A/N:Malo humora ne škodi zar ne?
•••Lea Jones'P.O.V.•••
"Dobro,dobro!",zaurlikala sam na Matta i Melissu dok su me golicali.
"Iiii šta se desilo između vas dvoje?",upitala me Melissa dižući jednu obrvu.
"Mmmm ja ...šta znam bili smo i krenula sam i poljubio me i pisali smo sinoć ,ništa posebno kažem vam",rekla sam dižući se i slegnuvši ramenima.
"Okej prestali smo,idemo sada doći ćemo poslije",rekla je ustajući i ljubeći me u obraz kao i Matt.
Ustala sam za njima i samo zatvorila vrata.
Mislim da ću peći palačinke u tavi.
"La la,kuuuung fuuu panda je jea!",derala sam se kroz kuhinju dok sam sipala ulje u tavu.
Tako sam pjevala cijelo vrijeme ,ulje mi se zagrijalo i onda sam osjetila dvije muške ruke oko sebe.
Vrisnula sam najjače što sam mogla ,dižući tavu sa peći i okrećući se prema muškoj osobi sa željom da dobije ovu tavu u glavu.
"Aaaaa!",vidjela sam Tina kako je kriknuo kao djevojčica i odmaknuo se od moje tave.
"Pa mislim se stvarno ,jesi ti normalan?",upitala sam ga smireno. "Mogao si dobiti tavu u glavu!",kriknula sam na njega.
"Mislio sam da je romantično to da te zagrlim ,nisam baš očekivao retardiranu kokoška- reakciju gađanjem tavom mene",dreknuo se na mene i nasmijao se.
Prasnuli smo u smijeh i onda smo se zagrlili i poljubili kao pozdrav.
U obraz.
Da napomenem...
"Ne praviš dobro te palačinke!",dreknuo se na mene razmaženo.
"E kuharu moj, onda izvoli tavu i smjesu i sve ostalo!" narugala sam mu se na kraju .
"Palačinke moraš da prevrneš iz tave ovako",krenuo je pokazivati ,bacio je palačinku iz tave i meni se isplazio ,ali palačinka je letjela i ona strana koja nije ispečena pala njemu na glavu.
Za par sekundi valjala sam se po podu od smijeha.
"E moj kuharu",smijala sam se i dalje.
Pogodio me jajetom iz zdjele koje je bilo za smjesu.
"Idiote jedan kako ću ovo oprati sa kose?",upitala sam ga i udarila ga u prsa.
"Auć smanji nasilje ženo ,ja ću ti oprati kosu",rekao je i zagrlio me.
"Nećeš stid me ,dogovor ovako ide ,da mi osušiš kosu okej?",upitala sam ga.
"Okej",rekao je i otišla sam u WC.
********