şu an yatağımda bu günü düşünüyordum
*Gizem neden bana söyleme duymamıştı? belki de üzülmemi istememişti ...
*Cem cidden sana aşığım dediğinde onun boynuna atlayacağımı falan mı düşünmüştü ?
*Barış belkide haklıydı ama bir insan sevgilisi olduğu halde gecenin bir vakti karşı cinsle kahve içer miydi?
*Ceyda başka insan mı kalmamıştı da barışın yanına gitmişti?
*Hülyanın sessizliği normaldi ama olması gerektiğinden daha çekingendi neden ki?
* Ben neden bu kadar çok güvenmiştim ?
*keremin suskunluğu hayra alamet değildi ?
*Melih desen onda da garip bir sessizlik sezmiştim ...
*mehmet neden ban ailemiz hakkında hiç soru sormuyordu?
* Hep şu asi kız filmindeki bende asi kızım diye beni savunanlar olsun istemiştim bu cidden olmuştu o kadar mı seviliyordum?
*alfabeyi zor ezberleyen ben en fazla 2 kere okuduğum cümleyi nasıl hatırlamıştım?
* neden bu kadar çok soru soruyordum ?
*felsefeden 0 alan ben nasıl o kadar iyi konuşmuştum?
*kafamda deli sorular?
-bence artık uyu ...
+yok ya uykum yok kitap okuyacağım... dedim ve kitaplığımdaki gri kitabı çekip gizli odayı açtım içeri girip kitaplığı ittim ve ışığı açtım ... etrafta toz pembe renklerden oluşan odama bakınca gülümsedim çocukluğumun hatırası en sevdiğim köşe , küçük oyuncak kutusu , kocaman kitaplık , boyama kitaplarım ve boyalarım , en sevdiğim tokam , çizgi romanlarım , kendi yaptığım çizimler , cd'lerim herşeyim buradaydı normalde dolabım koyu renklerden ibaretken burada kendime renkli şeyler alıp saklamıştım ihtiyaç duyduğumda alıyordum ...
sonra hoş bulduğum bir şarkı açtım ve önümdeki boy aynasında klipteki hareketleri yapmaya başladım
3 kişilikti 3 kız gerekiyordu ama ben tek yapıyordum , bunu tamamen öğrendikten sonra gizem ve hülya ile yapardık diye düşünüyordum ... yani ikna kuvvetim sağlamdı ... şarkı son ses açıkken odama biri girdi anlamadım önce sonra kapıyı kilitmeyi unuttuğum aklıma geldi. kimdi? hemen kapadım müziği
"bu oda demirin galiba ama odada yok bu işime yarar ?" dedi ceyda , ceyda mı? bir cevap gelmedi ama o devam etti
"nereye koyayım bunu?" dedi sanırım telefonla konuşurdu
"keremin tıraş losyonunu aldım nasıl olsa ortağız o bir şekilde bir şeyler uyduracak " dedi tıraş? losyon? karşıdan cevap geldikten sonra
"saçmalamaz mısın? tabi ki de inanacak odasında ikizinin tıraş losyonu ve bıçağı falan var bir kaç parça kıyafetini de koyacağım artık ne yapmış bilemem " dedi sapık piiiis sapık
"evet ilk plan tuttu kapıyı kitledim banyoya falan saklandım onun yatış tarzı da işime yaradı bir de aceleyle üstüne gömlek atmış artık sen düşün ne kadar işe yarar " dedi karşı taraf konuşunca
"hayır ama zaten gerek kalmadı ki? " dedi karşı taraf biraz daha konuştu
"tamam artık kapatmam lazım odaya gelmeden yerleştireyim barışı da onu uyandırmaya gönderirim oh mis !" dediğinde güldüm ama sessizce duymadı o tabi telefonu tahminimce kapattıktan 5 dakika sonra kapı sesi geldi gizli odamdan çıktım ve keremin kıyafetlerini onun odasına koymak için uyumasını bekledim ... 2 saat sonra kitabımı bırakıp odasına sessizce girdim ve yerleştirdim ve bu anı ölümsüzleştirerek bir öz çekim yaptım ... yani bilmeyenler için söylüyorum selfie ama biz türkler türkçe konuşuyoruz evet kamu spotumuzu yaptığımıza göre devam edelim odadan sessizce çıktım ve alarmı 7:30 ' a kurdum ve uyudum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKın yolunda bir mafya ( TAMAMLANDI )
Fanfictionsadece bir kaç aptalla arkadaşım bu yüzden anormal olabilirim bu benim sorunum değiil! * mezar taşına o gün beynini evde unutmuştu yazın lan *sevgi güçsüzlük demektir sevme ki gözünü kırpmadan vurabilesin * kan mideni bulandırmıyorsa , ölümden ko...