Vítejte doma!

409 36 9
                                    

Pinkie a Cheese už společně nepořádali oslavu od oslavy narozenin Rainbow Dash. Tehdy se shodli, že se moc neshodnou na výzdobě a tak se v pořádání oslav střídali. Dnes byl ale zvláštní den. Rarity se měla vrátit z nemocnice a hříbata měla poprvé spatřit své nové pokoje. A tak si den před tím Pinkie s Cheesem zašli na romantické rande při nakupování konfet a balónků. Když bylo vše nakoupeno, výjimečně se shodli na výzdobě a vyzdobili celou jednu místnost. Potom i s ostatními čekali, až přijde Rarity a Clarity domů, aby je překvapili.

Spike vedl Rarity chodbami zámku a zakrýval jí oči. Clarity se v Raritině náručí smála a mávala kopýtky. ,,Už tam budem?" naléhala Rarity. ,,Už jsme skoro tam!" řekl vesele Spike. Pak ji odkryl oči a  naráz  otevřel dveře. ,,Překvapení!" zvolali  jednohlasně Pinkie a Cheese ,,Vítejte doma!". Clarity se rozesmála. Za Pinkie a Cheesem stáli ostatní. Pinkie vzala Surprise ze země a řekla ,,Tak a teď předveďte pokojíčky.". ,,Tudy dámy." řekl Spike a pokynul jim, ať jdou za ním.

Když byli před pokojíčkem pro Surprise, Cheese otevřel dveře. Ve chvíli, kdy se Pinkie naskytl pohled na ten krásný pokoj, přitáhla si Cheese k sobě a políbila ho. ,,Je náádherný." vydechla  a položila Surprise na zem. Ta se posadila a rozhlédla se  po pokoji. Pak vzlétla, letěla na postel a spadla na ni. Když  na měkkou postel dopadla ,  odpérovala ji zpět do vzduchu a Surprise se rozesmála  jako pominutá a začala na ní skákat. Pinkie se usmála a zavřela dveře. ,,Cheesi, ty jsi můj šikula." řekla a dlouze ho políbila.

Spike odkryl Rarity oči. Před ní byl útulný pokojíček. Clarity se zasmála a natáhla přední kopýtka k pokoji. Rarity vešla i s ní dovnitř a rozhlédla se. ,,Je to..." tajila dech  s úsměvem. ,,Gokonabééé!" řekla vesele Clarity. ,,Ano zlatíčko." pokračovala  Rarity a pohladila svoji dceru po hlavičce ,,Dokonalééééé.". Pak ji položila na postýlku a otočila se ke Spikovi.

,,Je to dokonalé." nadechla se a políbila svého manžela. Ten ji objal a oplatil jí polibek. ,,Bé." řekla zhnuseně Clarity, která celou tu scénu viděla. Rarity se zasmála a polechtala Clarity na bříšku. Ta se zasmála a zamávala kopýtky. ,,Je pozdě, už bysme měli jít spát." přerušil je Spike. Rarity pohladila svoji dcerku po hřívě a dala jí pusu na čelo. ,,Dobrou noc zlatíčko." řekla a odešla za Spikem. Když zavřela dveře, Clarity chtěla začít plakat, ale obrátila se na bok a uviděla fotku svojí maminky. Usmála se, zívla a usnula.

Bylo něco okolo půlnoci, když Rarity zaslechla podezřelý hluk. Vstala z postele a šla na chodbu. Rozsvítila svůj roh. Obešla ložnici Twilight a Flashe a šla do pokoje Clarity, který byl hned vedle. Otevřela dveře a zjistila, že Clarity klidně spinká v postýlce. ,,Asi se mi něco zdálo." zašeptala pro sebe uklidněně a šla ke Claritině postýlce. Clarity zívla a zamžourala očima. Rarity se k ní sklonila. ,,Spinkej dál, nic se neděje." zašeptala něžně. Clarity ulpěly oči na svítícím rohu její mamimky. Vrávoravě se postavila na zadní a chytla se předními kopýtky rohu.

 Vrávoravě se postavila na zadní a chytla se předními kopýtky rohu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rarity se usmála a položila Clarity do postýlky. ,,Tak ještě jednou dobrou noc." řekla láskyplně  a dala jí velkou pusu na čelo.

Ve vedlejším Twilightině pokoji se v okně mračila tajemná klisna.

 ,,Měla jsem moc, měla jsem respekt! Ty jsi mi to všechno vzala! Vše, na čem mi v životě záleželo!" klisna se ďábelsky usmála ,,Oplatím ti tvou laskavost.".

Královská Rodina 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat