•Prestani ti da paničiš•

3.2K 174 24
                                    

•••Lea Jones'P.O.V.•••

Nakon 3 mjeseca

"Aaaa Tin požuri boli me!",derala sam se iz sveg glasa ,trudovi  su počeli..

"Lea prestani molim te i ja se bojim!",dreknuo se i on na mene.

"PRESTANI TI DA PANIČIŠ!!",dreknula sam se na njega.

"Izdrži još malo molim te ,Mayla ,Noah možete izdržati?",upitao je milujući moj stomak.

Napokon smo stigli do bolnice prošao je 3 crvena svjetla.

POROD


"Aaaa !",dreknula sam se za Maylu da izađe.

"Tiskajte ,gospođo",rekla je doktorica.

"Tin je konj",napnula sam se još jednom i odahnula kada sam začula bebin plač.

***************

Svi su bili tu moja ,njegova porodica,Matt,Ale,Bonnie,Melissa ,Lena.

Noah i Mayla su se rodili i preslatki su.

Bebe su zdrave i čitave,fizički te psihički su ispravne ,zdrave su .

"Zašto sam ja bio konj?",upitao me Tin  dok je sjedio na bolničkom krevetu  i trljao moju ruku.

"Zato ja se porađam ti me gledaš",rekla sam ljutito.

"Rekla doktorica da to nije ništa neke su govorile da neće muškarci više nikad gurnuti",rekao je i oboje smo umirali od smijeha,smijeh  je prestao nakon što su ušli naši roditelji  krenuli održavati lekcije o tome kako smo mi roditelji ,kako trebamo  se malo uozbiljiti.

Jedva čekam izaći iz ove buhare.

"A sada idemo",rekli su i izašli,a Tin i ja smo se sagledali te se smijali,začepio nam je usta,ne želimo još bukvica.

Napravila sam čudnu facu,a Tin je tiho šapnuo:"Ne pravi face kao da me želiš ubiti"

"Baš si  me pročitao to je ono što ću da ti uradim",rekla sam i nagnula se jer me zabolio stomak.

"Je li te boli?",upitao je tužno.

"Ma jok ono Tin ustati ću  da skačem sada",prevrnula sam očima.

"Hajde sutra ćeš moći van ,a tata mi je dao godišnji odmor da mogu biti 14 dana uz tebe dok se ne oporaviš",rekao je i  nagnuo glavu od umora.

"14 DANA PAKLA!?",dreknula  sam se na njega.

"Ženska glavo zašto pakla?",upitao je smijući se.

"Nećeš mi dati da ustanem",rekla sam i zatvorila oči.

"Bravo Lea ljubavi pročitala si me",rekao je i  pljesnuo rukama.

"Mrš",rekla sam i narugala se.

"Sada se pomakni da legnem pored tebe jer naše bebice neće dati do sutra",rekao je i legnuo pored mene.

                          J  U T R O

Probudila sam se i ne mogu više da spavam ,drmnula sam Tina.

"Hmm?",promrmljao je.

"Hajde ustani ,odi kući meni po neku trenirku ,majicu i duksericu i Mayli i Noahu  donesi one body što si kupovao sa natpisima bezveznim i nosilice što ću bebice iznijeti ",rekla sam ,protljao je oči i ustao,namignuo i otišao.

Umišljen 🔚Where stories live. Discover now