Trocha zábavy

404 40 2
                                    

Druhý den se Soarin, Cheese Sandwich a Spike pustili do zútulňování pokojíčků, zatímco Rarity ležela i s Clarity v nemocnici a Pinkie a Rainbow zabavovaly hříbata venku, před zámkem, aby mohli hřebci stěhovat nábytek. Pokoj pro Clarity měli už hotový. Měla tam růžovou bednu, plnou hraček, růžovou deku a polštáře se srdíčky na zelené dřevěné posteli. U postele byl stejnobarevný noční stolek s růžovou lampičkou a fotkou Rarity (Spike to okomentoval tak, že ji tam dal, aby se necítila v pokoji sama) a na stěně bylo plno obrazů. Na zemi byl fialový koberec ve tvaru kytky.
Teď  pracovali hřebci na  zůtulňování pokoje pro Surprise. U stěny kousek od dveří byla dřevěná postel se zeleným povlečením a fialovými nebesy. Povlečení i různobarevné polštáře byly různě vzorované. U postele byl dřevěný noční stolek se dvěma šuplíky a lampičkou se srdíčky. Na druhé straně byla polička s plyšáky a různými potřebnými věcmi. Na podlaze byl opět fialový koberec, tentokrát kulatý, ale se vzorem kytky.
,,Cheesi, ten plakát Wonderbolts by měl být možná trochu víc nalevo." diktoval důležitě Soarin, stojící u nočního stolku. ,,Asi takhle?" zeptal se Cheese, když pohnul s plakátem o něco doleva. ,,To je moc! Zpátky doprava!" řekl Soarin. ,,A proč si myslíš, že by měla MOJE dcera ve svém pokoji mít plakát tebe a tvých kámošů, jak kroužíte na obloze?" zeptal se Cheese, když znovu pohnul plakátem. ,,Je to pegas. Tak aby měla dobrý vzor." řekl Soarin ,,Ještě trochu doprava.".

,,Chceš tím říct, že já pro ni nejsem dost dobrý vzor?!" obořil se na něj Cheese a strhnul plakát ze zdi. ,,Ne! Já myslel co se týče létání!" řekl rozzlobeně Soarin ,,To byla limitovaná edice plakátů z Pony Dnes!" zakřičel na něj ještě, když sjel pohledem na plakát, ležící na zemi, který byl v půlce trochu natržený. ,,Tak se vyfoť při zkouškách! Ono to vyjde nastejno!" řekl posměšně  Cheese.

,,Co kdybyste se přestali hádat a začali něco dělat?" připomenul jim Spike, který zrovna natíral zeď naproti posteli béžovou barvou. ,,On si začal!" řekli Cheese a Soarin naráz a ukázali jeden na druhého.

,,Jak malí." konstatovala Rainbow Dash, která společně s Pinkie celý rozhovor slyšela z okna, pod kterým si zrovna hrály s Flitter a Surprise. Pinkie že zasmála a když viděla, že k ní Surprise natahuje kopýtka, vzala ji do kopyt a dala si ji na záda.

Pak s ní na zádech začala klusat do kolečka. Surprise byla radostí bez sebe a mávala předními kopýtky. ,,Dobrý," řekla Rainbow, když to uviděla, pak si dala Flitter na záda a roztáhla křídla ,,ale já to dělám trochu jinak.". Když do dořekla, zamávala křídly, Flitter se chytla její hřívy a Rainbow s ní vytělela rychle do vzduchu a zhruba tři metry nad zemí létala ve velkém kruhu takovou rychlostí, ze za ní její hříva a ocas zanechávali duhu. Flitter se smála, ale pořád se pevně držela hřívy Rainbow Dash. Po chvíli Rainbow přistála a Pinkie se podivila ,,Tak na tohle bych si netroufla. Já bych se bála, že mi spadne a něco se jí stane." řekla a sundala Surprise ze svého hřbetu. Rainbow udělala to samé s Flitter. ,,Naučila jsem ji, ze když jsme spolu ve vzduchu, musí se mě držet." vytahovala se Rainbow Dash. ,,Trochu mi v tom pomohlo to, že když jsme to zkoušely poprvé, spadla a narazila si zadek." zamumlala si ještě pro sebe.

Pinkie se zasmála a Surprise a Flitter se po ní opičily a začaly se smát taky i když neměly nejmenší páru o tom, čemu se smějí. Rainbow z té scény bylo také do smíchu a tak se k těm třem vesele přidala.

,,Tak, pokojíčky jsou hotové!" pyšně zahalekal  Soarin, když i se Spikem a Cheesem přišli ke smějící se čtveřici. Ta se přestala smát, ale dlouho jim to nevydrželo. Když se otočily a zahlédly Cheese smíchy se všichni svalili na zem.

,,Co? Co se stalo?" zeptal se nechápavě Cheese. ,,Cheesi," popadala dech Pinkie Pie ,,tvoje hlava!". Spike a Soarin se otočili na Cheese a málem vybuchli smíchy. Cheese si kopytem prohmatal obličej a když došel až k hřívě, nahmatal tam kus papírku. Podíval se na něj a zjistil, že to z čeho jsou všichni smíchy bez sebe byl nápis utržený z plakátu při jejich hádce (která tu nebyla popsána), na kterém bylo napsáno Nejlepší letci Equestrie.

Při přečtení nápisu se sám trochu uchechtl.

Královská Rodina 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat