USPUTNI?
•••Mayla Marker P.O.V.•••
Budim se ujutro i baš sam umorna ,tata mi kaže da sam kao mama da je i ona uvijek govorila kada ustane da je umorna.
Skočila sam kao da me neko tjera negdje iako sam imala još 1 sat do škole.
Obavila sam higijenu ,bila sam presretna jer sam sinoć sve naučila i osjećam se sigurno jer sve znam i vježbala sam ,kladim se u paket makarona da Noah ništa nije učio i da će svi sjesti zajedno ispred mene kako bih im ja pomogla.
Obukla sam se za školu ,spustila torbu do kuhinje ,mame nema i tata je isto otišao već na posao u školu ranije da se spreme valjda.
Nasmiješila sam se ,narugala ogledalu i znam luda sam ,otrčala do Noahove sobe i smislila genijalan plan.
Ušla sam u njegovu sobu i dozovnula ga.
"Brate?",upitno sam ga dozvala ,ne javlja se spava.
" Noah hajde ustani došla Luna",rekla sam i promrmljao je nešto.
"Boli me za nju",promrmljao je.
" Ali Eva je došla sa njom čeka te",okrenuo se i otvorio oči.
"Stvarno?",upitao je.
" Nije ,hajde sada ustani obuci se i spremi ,siđi napravit ću nam po sendvič",rekla sam i mahnula izlazeći.
Nakon 10 minuta sišao je dolje i namrgodio se na mene.
"Sekice?",dozovnuo me i zagrlio me oko vrata.
" Hmm?",rekla sam upitno.
"Nego danas onaj test..",nije ni dovršio prekinula sam ga.
" Oke ,oke nema problema ne brini se pobrinut ću se za vas i pomoći vam",rekla sam i zagrlila i ja njega.
"Aha ,a šta sinoć sa onim Alkenom bješe aaa?",upitao me i namignuo.
" Šta o čemu pričaš?",pogledala sam ga upitno ,jako dobro sam znala o čemu priča.
"Pa ono" Mayla srce dušo" i tako ta sranja",rekao je i preokrenuo očima.
"Ma ništa mi smo samo prijatelji budalo onako smo se šalili pa?",upitala sam ga i narugala mu se.
" Da,da znaš da ti vjerujem ",rekao je i nasmiješio se.
"Meni nešto kažeš ,a ustao na ime 'Eva' ",rekla sam i narugala mu se.
" Ti samo šuti i smjesti je danas da sjedi pored mene ,pliz sestrice,ne sviđa mi se ,ali opet želim imati neki ljepši odnos s njom",rekao je i ispupčio donju usnicu.
"Oke,oke hoću ",rekla sam i otrčala u hodnik oblačeći tenisice ,Noah je obukao svoje crne nike i krenuli smo.
Trčeći do škole ,jer naravno mama i tata nas nisu probudili na vrijeme zatekla sam njihova auta na parkingu.
Noah je pogledao u drugom smjeru ,a ono što sam vidjela i ja ,šokiralo me.
•••Noah Marker P.O.V•••
Pogledao sam u pravcu dvorišta škole i vidio nešto što me šokiralo ,Alken je pukao šakom nepoznatog lika,ali bolje pogledavši vidio sam da je to James Cruatas.
Alken,prijatelju moj neka si ga puknuo.
Totalni kralj je ,puknuo ga šakom i povukao svoju kožnu jaknu prema naprijed ,te otišao od njega.
" Alken ,hej Alken tu smo!",dreknuo sam se dok me nije registrovao čak sam i rukama mahao.
"Hej,hej gdje ste?",došao je i upitao nas.
" Evo nas ,šta ono bješe?",upitao sam začuđeno ,lilajući se na tenisicama.
"Ma James je nešto došao počeo pričati o Evi i Mayli kako su zgodne kako mu se dopada njihovo poprsje i takve gluposti",rekao je Alken i čeljušt mu se zategnula.
" Molim?",upitao sam glasno.
"To što si čuo ",rekao je i nagnuo se na rame Mayli.
" Drži me ubit ću ga",rekao sam ljutito.
"Koga ćeš ti ubiti?",došla je Eva do nas.
Besramno sam je odmjerio ,crne hlače,bijela košulja,crne tenisice,kosa žuto-smeđa i njene zeleno-smeđe oči su mi odvukle pažnju.
Okej šta ja radim?
Odmjeravam osobu koja je tako drska i bahata.
" Jamesa,nešto je srao o tebi i Mayli",prevrnuo sam očima.
"Gdje su ono dvoje?",pogledao sam začuđeno oko sebe.
"Negdje su otišli",rekla je i prevrnula očima.
Okrenula se ka nazad ,vratila pogled na mene i ono što me iznenadilo bio je njen čin.
Poljubila me.
POLJUBILA ME ,EVA FIBERKON ME POLJUBILA.
A/N:
SADA JE KRAĆI NASTAVAK, ALI SLJEDEĆI ĆE BITI DUŽI.
MOLIM VAS!
OSTAVLJAJTE KOMENTARE,VOTE I MIŠLJENJA!!!