Šílený plán

401 41 7
                                    

Twilight a Applejack se proplížily do hradu. Chvíli nenápadně hledaly Flashe a když ho našly, šly každá na jiný konec místnosti (byly tam dvoje dveře). Byla to knihovna a Twilight bylo skoro špatně z toho v jakém byla stavu. Knihy se válely po zemi, stejně jako rozbité stoly. Flash měl meč za opaskem a stál opřený o stěnu kousek od ní. Tohle byla její šance. Přiklusala k němu a narazila do něj. Pak se od něj odtáhla. Nevěděl jak, ale Flashovi vyletělo kopyto a řekl ,,Princezna Twilight Sparkle." Dal kopyto zpátky a sáhl po meči, ale než  ho stačil vytáhnout, Twilight ho políbila.

 Najednou ho zalil pocit štěstí.

Proč bych ji měl zabíjet? Je tak krásná!  Já ji... pomyslel si.

 Zabij ji! Znič ji! Je to nepřítel!   Zároveň mu přikazoval druhý hlas v jeho  hlavě.

Flash ji od sebe odtrhl a sáhl po meči. Vzal ho do pusy a šel k ní. Ona pomalu ustupovala. ,,Flashi prosím, nedělej to." řekla se slzami v očích Twilight. Něco hluboko uvnitř mu řeklo, že by to neměl dělat. Pak mu ale něco ne tak moc hluboko řeklo, ať to udělá. Chystal se seknout mečem, když vtom mu ho sebral malý ptáček. Flash se za ním otočil a zamračil se. Toho využila Twilight a řekla ,,Flashi pamatuješ si na mě? Já sem Twilight.". Flash se na ni otočil a podíval se přímo do těch uslzených velkých fialových očí. Na chvíli měl chuť ji políbit. Pak ale zatřásl hlavou a vyletěl do vzduchu za ptáčkem.

Twilight se za ním dívala se slzami v očích. Najednou ji někdo vzal za pravé kopyto s táhl ji ke dveřím. Byla to Fluttershy. Rychle ji vyvedla z hradu a schovaly se do keře. Fluttershy přistál na uchu malý ptáček a ona se usmála. Z hradu vykoukl Flash, rozhlédl se a když je neviděl, zastrčil hlavu zpátky.

,,Nechápu to! Proč mu Applejack nevzala ten meč! Já ho měla zabavit a snažit se, aby se vzpamatoval a kdyby to nevyšlo, měla ho držet v šachu, abych to zkusila znovu a to už by muselo vyjít! Proč to neudělala?!" řekla nechápavě Twilight. ,,Co když se jí něco stalo?" lekla se Fluttershy a otočila se zpátky k ptáčkovi ,,Zjisti, co se stalo.". Ptáček křídlem zasalutoval a vletěl do jednoho z oken hradu. V tu chvíli se z brány vyplížila Applejack a rozhlížela se.

,,Apple!" špitla Twilight a pokynula kopytem, že má jít k nim. Když ji Applejack zahlédla, kývla hlavou na souhlas a běžela k nim. Když byla v křoví s nimi, obořila se na ni Twilight ,,Proč si se nedržela plánu?!". Applejack se na čele objevilo pár kapek potu. ,,Ehmmmm, menší problémy." řekla nakonec nervózně. ,,Jaké problémy?" zeptala se podezřívavě Twilight. ,,No... Ehm..." řekla Applejack ,,Kámen! Jo! Zakopla sem o kámen.". Twilight a Fluttershy se na ni nechápavě podívaly. ,,Tak jaký máš plán teď?" nadhodila nervózně Applejack. ,,No..." přemýšlela Twilight.

,,Je to špatnej nápad!" protestoval Soarin. ,,Chápeš, že bude blbý, když se vrátěj vítězně i s Flashem a my vyjdem z kavárny?" vysvětloval Spike. ,,Na tom teda něco je." přiznal Cheese. ,,Rainbow by tě měla za línýho, neschopnýho moulu." přemýšlel Spike. ,,Jo?!" zamračil se na něj Soarin ,,A za co by Rarity měla tebe?!". Spike se na něj zamračil taky. V tu chvíli Cheese ucítil hádku a tak se postavil mezi ně, ale než stihl něco říct.

,,Nech toho. Ty bys na tom s Pinkie nebyl o nic líp!" obořil se na něj Soarin. Cheese se na něj uraženě zamračil, ale pak se nadechnul a vydechnul. ,,Jo, máš pravdu. Nemohla by mě ani cítit." řekl klidně. Soarin se Spikem se na sebe nechápavě podívali a pak se podívali zpátky na Cheese. ,,Moudřejší ustoupí." vysvětlil Cheese. ,,Jo tak ty se máš za chytrýho." obořil se na něj Spike ,,Já byl do osmnácti Twilightin asistent číslo jedna a co si byl ty?!". ,,Špičkovej Wonderbolt - už tehdy." vychloubal se Soarin. ,,Přestaň už konečně s těma Wonderbolts!" řekl rozzlobeně Cheese. ,,Jo, už to všem leze krkem!" přidal se Spike. ,,Jo tak vy takhle! No já tady vůbec nemusim bejt!" zakřičel Soarin, roztáhl křídla a vyletěl nad stromy, rozhlédl se a odletěl. ,,Srabe!" zavolal za ním Spike.

Poznámka autora
********************
Měla jsem víc jak sto chutí dát tam, že se budou prát, ale nakonec to padlo. Už jsem to tady chtěla ukončit, ale řekla jsem si, že by to byla škoda. :-D :-P Jinak na další kapitolu si asi chvilku zase počkáte, protože budu teď chvíli zase pracovat na Sirotkovi.

Královská Rodina 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat