yavaşça gözlerimi açtı hmm uhuhu ! ne olcak acep ? siyah garip şey yani bez gözlerimin önünden kalktı ... ve hmm ... uhuuhuh !! oha ! lunapark ! çok klişe lan ! ama olsun ! daha önce hiç gelmedim ki ben buraya !! aşkıııııwwwmmm bebemmm canım atlıkarıncam
evet koşarak atlıkarıncaya sarılmaya çalışıyordum .... benim hayalim bir gün , evlenince yani bahçeme atlıkarınca yaptırıp ona sarılarak uyumaktı !!! evet biliyorum malım azcık ama olsun !!
" nabiyorsun nehir ? " dedi görkem gülerek
" seni sefiom atlıkarıncaaaağğğğ! janımsın " dedim ve öpücük attım ona görkem gülerek kaldırdı beni ve
" eee ! hadi gel de jeton alalım " dedi
" hadi sen ilerle geliyom ben " dedim kafa salladı ilerledi bende koşarak sırtına atladım ve
" uçur beni sevgilim " dedim güldü ve koşmaya başladı bende kafasından tutmaya çalışıyordum ...
" hooo !! dur geldik o jetonu satan adını bilmediğim küçük kulübemsi şeye " dedim güldü ve
" abi bize 20 jeton ver " dedi görkem
20 mi ? ne kadağ da az ! yani biz 10 tane şeye binebileceğiz öyle mi ? hmmm üzüldüm bak neyse morali bozmak yok !!
- %100 motive olman lazım kızım senin ayıp ! hadi atlıkarıncaşkıma gidelim
+ gidelim vuhuuuu !!! kendimi deli gibi hissediyom
- normaldir !!
" tamamdır bitince geliriz abi ! " ded görkem ve ilerlemeye başladı ...
" ilk atlıkarıncaya binelim mi ? " dedim kafa salladı
" sefgilim " dedim yine ay sevgilim demeye bayılıyom hepsi yağmur kokulum sayesinde
" efendim ? " romantik seni !!! başkası olsa he ? derdi ama o çok centilmen !
" şey ben balkabağına bincem sen de ata bin sür beni " dedim güldü ve
" tamam canım " dedi önce beni omuzlarından indirip oturttu ve alnımdan öptü ... aşkııııııııım sonra da kendisi oturdu ve beklemeye başladık diğerleri de bindiğinde hareket etti ayh !
" görkem korktum ben yanıma gel lan ! ya kafasındaki şapka düşerse ! ya kafama meteor düşerse ! nolcak ? " dedim güldü ve inip yanıma geldi kaydım oturdu ve birbirimize döndük sonra da tepemize meteor düştü ve öldük kıskıskısısksıs tabi ki de öyle bir şey olmadı !
" pişt durduk galiba hadi şuna binelim adını bilmiyorum " dedim
" bende bilmiyorum " dedi ve indik ona gittik böyle daire içinde 2 tane koltuk var iniyo kalkıyo o işte ... ne olduğu hakkında hiçbir zaman fikrim olmadı .... bindik ona aşağı yukarı içim dışıma geldi !! ama pes etmedim ve kusmadım aferim !! yaşasın !!!!!!!!!!!!
dur durak bilmeden iner inmez korku evine koştum önüme gelen şeylere tekme atıyordum ki görkeminde benden farklı bir hali yoktu en son cadıya yumruk atmıştık ve cadı aiailkjlj diye bir ses çıkarıp düştü bozmuştuk ! koşarak evden çıktık bizde ne yapalım g*t korkusu ....
sonra hız trenine bindik ben köpek gibi ağzım açık dilim dışar da olmak üzere gidiyordum en önde yanımda da sevgilim benim bu halime gülüyordu !! aşkım!!
ardından çarpışan arabalara binip çarpmadan sürmeye çalıştık ama bücürler çarpıp duruyordu . en sonunda hala arabalar hareket ederken arabadan indim ve çocuğun üstüne yürüdüm ... bunun üzerine görkem de geldi çarpışan arabaların pistinden atıldık !! vuhuuu ! acayip eğlenceliydi !!
sonra ahtapota'a bindik vuhu ! bunda da saçma saçma bağırıyordum !! bir ara intihar etçem diyip atlamaya kalktım ama görkem bana kızdı ve bana sıkıca sarıldı ... sonr öptü wöööööww haraaaaaaamm !!!!
sonra görkem beni zorla ranger ' a bindirdi .. korkuyordum ... durana kadar görkeme sarıldım !! çakal tabi fırsattan istifade o da bana sarılıp korkmamı falan söylüyordu mal ! en sonunda dayanamayıp kustum aşağıya ! bir dedenin kafasına geldi yukarıya baktı bende kafamı kaldırıp huhuhuuhu! ddemeye başladım .... cidden çok amldım bu halime görkem güle güle öldü tabi ...
sonra balerine bindik öldüm ben orada durduğunda yalpalayarak yürüdüm ve tekrar kustum ama bu sefer dedenin kafasına gelmedi !!
ardından kamikazeye bindik bu sefer ikimizde kustuk ve bir amca ve teyzenin kafasına geldi !! hayvanice güldük tabi ! bundan da bizim olduğumuzu anladılar ve inince bizi bastonla kovaladılar !!
onlardan zor bela kkurtulduktan sonra dönme dolaba bindik en sakin geçenlerden biri i - erken konuştum durduk ! hayır tepede falan değiliz ortalardayız ! bende bunda da çılgınlık yapalım dedik ve dans ederek şarkı söylemeye başladık
Hey tayfa Kap kap kap hadi durma Hey hey tayfa Hey hey hey hey ( nehir )
Televizyonu açma Telefona da bakma Ne acıklı ne saçma Sanki kıyamet ( görkem )
bunu yaparken vagon sallanıyordu ama umursamadık ... her an düşebiliriz o derece ...Her şey satılık Kalplerde katılık Aşklar yatılık Akışta millet ( nehir )
Cuppa cuppa cuppa Cuppa da cuppa cuppa Bağıra çağıra bas bas Sabaha kadar dans ( beraber )Hey tayfa Kap kap kap hadi durma Hey hey tayfa Hey hey hey hey ( görkem )
Geri adım atma, atma Geri adım atma, atma Geri adım atma, atma ( beraber )
.... böyle böyle ta ki bir anda durduğumuz vagonumsu şey ters döneen kadar ve ikimizde fuuuu aşağı !!!!!!!
merhaba !! benim yazarınız !!! sizleri özleyeceğim !! bir sonraki yazın görüşmek üzere !!!!!! sizlere buradan haber veririm .... ikinci kitapın ilk bölümü yayınlandı falan diye neyse bays !! sizleri özleyeceğim !! beni unutmayın ! ben sizi unutmam !!! :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKın yolunda bir mafya ( TAMAMLANDI )
Fiksi Penggemarsadece bir kaç aptalla arkadaşım bu yüzden anormal olabilirim bu benim sorunum değiil! * mezar taşına o gün beynini evde unutmuştu yazın lan *sevgi güçsüzlük demektir sevme ki gözünü kırpmadan vurabilesin * kan mideni bulandırmıyorsa , ölümden ko...