•Jesi li ti normalan?!•

5.8K 282 72
                                    

•••Lea Jones' P.O.V.•••

"Mrtva je ", čula sam muški glas.

"Jesi glup , to je nepodnošljivo ", čula sam drugi glas.

"Gdje je taj profesor?!", upitao je neko ljuto.

"Zaglavio se u liftu", rekao je drugi glas.

"Stvarno Leo ne mogu da vjerujem, nemamo lifta halo!", čula sam Tina .Otvorila sam oči i pogledala ih sa bolom u glavi .

"Leice , jesi dobro?", upitao me Leo ljubeći me u čelo.

"Halo dečko, šta ti njoj 'Leice jesi dobro'?", upitao je Tin njega ljutito. Oh, ovo se pretvara u špansku sapunicu.

"Ma jesi ti njen momak žgoljo?", upitao ga Leo skačući na noge.

"Sačekaj ljubice sada ću ja", rekao je Tin u pomilovao me ,dobro sada zvanično je li on normalan?

Nije, znam. Nije normalan ,prvo diviš se Ani jer me izudarala u komentare i onda poslije kako sam ljubica. Pogledala sam ga samo i ništa nisam rekla , digla sam se u sjedeći položaj i Melissa je došla do mene.

"Šta će raditi sada i gdje je profesor?", upitala sam je trljajući ruke ,kako me bole strašno.

"Otišao je po direktoricu ,a oni se vidiš guraju pa će se potući", rekla je ,a ja sam bacila pogled na onu dvojicu. Ne. Krenula sam ustajati ,ali šteta Tin je već stavio Lea na pod i udarao ga svom snagom ,zapetljavši nogu Leo ga okrenuo i njemu zadao par šaka , sranje.

"Ne Tin ,ne radi to za Boga miloga molim te prestani!", zaderala sam se na Tina i gurala ga od Lea. Obojica su imali modrice po licu i tragove krvi.

"Kod mene u ured odmah,Tin ,Leo i Lea ", rekla je direktorica i pokazala rukom prema naprijed. Kada smo došli u ured, oni su na sebi imali svoje majice .

"Lea, šta se sine desilo tamo?", upitala je direktorica smoreno uvijek me voljela.

"Desilo se ovako započeli smo čas ,Ani je bilo krivo jer su ostavili kod mene svoje majice i čitavu opremu za fizičko i onda kada su dečki završili morali smo mi djevojke. Leo je držao Anu ili bar trebao držati ,a Tin mene i onda Ana se protivila stalno kako joj ne odgovara i ne može držati se tako i Tin me čuvao za noge ,a ja sam visila na šipci i onda je Leo rekao kako ne može Anu da drži jer zanovijeta udario je nogom od šipku. Dok se Tin okrenuo pala sam ,onda direktorice Leo je došao pitao jesam dobro poljubio me u obraz Tin je rekao da sam njegova, vukli su me za ruke i onda sam se onesvestila ,kada sam se probudila oni su se potukli oko mene i eto", ispričala sam direktorici dok kada sam pričala na pojedine dijelove otvarala je oči od iznenađenja i zatvarala.

"Dobro Leo i Tin proći ćete sa opomenom ,doviđenja ", rekla je i mi smo ustali i izašli.

"Još nismo završili", rekao je Leo preteći Tinu.

"Evo sada ćemo ", rekao je i puknuo ga šakom. Bože daj im pameti.

I onda je Leo njega udario ,stala sam između njih. "Prestanite to raditi od sebe Leo odlazi ,a Tin kreni za mnom", rekla sam gotovo plačući gledajući u kakvom je stanju Tin ,koji mu je krastavac naišao da se tuče zbog mene.

Zbog mene.

Njegove već krvave usnice su bile crvene i tako kao da su me zvale da ih poljubim. Gledao je i on u moje usnice ,a onda sam okrenula se i povukla ga za ruku do parkirališta .

"Daj mi ključeve ", rekla sam mu,više je bilo kao naređenje. Imam vozačku i znam da vozim za svaki slučaj ipak sam punoljetna, ali ne želim svoj automobil. Ne još.

Umišljen 🔚Where stories live. Discover now