•To znači da voliš i mene?•

4.2K 219 41
                                    

•••Lea Jones'P.O.V.•••

I dok moje društvo nije došlo ,ležala sam na krevetu razmišljajući da odem do Tina. Zanima me ta istina,mnogo me zanima sa čime ga ucjenjivala. Čula sam kako mi kucaju na vrata."Uđite", rekla sam promuklo. Mislim čak da ću da se razbolim. Noge i ruke me bole kada bolje razmislim sve me boli i hladno mi je.

"Bolesnik moj", rekla je Melissa i grlila me.

"Auć moje kosti", rekla sam i oči su mi zasuzile.

"Ti goriš", rekao je Ale i odmaknuo se od mene upućivajući mi zabrinuti pogled.

"Aha ,ja sam vatra", rekla sam i pokazala rukama kao da nešto prosipam.

"Ne ,imaš temperaturu", rekao je i nasmiješio se. Bonnie i Matt su došli i dirali mi čelo.

"Da", rekli su u istom trenutku. "Imaš temperaturu", ponovo su rekli zajedno i nasmijali se.

"Od koga si ukrala tu duksu?", upitao me Ale i nasmijao se mojoj duksi.

"To je moj duks", rekla sam i smrknula se.

"Izgleda kao muški", rekao je i Matt je klimnuo glavom potvrdno.

"Izgled vara ,budale jedne", rekla sam i narugala im se.

"Gdje je Meli?", upitala sam i pogledala ih.

"Otišla je da ti naspije ono čudo za bolesnu osobu", rekao je Matt i nakrivio usne u jednu stranu.

"Čudo za bolesnu osobu?", upitala sam i odmahnula glavom ne vjerujući svojim ušima.

"Pa da ,sok od jabuke i neku jabuku ,mandarinu i jagodu hoće da ti izreže", rekao je i nastavio da priča sa Aletom. Oh Bože.

"Hajde ovo ćeš da pojedeš", rekla je Meli i krenula me hraniti.

"Slušajte ,ja sam vama zahvalna na svemu ,ne morate da me nosite jer sam saznala da Tin je varao svo ovo vrijeme i onako sada ću da idem do njega popričati ,a vi ćete da čuvate kuću", rekla sam i slegnula ramenima.

"Kada ovo pojedeš ići ćeš ako želiš ,a ako ne pojedeš nećeš ići nigdje ", rekla je Melissa ozbiljno. Mrzim kada je ozbiljna.

"Dobro", rekla sam i brzo gurala u usta svu hranu. Iako mi je teško gutati ,moram. Popila sam sok i otišla do ormara. Uzela trenirku ,otrčala do wc-a i presvukla je ,ostavši u svojoj crnoj dukserici ,dok sam se vraćala lupila sam nogom od stolić i krv mi je krenula iz koljena. Auh. Mnogo boli, obrisala sam maramicom ,namazala nekom maminom kremom i otišla.

"Ja idem", rekla sam i obukla tenisice.

"Koristit ću tvoj lak za nokte", rekla je Bonnie i otvorila ga.

"Okej", rekla sam i izašla. Trčala sam malo ,ali izdala me snaga.

Vidjela sam kako Tin ide sa autom prema meni. "Hajde uđi ako si već do mene krenula", rekao je i ušla sam. "Šta ti je?", upitao me zabrinuto.

"Imam temperaturu i osjećam se loše ,jako loše", rekla sam i spustila glavu u ruke.

"Pa zašto si krenula do mene ,ti ludačo jedna", upitao me i smrknuo se.

"Želim istinu", rekla sam i ništa više nije rekao.

"Stigli smo", rekao je nakon 5 minuta šutnje.

"Dobro", rekla sam i izašla iz auta. Krenuli smo prema već meni poznatoj kući ,otvorio je i rekao:"Uđi". Pokazao mi je prstom prema njegovoj sobi i otišla sam.

Umišljen 🔚Where stories live. Discover now