•Ti si umišljeni idiot •

12.5K 415 82
                                    

 •••Lea Jones P.O.V.•••

Bila sam tako spokojna i mirna. "Gospođice Jones!", netko mi se zaderao na uho. Prevrnula sam očima , a potom i podignula glavu.

 "Ah ", protestirala sam dižući glavu.

"Opet vi i vaše spavanje, šta se dešava sa vama na času fizike posebno?",upitao me već stari i sijedi profesor na kojem je dosta primjetan umor od učenika poput mene.

 "Profesore, mnogo sam umorna ovih dana i ne mogu se naspavati jer mnogo učim", odahnula sam i rekla profesoru nepridavajući veliku pažnju ostalim začuđenim pogledima na meni.

 Profesor mi se podsmjehnuo i rekao: "Gospođice ne činite mi se kao da učite, možda ste jednostavno glupi za fiziku?"

 "Ne profesore ", ustala sam ponovo demantujući njegove riječi. "Ja nisam glupa profesore za fiziku, samo mi se fizika treba više puta pojasniti jer sam mnogo zaljubljena i ljubav loše utiče na mozak, imali ste biologiju zar ne?",upitala sam ga i podsmjehnula se ,ali zapravo u ovome ima istine. Ljubav doista čudno utiče na ljude.

 "Molim vas isključite ljubav na mome času i ubuduće naspavajte se inače će biti problema ,je li uredu Lea?", upitao me profesor pomalo ljutito.

 "Da da, kakogod", rekla sam i prevrnula očima. Kraičkom oka pogledala sam svoju najbolju drugaricu Melissu koja mi je pokazivala rukom da nisam normalna.

Zvonilo je za kraj časa i jako brzo je prošao dosadni čas fizike. Velika je vjerovatnoća da je brzo prošao zbog mog spavanja. Otišla sam u učionicu stranog jezika i profesorica nam je rekla da pišemo svoju biografiju. Jako dosadno ako mene pitate.

 "Moje ime je Lea Jones idem u drugi razred srednje škole. Nemam niti brata niti sestre ,ali zato imam prijatelje. Moja najbolja prijateljica je Melissa to je jako fina djevojka ,također Bonnie je moja drugarica ne najbolja ,ali opet dovoljno dobra da zna pojedine probleme. Također ,imam i dva najbolja prijatelja. Ko kaže da muško i žensko ne mogu prijatelji ?Moji, Matt i Ale su baš super raja sem tih prijatelja imam dosta poznanika kao što su Nadi i Boni ,obje sjede na pojedinim časovima sa mnom i baš mi mnogo pomognu. Nisam zaljubljena i nemam dečka ,dobro možda imam par simpatičnih dječaka ovdje ,ali to je sve umišljeno. Kada bi morala izdvojiti najumišljenijeg dečka bio bi Tin ,taj tip jedino čime osvaja djevojke jeste zanosna crna kosa kao ugalj ,tamna boja očiju koje sjaje i njegove trbušne pločice. Bitno je da on ima pločice ,a što ne zna progovoriti nije bitno naravno ,pa da. Nije baš da sam posebno pametna ,ali opet učim i imam odličan uspeh. Taj dečko je treći srednje ima majku kao i moju one su kao neke modne dizajnerice i komentarišu djevojke i kostime. Moj tata radi u jednoj firmi kao direktor ,dok također i njegov otac radi kao neki direktor u drugoj firmi. On ima sestru Lanu ta cura je jako fina,potpuno različit njoj je on,umišljeni kreten. Idem u srednju školu ,a što dalje ne znam stvarno. Mislim da je dosta zar ne?"

 To bi vam bio moj život. Zanimljivo?

 Nakon prestanka ovog dosadnog časa izašla sam i otišla u toalet. Bila sam tiha osoba dok me ne dirate,a niti sam na koga obraćala pažnju jer sam bila jedinstvena. Na moju plavu kosu stavila sam crni kačket ,crna majica ,crne hlače poderane na koljenima ,bijeli sat na ruci ,bijele teniske i crvena karirana košulja oko struka u slučaju da mi bude zima, bili su dobitna kombinacija za danas. Kada sam ušla u toalet ,da napomenem ženski toalet, vidjela sam Anu ta djevojka..

Ne Lea ne vređaj nikoga. I ko je bio s njom? Tin. Bili su u žešćoj raspravi nisam se željela petljati ,tišina je zlato.

 Wow ,hej ljudi ubacite me u knjigu pametnih vidite kako sam kao Ajnštajn ,tako se zove onaj čupavi sijedi tip? Da.

Umišljen 🔚Where stories live. Discover now