Překvapení

620 44 4
                                    

Poznámka autora
*******************
Pro pochopení děje je nutné nejdříve si přečíst první knihu - Královská Rodina.

O DVA ROKY POZDĚJI...
U Ponyvillu stál krásný zámek. Byl z tmavě modrých, fialových a růžových krystalů. Na špičce měl krásnou velkou hvězdu. Všemi jeho chodbami se ozývalo zběsilé klepání. Pinkie Pie svištěla chodbami co jí kopyta stačila. Moc dobře věděla, že tohle není dodávka dortíků, ale expresní dopis z Canterlotu. Cela udýchaná otevřela dveře, pohotově nastavila kopyto a stejně udýchaná pošťačka ji na něj plácla dopis s pečetí s obrázkem měsíce. Pak Pinkie odklusala zpátky do trůního sálu. Bylo tam v kruhu šest trůnů, jeden z nich největší u kterého byl ještě jeden o něco menší. ,,Twilight," popadala dech Pinkie ,,další dopis z Canterlotu!". Twilight, sedící na největším trůnu si povzdechla a kouzlem přitáhla dopis k sobě. ,,Tenhle týden už podesáté!" ozvala se Rainbow. ,,A podruhé tenhle den!" doplnila Rarity. Twilight otevřela obálku a začala číst.

,,Ahoj Twilight,
moje nejdražší dceruško.
Jak se máš? Co kdybych přijela  navštívit?

Nemusíš odpovídat, jedu co nejdříve k tobě.
Tvoje milující maminka, královna Luna"

Všechny dvorní dámy si povzdechly i s Twilight a Pinkie, která zrovna dosedla. Najednou se zase ozvalo klepání na dveře. ,,Já už tam nejdu!" hlásila Pinkie. Applejack se s povzdechem zvedla a běžela ke vstupním dveřím a otevřela je. ,,Ahoj Applejack!" řekli vesele Armor a Cadance jednohlasně. ,,Jé, Cadance, Armore, co vy tu?" usmála se Applejack. ,,Máme pro Twilight překvapení." oznámil vesele Armor. ,,Twilight je v trůním sále." řekla Applejack a pokusila se podívat se jim za záda, ale oni jí naráz zakryli výhled. Pak se otočila a vedla je k trůnímu sálu.

,,Počkat," došlo chvilku po Applejackině odchodu Twilight ,,odkdy chodí máma dveřmi?". Jakmile to dořekla, rozletělo se vytrážované okno a do místnosti se vřítila Luna a přistála uprostřed kulatého stolu, kolem kterého trůny byly. ,,Překvápko!" řekla vesele.

Twilight nasadila falešný úsměv. ,,Ahoj mami." řekla a hned na to se otevřely dveře do trůního sálu. Luna seskočila že stolu a otočila se ke dveřím. Všichni ostatní vstali z trůnů a také s se otočili. Ve dveřích stála Cadance a Armor. Applejack, která otevřela dveře si stoupla k ostatním dvorním dámám. Twilight přiklusala ke Cadance a obejmula ji. ,,Cadance," řekla, když od ní trochu poodstoupila ,,co tě sem přivádí?". ,,Máme pro tebe s Armorem překvapení." řekla Cadance a usmála se na Armora. Oba se rozestoupili a odhalili velký žlutý dort s obrázky dudliků, který měl na vrchu kočárek. Kolem dortu stály Cadanciny dvorní dámy - Starlight Glimmer, Sunset Shimmer, Lemon Hearts, Lyra, Twinkleshine a Minuette. Zatímco všichni dort obdivovali, řekli Armor a Cadance ,,Budeme mít hříbátko!!!".

Twilight zaskočeně a užasle  vyhrkla:  ,,Páni! To je super! Už to ví teta? Totiž, tvoji rodiče?". Cadance přikývla se slovy ,,Hmm,mmm a Armorovi rodiče taky.". Pak se k ní přihnala Luna. ,,Oh, Cadance, moc ti gratuluju!" třásla ji kopyty. Pak se ještě otočila k Twilight. ,,A tobě ještě gratuluju k svatbě Twilight." zatřásla kopytem i jí. Twilight se odtáhla a povzdechla si. ,,Mami, už mi tenhle týden gratuluješ potřetí a já ti potřetí říkám, že svatbu mám až za rok!" řekla otráveně Twilight. ,,Ach, nojo, já zapomněla." řekla stydlivě Luna. ,,Pořád nechápu, proč ji chceš mít za tááák dlouho!" řekla Rainbow. ,,Protože ji chci mít dokonale naplánovanou!" řekla Twilight.

Pak se otočila zpátky k Luně. ,,Mami, neber si to špatně, mám tě ráda, ale musíš mi psát dvakrát denně a chodit ke mě každý den?" řekla Twilight opatrně. Luně spadl úsměv a sklonila hlavu. ,,Chápu." řekla a odletěla otevřeným oknem, kterým přiletěla. Cadance strčila bokem do Twilight. ,,Musela jsi ji to říkat?!" vyčítala jí ,,Jen s tebou chce trávit víc času!". ,,Už jsem to řekla tátovi a ten to přijal v pohodě!" obhajovala se Twilight. ,,Myslíš toho drakokoně, co byl týden v depresi z toho, že ho nesnášíš?" řekla Cadance. ,,To jsem mu ale neřekla!" hájila se Twilight. ,,Ale on to tak pochopil!" řekla a ukázala k oknu ,, a ona taky!". ,,Myslíš?" řekla smutně Twilight. ,,Vím!" řekla Cadance a zamračila se na ni.

Královská Rodina 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat