Bölüm 50 # duyuru ( önemli lütfen okuyunuz )

243 17 6
                                    

 biliyorsunuz ki Teog ' um var , yazın çoğunlukla serbesttim ... ama okul olunca kendime sıkı bir çalışma programı hazırlayacağım ... belki sadece pazarımı boş bırakırım ya da bırakmam  bunu bilemiyorum çünkü öğretmenlerime danışacağım ...  

bu nedenle bırak bilgisayara girmeyi , uzun bir süre onun olduğu odaya  girmemeyi planlıyorum ... çünkü ... bilgisayarı gördükçe  içimdeki asosyel iç sesim aso 

+ aşkııııııığğğğğğğğğğğğğmmmm Allah aşkına biraz oynıyım - tüm gün oynadı - 

bu oluyor ve bende mümkünse şifreyi unutmaya çalışıcağım ... böylece ben açamam 

işte mantiken ... çalışıyorum ama her şeyi unutan ben onu unutamıyorum ... ya !! ben telefonumu misafirlikte unutuyorum .... ama bilgisayar şifresini unutmuyorum bende ki  ironilik ... 

sizden sezon finali izni istiyorum ama söz veriyorum 2 'si çıkacak ... tabi izin verirseniz ...  arada elbette kendime vakit ayıracağım ama bunlar işte yarım saat 45 dakika arası bir değişiklikle olacak ... kafamda lanet olası matematik varken size içime sinen bir bölüm yayınlayamıycağımı biliyorum .... içime sinmeyince de yayınlamak istemiyorum ... 

şu an inanın iç seslerimkavga içerisinde ... yapma !  diyo biri biri de gelecek bu diyor kafam karışıyor ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?  ama bundan sonra da açıktan verip kursta kalacağım o zaman da 2 haftada bir geliyor olurum ... ne yapmam gerek bilmiyorum ... 

neyse işte canlarım eğer izin veririseniz ! 52. bölümde sezon finali yapacağım ....


AŞKın yolunda bir mafya ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin