ανσανσέρ...
(τραγούδι στην αρχή)
Πάτησα το play και αφησα την Trainor να μου φτιάξει το κέφι...
If I was you I wanna be me too.. Ψηλοτραγουδουσα το τραγούδι και που και που κουνιωμουν λίγο, δεν μπορεί τίποτα να μου χαλάσει το κέφι... Βγήκα από την πολυκατοικία και περπάτησα μέχρι το σινεμά, ναιαιαιαι έχει το if I remember... Θα το δω!
Πήρα χαρτομάντιλα και μια μεγάλη κόκα κόλα καο μπήκα στην αίθουσα... Η αγαπημένη μου ταινία!!
Την λατρεύω, όσες φορές κι αν την δω θα κλάψω... Έχει τα πάντα μέσα,ρομάντζο, κακό αγόρι... Ξέρετε, ότι χρειάζεται ένας έρωτας!
Την μία στιγμή χαμογελούσα και την άλλη έκλαιγα...
Τόσο άδικο!
Έκατσα τρεις ώρες στο σινεμά και όταν βγήκα ήταν γύρω στις έξι και κάτι, θα πάρω την Μαρία, ελπιζω να είναι ελεύθερη...
Έβαλα το κινητό μου στο αυτό και περίμενα να απαντήσει "ναι?Μα..Μαρια?με ακούς ?"
"Ναι μην κουνιεσαι σε ακούω!" μου απάντησε από την άλλη γραμμή και χαμογέλασα.."έλα.. Θες να πάμε για καφέ ?" την ρώτησα και χτυπούσα το πόδι μου στην άσφαλτο..
"ναι.. Πρέπει να σου πω κι όλας!" μου είπε καο άφησε ένα γελάκι να της ξεφύγει
"όχι στην πέτρινη... Πάμε αλλού, πάμε στο άλλο απέναντι από το πάρκο.."
"μα γιατί... Μπορεί να είναι ο Νικόλας εκεί.."
"άσε... Έλα που σου λέω να πάμε εκεί και μετά από αυτά που θα σου πω αν θες ακόμα να πάμε που δεν νομίζω θα πάμε!"
"καλά κλείσε, έρχομαι.."

Εκλεισα το κινητό μου και το εβαλα στην κωλοτσεπη, όταν πήγα στην καφετέρια η Μαρια ήταν ήδη εκεί..
"άργησες... Σε έπερνα τηλέφωνο αλλά δεν.."
"δεν με έπαιρνες... Θα το άκουγα!" της εξήγησα και πήγα να βγάλω το κινητό μου από την τσέπη..
"οπα...Οπα!" πετάχτηκα πάνω και κοίταξα πίσω "το κινητό μου ρε!" έκατσα κάτω, ακούμπησα τους αγκώνες μου στα πόδια και έπιασα το κεφάλι μου "ωχ...όχι ρε γαμωτο... Περίμενε θα το πάρω τηλέφωνο.." προσπάθησε να με ηρεμήσει αλλά ήμουν έτοιμη για εγκεφαλικό..
"δεν το σηκώνει κάνεις... Αλλά χτυπάει.." μου είπε καο έδειξε το κινητό της
"Μαρια... Μου ρχεται το εγκεφαλικό..
"οπα περίμενε!" κοίταξε το κινητό της και δεν μου μίλαγε "Αχα... Μάιστα, μάιστα ..."
"ε, θα μου πεις.. ?όλα μάλιστα λες ''
"το βρήκε κάποιος, του έστειλα ότι θα σου στείλω να στο φέρει,ορίστε... Το πρόβλημα λύθηκε..."
Χαλάρωσα και πήρα ένα χυμό πορτοκάλι, η Μαρια μου είπε φα πάντα για το ραντεβού της, τα πήγαιναν καλά και της φεροταν όμορφα, χαίρομαι γιαυτην, της αξίζει... Εγώ απτην άλλη άσε...
"πλάκα κάνεις... Και σε παράτησε με τον Ηλία ?" με ρώτησε και γουρλωσε τα μάτια της
"ναι...-_-" είπα και κατέβασα το βλέμμα μου
"το γαϊδούρι..."
"το ξεεεερωωω" συνέχισα να της κλαίγομαι...
"αστον.Θα βρούμε καλύτερο, τόσους φίλους έχει ο Αχιλλέας.."
"εντάξει!" απάντησα μονολεκτικά, ποτέ δεν ξέρεις μπορεί το άλλο μου μισό μα είναι με τον Αχιλλέα τώρα...

Στις εννιά η Μαρια έστειλε μήνυμα στον τύπο να το φέρει στην πολυκατοικία μου και εγώ την έκανα για να τον περιμένω...
Κάθισα στα σκαλιά και τον περίμενα..
Αλλά αντί για αυτόν ήρθε ο Ηλίας....Αυτός μου έλειπε! Mε παρακολουθεί ?
"το κινητό σου!" ήρθε μπροστά μου και μου το έδωσε, το πήρα χωρίς να τον κοιτάξω... Όταν σήκωσα ρο βλέμμα μου είχε φύγει, ανέβηκε με το ανσανσερ πάνω χωρίς να με περιμένει....Δεν με περίμενε καν! Γουρούνι!

Ο Πρώτος Μου! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora