ΞΕΝΕΡΑ

43 3 2
                                    

                                                                                        Ξενέρα

            Αυτή η πόλη είναι ξενέρωτη. Αυτοί οι άνθρωποι είναι ξενέρωτοι. Βγαίνουν, στέκονται σαν στήλη άλατος κι απλά κρατάνε το ποτάκι τους. Τι είστε, ρε; Κρεμάστες; Αυτός ο πλανήτης είναι ξενέρωτος. Τα είπα και παλιότερα, αλλά τρέξατε να με κράξετε. Λόγια, λόγια και μόνο λόγια. Η γενιά μου είναι ξενέρωτη. Όλοι οι γεννημένοι μετά το '90 είναι ψόφιοι. Οι γκόμενες βγαίνουν με την γόβα 20 πόντους (που ούτε πούτσα δεν έχουν δει σε τέτοιο μέγεθος) και πλακώνονται ποια θα πρωτοκάτσει στο σκαμπό. Ρε ζωντόβολα, μια δεκαετία πριν από εσάς άλλες χόρευαν πάνω στο μπαρ μέχρι το πρωί! Αν δεν μπορείς, μην το φοράς, κούκλα μου! Όσο για τους ψωλαρέους, ας μην μιλήσω καλύτερα! Ή βασικά, θα μιλήσω! Κάθεστε, ρε βλήματα όρθια, και παίζετε με το κινητό. Ρε μαλάκες, ποιος σας έχει πείσει ότι αυτό το πράγμα είναι το μουνί; Αντί να γαμάτε, παίζετε Pokemon! Να καθόσουν σπίτι σου, ρε φίλε! Γιατί να πιάνεις τον χώρο τον δικό μου που θέλω να χορέψω; Και στ' αρχίδια του γείτονά μου (δεν είχα δικά μου και είπα να νοικιάσω ένα ζευγάρι) που με θεωρεις κοντή και χοντρή! Ναι ρε, εμένα η μάνα μου μ' έκανε 1,68 και 80 κιλά, γιατί εκτός του ότι τ' ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια, θέλουν και φαρδύ πάτο για ν' ανεβαίνει κι άλλο η αξία τους. Από εσένα πάντως, ηλίθιο πλάσμα με τις χημικές πρωτε'ί'νες, καλύτερα περνάω. Κι όχι δεν ειναι το ποτό που με χαλαρώνει- άλλωστε χορεύω το ίδιο και με την μισή ποσότητα αλκοόλ απ' αυτή που καταναλώνεις εσύ μέσα σ' ένα βράδυ- είναι η μουσική! Γιατί εγώ, φτηνή απομίμηση της ανθρώπινης ύπαρξης, όταν βγαίνω, κοιτάω να ζω κι όχι απλά να υπάρχω. Και ο Dj είναι ξενέρωτος! Που όχι μόνο νομίζει πως είναι Dj, αλλά μας βασανίζει και με την ηλιθιότητα που τον δέρνει. Έχει την ψευδαίσθηση ότι ντε και κάλα είναι ο Guetta! Άντε ρε γιδοπρόβατο να βοσκήσεις το κοπάδι σου που μέχρι πέρσυ νόμιζες ότι τα decks είναι ιπτάμενοι δίσκοι. Και ο barman είναι ξενέρωτος! Γιατί κερνάει μόνο το πουτανάκι που θέλει να γαμήσει ή δίνει πίπα την γλάστρα barwoman κάτω απ' το bar. Αντί να κοιτάζει πως οι πελάτες θα περάσουν καλά- άρα, θα κάνουν κατανάλωση- έχει της πούτσας του τον χαβά. Τίποτα τίποτα! Η γενιά μου είναι ξενέρωτη! Δεν κάνουν σεξ. Νομίζουν πως γαμιούνται επειδή τον χώνουν σε όποια τρύπα βρουν και τελειώνουν σε δέκα λεπτά. Δεν έχουν πάθος. Δεν ζουν. Δεν τολμούν. Δεν παλεύουν ν' αλλάξουν τίποτα σ' αυτόν τον γαμημένο κόσμο που ζούμε. Σε λάθος εποχή γεννήθηκα. Εγώ φτιάχτηκα για τα '80s. Κι όχι δεν το λέω από ψώνιο- όχι ότι δεν κουβαλάω κι απ' αυτό, όμως σε άλλα θέματα- εγώ διαφέρω. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με την γενιά μου. Ονειρεύομαι. Αναπνέω. Τολμώ. Γουστάρω. Και δεν μετανοιώνω για τίποτα απολύτως. Αυτός ο πλανήτης είναι ξενέρωτος! Πάνω- κάτω παντού σχεδόν ισχύουν τα ίδια. Γι' αυτό, σας παρακαλώ καλοί μου εξωγήινοι, εάν υπάρχετε κάπου εκεί έξω, ελάτε να με σώσετε από εδώ. Σας ικετεύω!


28/07/2016 7:00 π.μ.

Κατερίνα (γεμάτη απελπισία)


Ιστορίες από το τρελοκομείοWhere stories live. Discover now