•Ti si lud•

4.2K 196 36
                                    

•••Lea Jones' P.O.V•••

"Da ,skinut ćeš je!", vikala sam na Tina ispred škole.

"Ne,neću", kriknuo je na mene.

"Da", rekla sam uporno.

"Ne!", zaderao se na mene.

"Da!", zaderala sam se i ja na njega.

Jutros kada sam se probudila ljuta vidjela sam na Facebooku sliku koju je Tin objavio.

Jesu mi oči bile ovako 😍.

No ,ipak ga tjeram sada da skine naušnicu i da je da  meni.

"Zašto nećeš?", upitala sam ga smireno.

"Želiš li da znaš?", upitao me i smrknuo se šutajući kamenčić.

"Da", rekla sam i pogledala ga ljuto.

Povukao me za ruku i doveo do jednog drveta u dvorištu.

"Ova", pokazao je prstom na crnu naušnicu. "Naušnica ,ja ne nosim je stalno,nosim je jer je to naušnica Ine", tada mi se smračilo pred očima ,ona je njemu sestra koja ja umrla i žao mi je jer sam ga natjerala na ovo.

"Ne sažaljevaj me ,mrzim to", rekao je i stavio ruke u džepove hlača.

"Ovaj oprosti ,ja te nikada nisam ,niti ću sažaljevati tebe ,ali žao mi je Tin ", rekla sam i suza izdajnica je kanula dok sam ga grlila.

"Nema veze", rekao je hrapavim glasom,kao da se sprema zaplakati.

"Tin ,nemoj ovdje plakati pred svima molim te", šapnula sam mu na uho.

"Neću ", rekao je i nasmiješio se.

"Hajde idemo", rekla sam i povukla ga za ruku.

*****

Znači bolji dan nije mogao svanuti ,imala sam odgovarati 5 predmeta i sve sam uspjela samo iz glupe kemije dobila sam četiri. Čak sam i  iz latinskog dobila pet.

"Hajde idemo kod mene ", rekao je Matt i povukao nas.

Ako sam došla sa Melissom sa njom idem iako je Bonnie sama došla ,Matt,Ale i Tin došli su zajedno.

"Hajde", rekla je Melissa i ušla sam.

"Imaš mi nešto za reći?", upitala sam je i podignula obrvu.

"Ovaj ,ne baš", zacrvenila se ,nešto se desilo znam.

"Melissa dobit ćeš velikiiii šamar ako ne budeš rekla šta se desilo između vas dvoje", rekla sam i pogledala je pogledom 'Hoćeš stvarno'.

"Okej ,okej", zaurlikala je i pokazala rukom da stanem sa pričanjem.

"Mi doslismododrugezone", rekla je ,a ja sam pogledala velikim očima ,iako je to jako brzo rekla skontala sam šta je rekla ,ipak je najbolja prijateljica.

"Čekaj fino sve ispričaj" ,rekla sam i pogledala je smrknuto.

"Nećeš to ostaviti zar ne?" ,upitala je i odahnula.

"Znaš da neću" ,rekla sam i nasmijala se.

"Znači zezali smo se i gledali neki film i on ,to jeste film me na neki način inspirisao ,zapravo oboje i onda sam se zacrvenila i nešto smo se šalili i jebiga poljubio me  i počupala sam ga za kosu ,a znaš šta to znači ,napravio je ljubavni ugriz i krenuo dalje da ljubi me ,došao je do predjela znaš grudi i rekao je da to ne želi ,jer nismo ni jedno spremni na to i da je to posljedica filma" ,rekla je i ako je ono malo prije bilo crvenjenje onda stvarno ovo je ispečeno crvenjenje.

Umišljen 🔚Where stories live. Discover now