Jeskyně

333 43 6
                                    

POZOR!
NÁSLEDUJÍCÍ KAPITOLA JE POMĚRNĚ DRSNÁ!

Twilight stála na louce uprostřed Zapovězeného lesa. Najednou na jejím kraji uviděla Flashe. Ten se na ni otočil a usmál se. ,,Twilight!" řekl vesele. ,,Flashi!" řekla šťastně se slzami v očích Twilight a rozběhla se k němu. Když byla skoro u něj, oči mu zazářily rudě a zamračil se. Vytáhl meč a Twilight se nabodla přímo na něj. Flash se pořád s rudýma očima usmál a vedle něj se objevila Trixie. ,,Výborně drahý." řekla a políbila ho na tvář.

Twilight se s výkřikem a slzami v očích probudila. Ležela na kraji jeskyně se skvělým výhledem na Hrad dvou sester. ,,Ach Flashi." řekla a po tváři jí stékala další slza ,,Doufám, že si v pořádku.".

Najednou měla zvláštní pocit, že ji někdo sleduje. Někdo, kdo nemá dobré úmysly. Ohlédla se. Kousek za ní spala Fluttershy, na které seděla sova. Byl to Twilightin mazlíček Owlivicious  a díval se přímo na ni. Ta si oddechla.

Pak ale zamířil zrak sovy až nad Twilight, roztáhla křídla a výhružně zahoukala. Twilight se otočila (zase). Za ní stál Flash s mečem v puse a seknul jí do břicha. Twilight zasténala a omdlela bolestí. Owlivicious vyletěl Flashovi do obličeje a spáry ho škrábnul  pod levé oko. Flash ho odhodil  na strom u jeskyně a Owlivicious  padl k zemi.

Fluttershy už byla vzhůru a otřesená strachy klouzala pohledem z Twilight, pak na Flashe, na Owliviciouse a pak zase na Twilight, ke které se Flash přibližoval, aby dokončil, co začal.

,,Přestaň! Vždyť ji zabiješ!" zakřičela Fluttershy se slzami v očích. Flash ji probodl pohledem. ,,Je to nepřítel!" řekl se zlem v očích.

,,Ne! Je to Twilight! Tvoje Twilight! Twilight, která tě miluje! Si pod vlivem zlého kouzla! Prober se! Nedělej to! Děláš chybu!" křičela Fluttershy, která se zkoušela postavit, ale podlamovaly se jí kolena. Flashovi zmizel z obličeje zlý výraz a vyděšeně se podíval na Twilight. ,,Twilight! Co sem to udělal! Twilight!" děsil se  Flash.

 Jeho láska tam ležela s kopytem ovázaným listem, zpod kterého prosakovala krev a měla ne moc hluboké seknutí v břiše, ze kterého krvácela  celkem dost (Já se bojím sama sebe! Co to zas píšu?!). Najednou měl zase chuť ji zabít úplně, ale rychle to potlačil. Fluttershy měla konečně sílu a odvahu se postavit. ,,Musíme ji donést k doktorovi!" otočil se na ni vyděšený Flash. ,,Kde je Applejack? Je silná. Pomůže nám." navrhla Fluttershy i když se Flashe pořád ještě trochu bála.

,,Jejda Applejack!" vzpomněl si Flash ,,Je taky zhypnotizovaná - dovedla mě sem!". Fluttershy utíkala k Owliviciousovi, aby ho vskřísila. Když se probral, roztáhl křídla k útoku na Flashe, ale Fluttershy ho zastavila. Podívala se na něj uklidňujícím obličejem a sova uletěla do lesa. ,,Žádný strach - asi vím, jak jí vrátit." řekla Fluttershy a pomohla Flashovi zvednout Twilight, dali si ji na hřbety a opatrně, ale rychle s ní pospíchali cestou do Ponyvillu.

Když k jeskyni po jejich stopách přišli Spike a Cheese, málem oba omdleli hrůzou. U jeskyně byla ještě nezaschlá krev (Brrr! Strašná představa!).

,,Myslíš," řekl se strachem Cheese a polkl ,,že jdeme pozdě?". Spike se na něj vyděšeně otočil. ,,To určitě ne!" ukliňoval sebe a Cheese ,,Třeba se škrábla o větev, nebo... nebo... nebo se píchla o trn!". ,,Jo a nebo o Flashův meč." řekl Cheese a otočil se ,,Poď, tady toho moc nenaděláme.". Spike se taky otočil, ale oba se zastavili, když před sebou uviděli Applejack. ,,Applejack!" řekl vesele Cheese. ,,Kde je Twilight?" zeptal se nervózně Spike a nakukoval za ní. ,,Kluci, musíte mi pomoct!" řekla se strachem Applejack ,,Trixie mě zhypnotizovala, abych pomohla Flashovi zabít Twilight!". Spike málem omdlel. ,,A povedlo se mu to?" řekl vyděšeně Cheese. ,,Nevím, nebylo to pořádně vidět, ale Fluttershy ho pomocí zvířátek zahnala, dala si Twilight na hřbet a nesla ji do města! Ale Flash je sledoval a chce je přepadnout! Prosím pomozte mi! Pomozte jim!". ,,Dobře, co máme dělat?" řekl odhodlaně Spike. ,,Poďte za mnou. Vím, kudy šli." řekla Applejack. ,,My taky," řekl Spike a ukázal na zem ,,tady sou stopy.". ,,Jo, vzaly to trochu oklikou." řekla nervózně Applejack a ukázala kopytem na cestu ,,Ale pak zabočily sem.". Vyšla k cestě se Spikem a Cheesem v patách.

Když se Twilight probrala, ležela v nemocnici na posteli a měla zašité seknutí na kopytu a ránu na  břiše. Vedle postele stál Flash a Fluttershy. ,,Co se stalo?" zeptala se zmateně Twilight. ,,Málem sem tě zabil." řekl Flash provinile. ,,Ale to přece nebyla tvoje chyba." utěšovala ho Fluttershy. ,,A... teď už mě zabít nechceš?" řekla nejistě Twilight. ,,Ne, teď tě chci fakt moc políbit." řekl Flash tónem, jako by se mu chtělo horečnatě na záchod. ,,Máš svolení." řekla se smíchem Twilight ,,Ale co se stalo, že si změnil názor?".

 ,,Uvědomil si, že nejsi nepřítel, ale jeho láska." odpověděla dojatě Fluttershy.

,,Tak nějak." červenal se Flash.

Královská Rodina 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat