•••Lea Jones' P.O.V•••
Znala sam da će neko uništiti ovaj trenutak tačno sam znala. "Nije ono što misliš , ja sam njemu čistila rane i..", započela sam se dalje pravdati Melissi .
"Sve okej ,znam da se volite ",rekla je i namignula. Ona je luda,da luda je. "Nego da vam ispričam šta se desilo?", rekla je Melissa i sjela na krevet pored mene i Tina.
"Ma je li ,a šta to?", upitao je Tin slatko smješeći se.
"A znači kada ste otišli Leo me poljubio i to mi se svidjelo i onda sam ja , zapravo on me pitao da pokušamo i sada smo na neki način u vezi", rekla je i nakrivila usne u jednu stranu kao da razmišlja o tome.
"Hej Lea, vidiš mogli bismo i mi pokušati ?", upitao me Tin i zagrlio.
" Ne njih dvoje nisu zauzeti ,ti jesi ", rekla sam i ubola ga prstom u prsa podsmjehujući mu se.
"Hej Meli pričala sam sa Mattom ,ono mu je rodica sa slike", sjetila sam se i rekla Melissi,a ona me pogledala nedefinisanim pogledom. "Ne zanima me on sada neka bude sa kim želi ,a meni se Leo stvarno sviđa"
"Čekaj Matt ti si ga udarila šamarom stvarno ?" ,upitao me Tin umirući od smijeha.
"Želiš da ti pokažem kako?", upitala sam ga zločesto.
"Pokazala si danas ", rekao je i namignuo .
"Dosta flertovanja!", dreknula se Melissa na nas kao da smo u vojsci ,zapravo i zaboravila sam na nju na trenutak.
"Lea dušo, kući sam", oh, ne mama je došla još mi je ona trebala.
"U sobi sam!", dreknula sam se natrag. Čula sam korake i kada je ušla prvo meni se nasmijala pogledavši u Tina i Melissu.
"Oh vi ste djeco tu?", upitala je zabavljajući se mama.
"Dobar dan Lidija", rekla je Melissa i cmoknula je u obraz.
Tin je pogledao zbunjeno, a ja sam mogla umirati od smijeha njegovoj faci. No, suzdržala sam se. "Dobar dan ja sam Tin , inače Lein školski prijatelj", rekao je i pružio ruku mojoj mami.
"Znam ja vrlo dobro ko si ti", rekla je moja mama smiješeći se zločesto. "Lea mi je pričala o tebi", Zemljo otvori se. Moja mama je upravo rekla kako sam joj pričala o Tinu. "Kako su Aleks i Lena?", upitala ga moja mama.
"Dobro su rade na poslu i to", rekao je i skinuo kačket.
"Trebao bi se možda baviti modelingom izgledaš prelijepo", rekla je moja mama ,a on se nasmijao onako umišljeno.
"Mama dižeš mu ego", rekla sam i prevrnula očima .
"Oh ljubavi, jesu li tvoja osjećanja povrijeđena?", upitao me Tin sjedajući i grleći me.
"Odmakni se od mene, ti umišljeni konju", rekla sam i smrknula se.
"Djeco ja vas ostavljam imam neke papire za riješiti. Tin pozdravi tatu i mamu i ti Melissa", rekla je i otišla.
"Morao si me grliti pred mamom. Jesi li svjestan da ona i tvoja majka navijaju za nas da budemo zajedno ,a čim majka nešto kaže znači da i očevi dijele isto mišljenje?", upitala sam i udarila ga rukom po glavi.
"Ah, ti ćeš i biti sa mnom kad -tad", rekao je i nasmijao se umišljeno.
Oborila sam ga na krevet i sjela mu na koljena. "Nećeš mi ti govoriti šta ću raditi ", rekla sam i smrknula se na njega.