Κεφαλαιο 1

9.8K 613 11
                                    

"Η..Ηλίας...?" τραυλισα, έκανα ένα βήμα πίσω και ένιωθα την κρίση να έρχεται...έχανα τον έλεγχο καο στην καλύτερη απλά θα λυποθυμουσα
"ναι...! Χαίρομαι που σε βλέπω!" μου απάντησε αμέσως
"ε..Τιιιι...Τι κάνεις εδώ?" τον ρώτησα θέλοντας να ξέρω γιατί είναο εδώ "εδώ μένω!" μου είπε
"εδώ..."
"ναι, έχω μετακομίσει εδώ και δύο μέρες εδώ!Εσύ τι κάνεις εδώ?" με ρώτησε "εδώ μένω τα τελευταία δύο χρόνια..." του απάντησα "πώς και δεν σε είδα ?" με ρώτησε...
Χααααα...τώρα θα δεις!
"ναι... Δεν έβγαινα γιατί ήμουν άρρωστη, αλλά μπορεί να είδες το αγόρι μου, ερχόταν όλην την ώρα!"
ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ!φώναζα από μέσα μου! Δεν ξανά περνάω τα ίδια..
"μπα...Δεν Νομίζω! Εκτός αν δεν τον πρόσεξα!" ΄ήρθε πιο κοντά τρίβωντας τον σβέρκο του.

κάπως έτσι με ταπωσε στο ψέμα μου,δηλαδή ήταν σαν τάπα στην ταπα!Σημείωση σκορ 1-1 ''λοιπόν τα ξανά λέμε'' με αγγιξε στο μπράτσο,μου έκλεισε το μάτι,χαμογέλασε και βγήκε από την πολυκατοικία...
ΤΙ?
Κούνησα το κεφάλι μου και μπήκα στο ανσανσέρ,πάτησα το 3 και περίμενα ,αυτή η μουσική στο ανσανσέρ με σκοτώνει!Δεν με νοιάζει καν που ήρθε ,χέστηκα,με έκανε ρεζίλι και δεν θα του το συνγχωρήσω ποτέ ,μου δημιούργησε ψυχολογικά,είμαι 17 χρονών και δν έχω φιλίσει κανέναν....Ενας χρόνος είναι και αντίο!!Το μόνο που έχω να κάνω είναι να μην του δίνω σημσία και τέλος!Το σχολείο τελείωσε άρα δεν χρειάζεται να βγαίνω ,να...θα μείνω εδώ μέσα!μια χαρά δωμάτιο έχω...άντε και να πάω καμιά βόλτα,πρωί όμως ,πολύ πρωί ...εφτά η ώρα ας πούμε ...με δροσιά !''παιδί μου θα φας ή όχι;'' η μαμά μου ήταν μπροστά μου ''μαμά ...τι κάνεις στο ανσανσέρ;'' ''πιο ανσανσέρ,στο σπίτι είσαι ,κάθεσαι στην καρέκλα..Εισαι καλά??.'' κοίταξα γύρο μου και είχε δίκιο, ήμουν στην κουζίνα ''α...ναι σωστα..'' απάντησα ,μου εβαλε ενα πιάτο μακαρόνια και κάθισε και εκείνη για να φάμε μαζί...''α!δεν σου πα'' πέταξα το πυρούνι πάνω και σηκώθηκα από την καρέκλα...''σιγά ρε μαμά ,με τρόμαξες ..'' ξανά κάθισα και άρχισε να γελάει με αυτό το γουρουνίστικο γέλιο της ''μαμά...μαμά ,ανάσα!Σε χρειάζομαι..''

''αχ να σαι καλά ,με έκανες και γέλασα ..ουφ'' σκούπισε τα δάκρυα της και συνέχισε να τρώει..''άντε πες μου'' της ειπα ''ναι..τι;'' ''μαμάααα ,θα μου έλεγες κάτι..'' '' α..ναι,κάτσε να σκεφτώ...χμ...α!Είδα τον ΗΛΙΑ....μετακόμισε εδώ ''
''τον είδα ήδη''
"και?αν θυμάμαι καλά είχες μεγάλο θέμα μαζί του..."
"όχι...όλα Καλά!" της είπα και της χαμογέλασα ψεύτικα...



Όχι πάλι απτην αρχή...


Εεεεεππππ καινούργιο κεφάλαιο!!

Ο Πρώτος Μου! Onde histórias criam vida. Descubra agora