•••Lea Jones P.O.V•••
Ujutro me bude sunčeve zrake ,ne mogu vjerovati još mislim od sinoć na Tinovu fotografiju i njihove komentare , zadivljena sam ili ipak razočarana?
"Hajde Lea ustani i spremi se , fizičko je odgođeno za danas!", dreknula se moja prijateljica Melissa ulazeći u sobu.
Sranje i fizičko imaju isto značenje.
"Idem ", samo što sam rekla sjetila sam se. "Melissa kako misliš da idem u školu nemam niti odjeće ništa", jao Bože. Ima jedinicu da dobijem ,a to znači da će biti drame.
"Oh budalo, jučer je Tin donio odjeću mislim ne on. Uglavnom,on me odvezao ,a ja sam pokupila odjeću ne brini ludice", rekla je Melissa ,a ja sam otvorila oči od izenađenja. Znači ipak peder....
Ne Lea ,ne vrijeđaj ...
"Okej", ustala sam i otrčala do toaleta. Presvukla sam se i obavila sve potrebno stavljajući malo pudera zbog izrazito velikih podočnjaka od plakanja i od svega.
"Jesi spremna?!", čula sam Melissu kako me doziva. Prevrnula sam očima i odmah osjetila sam veliku bol u glavi. Moram to prestati raditi.
"Jesam!", dreknula sam se i otišla oblačeći svoje sive tenisice uz moju sivu komplet trenirku.
"Zvala je tvoja mama i ja sam joj rekla za sve ,kaže da si joj trebala uzvratiti. Već je zvala direktorica ,bila je tvoja mama kod nje i ti nisi kriva", rekla je Melissa i zagrlila me od dragosti.
"Od danas krećem u pohode", rekla sam i zlo se nasmijala. Do puta do škole nije bilo puno ,što mi se svidjelo jer Melissa kaže da treba da prošetamo. Vidjevši veliku zgradu nasmiješila sam se i podignula jednu obrvu. Silazeći do škole vidjela sam Tina ,i njegovu družinu, kako me odmjerio. Njegova crna trenirka ,siva majica i crni duks koji je bio otkopčan izgledali su predobro no, naravno da to nikome neću reći. Kada smo sišle Melissa i ja ,vidjela sam kako mi u susret ide Ana, Tin je krenuo trčati prema nama ,ali bile smo mnogo dalje od njega.
"Glupačo šta si rekla Tinu i sinoć mi nije odgovorio na poruku?!", rekla je i dreknula se na mene dok je Melissa krenula prema njoj valjda da je raščerupa ja sam je spretno uhvatila za ruku i vratila.
"A ljubavi svakoj sreći dođe kraj!", zapjevala sam glasno , nasmijala se i otišla. Bar krenula ići.
"Kujo", rekla je ,a ja sam se okrenula prema njoj.
"Slušaj Ana nemam namjere sa tobom da se raspravljam, stvarno ništa mu nisam rekla samo drži se uz njega. Ne brini ja ga ne bih ni za što dok je sa tobom. Čuvaj ga sebi, jer si ružna i nećeš naći boljeg", rekla sam joj i okrenula se od nje.
"Eh to Lea ", rekla je Melissa i zagrlila me.
Nasmijala sam se , ali smiješak je pao kada sam vidjela kako Tin ide prema meni. "Što ti je rekla, je li ti prijetila?", upitao me Tin zabrinuto. Oh mali se uplašio, umišljeni idiot.
"Ups, rekla sam sinoć ne obraćaj mi se i ne glumi tu zabrinutost. Hajde pali od mene ", rekla sam i zaobišla ga.
" Moja Lea se stvarno vratila", rekla je Melissa. Nisam se ja vratila, ja zapravo nisam nigdje ni otišla. Nagetog na zidu vidjela sam onog lika od jučer što ga je Tin ostavio u prašini i posuo kamenčićima. Nasmijao mi se i krenuo prema meni, onesvjestit ću se.
"Ćao Lea ", rekao je i nasmiješio se,a njegove usne su se izvile u jednu stranu.
Wow.
Zna mi ime.