•••Lea Jones'P.O.V•••
MI?
DJEVOJKE?
Ako mi još jednom neko kaže kako smo mi djevojke problem u šopingu raznijet ću mu mozak.
Mi djevojke ,Bonnie,Melissa i ja smo se radovale jednostavno šopingu , no problem nije više u nama ,ova trojica su poludjela.
Matt je poludio nikada ga nisam vidjela onakvog ,Melissu je gurnuo na krevet i skočio pored nje i pitao je li krevet udoban...
Ale je probavao perike sa Bonnie ,hajde on je dobar.
Oh ne ,sranje eno prodavačica,ganja ovu dvojicu budala.
Gdje je uopće Tin?
Odjednom sam osjetila kako me neko uhvatio i zatvorio ormar. "Koji kurac Tin šta ovo sada?",derala sam se šaptajući.
"E pa ljubavi ako želiš da te ona prodavačica vidi slobodno idi nazad",rekao je istom jačinom glasa.
"Ne,dok prođe ona,ali zapamti jedno ,nikada više sa vama u šoping =NE!"
"Lea,sjećaš se kad je tvoja tetka došla pa si me zgurala u ormar zajedno sa tobom",upitao me tiho.
"Pobio si se sa Leom tada ,logično da se sjećam",rekla sam i prevrnula očima.
Provirila sam i vidjela da nje nema ,otišla prodavačica.
Izašla sam i Tina povukla sa sobom.
"Idemo dalje i nikada više sa vama muškarcima ne idem u šoping",rekla sam i uprla prstom u Matta,Aleta i Tina.
Morala sam da biram Tinovu jaknu ,kožna crna.
Sve su bile iste ,ali on je vidio tu neku čudnovatu razliku.
Izabrala sam neku,koja je kako on kaže svidjela se i njemu,onda sam ugledala Anu opet u istom kafiću ,e nema šanse ovaj put ne puštam Tina nikako.
"Hajde Tin po pivo",zvao ga Ale,a on krenuo odmah.
Neće ići.
"Ako odeš nećeš vidjeti moj novi gornji veš ,a ti kako želiš",šapnula sam mu na uho i namignula.
"Sorry drugovi doći ću poslije",rekao je i krenuo za mnom. "Zašto si ono uradila?",upitao me sa podignutom obrvom.
"Vidjela sam Anu",rekla sam iskreno,pa nema šanse da ga pustim opet tamo dok je ona tu.
PREKO MENE MRTVE!
"Ljubomorno moje ",nisam ljubomorna,razvukao mi je obraze.
"Ne diraj mi obraze!",vrisnula sam na njega noseći vrećice trudničke odjeće.
"Jao!",vrisnuo je Tin uzbuđeno,što je prouzrokovalo da se okrenem i pogledam ga upitno.
"Ovo sve ću da kupim",govorio je i kupovao majice dječije i pokazivao mi ,imaju cool natpise ,ali su i skupi.
"Tin to sve znaš li koliki račun će da bude?",upitala sam ga.
Nije toliki problem za novac,ali glupost.
"Nisi svjesna draga šta te čeka kad dođeš kući šta će te dočekati",rekao je i nasmiješio se nevino.
"Jao ovaj zadnji je najljepši",ignorirala sam činjenicu šta me čeka kod kuće.
Kada sam se okrenula opet sam vidjela Bonnino poziranje.
*****Vraćanje kući******
Naravno da mu nisam dozvolila da gleda moje rublje ,kada je otišao Ana je već otišla.
Kada sam došla kući rekao je da pregledam spavaću i sobu za djecu.
Spavaća je bila predivna ,nema riječi za opisivanje ,a ono što sam zatekla u dvjema sobama za blizance bilo je predivno još bolje.
"Bit ćeš predivan otac",zagrlila sam Tina.
"I ti ljubavi,najbolja mama",rekao je tiho i poljubio me.
Čar.
A/N:
HVALAAAAAA VAAAAAAAAAM NA SVEEEEEEMU NE ZNATE KAKO ME USREĆUJETE SA KOMENTARIMA kad se ne ponašate kao DUHOVI koji samo gledaju i ne govore mišljenja.
HVALA NA 12 K NE ZNAM DA LI SMO PRIČA I JA ZASLUŽILE SVAKAKO HVALA VAM.