Doveďte mi princeznu!

365 37 3
                                    

Spike a Cheese šli lesem po cestě za Applejack. Ta je dovedla až k Hradu dvou sester.

 ,,Já myslel, že šli do města." protestoval Spike.

,,Ehm... No... Ehm... Jo... Ale... Ehm... Špatně zabočili." řekla nervózně Applejack.

Spike a Cheese se na sebe podezíravě podívali. Najednou před ně, ze stromu nad nimi spadla na všechny čtyři Trixie a rozzářil se jí roh. Spike a Cheese leknutím uskočili a pak jim zrudly oči. Když se jim vrátily původní barvy, přišli blíž k Trixie. ,,Dělejte, jako by nic a jakmile to půjde, přiveďte mi sem princeznu Twilight! Něco jí dlužím!" řekla a oba, hřebec i drak se otočili a šli cestou do města.

 ,,A co já?" zeptala se Applejack, která stála za ní. ,,Ty tu se mnou počkáš na princeznu." řekla Trixie a vrátila se  do hradu. Applejack šla ochotně za ní, jako pejsek.

,,Zranění kopyta je hluboké. Nesmíte na to došlapovat! To břicho až tak hrozné není. Je to jen kousek pod kůží. Žádné vážné zranění. Ještě, že jste neztratila moc krve. Měla jste štěstí." říkal s vážnou tváří doktor ,,Domů vás s tím kopytem v žádném případě nepustím! Mohla byste si  přetrhnout stehy a zanést do rány infekci  a už byste to nemusela přežít. V takovém stavu moc daleko a moc rychle nedojdete.".

,,A ale," protestovala Twilight.

,,Promiňte vaše veličenstvo, ale v medicíně žádné ale  neexistuje. Toto je má diagnóza a vy tu chtě nechtě musíte zůstat, hojení vašich ran vyžaduje klid!" odbyl ji doktor. ,,Neboj Twilight, budeme za tebou každý den chodit." uklidňoval ji Flash. ,,To není to, čeho se bojím." řekla Twilight ,,Bojím se o Applejack, Spika, Cheese a Soarina. Nevíme kde jsou a ani, jestli jsou v pořádku!". ,,Neboj se Twili, ti "hrdinové" nejspíš do teď sedí v Sugar Cupe Corner a pijou kávu." řekla s posměchem Fluttershy. ,,A mám plán, jak převrátit Applejack zpět na naši stranu!" řekl Flash s nadějí v hlase.

,,Applejack je cooo?!" zeptala se nechápavě malá žlutá zemní klisnička s rudou hřívou a růžovou mašličkou. ,,Z - hyp-no-ti-zo-va-ná!" opakoval Flash. ,,Ale jak to?" zeptala se stále nechápající  klisnička. ,,To je dlouhý příběh, ale potřebujem tvoji pomoc, abychom to kouzlo zlomili!" řekl Flash. ,,Nepotřebujete." řekl klidně Spike, který stál přímo za ním. ,,Tak co teda?!" řekla nechápavě klisnička. (Chudák Apple Bloom :-D) ,,Applejack je v pohodě, už se z toho dostala." pokračoval Spike. ,,Vážně?" řekla nevěřícně Fluttershy a nakoukla za něj a za Cheese ,,A kde teda je?". ,,Už na zámku." řekl Cheese. ,,Kde je Twilight?" řekl Spike. ,,V nemocnici." řekl Flash. Spike se beze slova otočil a šel. Cheese ještě zůstal.

O CHVÍLI DŘÍVE...
Spike a Cheese šli městem k zámku. Oba měli nepřítomný pohled a hleděli někam do prázdna. Najednou Cheese něco zatáhlo za roh. ,,Ahoj ty můj hrdino." řekla Pinkie. ,,Pinkie?" vzpamatoval se Cheese a zatřepal hlavou ,,Jaktože nejsi v zámku?". ,,Jsem na nákupech. A co tu děláš ty? Proč nezachraňuješ budoucího prince?" zeptala se Pinkie. ,,Flash! Twilight! V jeskyni byla krev! Applejack! Je zhypnotizovaná! Spike taky! Máme dovést Twilight k Trixie! A kde je Fluttershy? Kde je Twilight?" mlel páté přes deváté Cheese rozrušeně.

 ,,Pomalu, pomalu! To je na mě moc rychlý!" řekla Pinkie ,,Ještě jednou a pomaleji.". ,,Ne! Není čas! Kde je Fluttershy? A Flash? A Twilight?" ptal se spěšně Cheese. ,,Twilight asi  v nemocnici a Flash s Fluttershy šli do Sweet Apple Acres." řekla Pinkie ,,Proč to chceš...." ale to už Cheese utíkal za Spikem ,,... vědět?".

,,Musíte ho zastavit!" řekl Cheese panicky ,,Je zhypnotizovaný! Chce Twilight unést k Trixie!". ,,Co?!" řekl Flash. ,,Měli ste zůstat v tý cukrárně!" kárala ho Fluttershy. ,,A Applejack je taky zhypnotizovaná!" řekl ještě Cheese. ,,Na tom už se pracuje." řekl Flash a otočil se k Apple Bloom ,,Utíkej na hrad" pak se otočil k Fluttershy ,,a ty jsi s ní a vysvětli tam, co se stalo! Budem potřebovat Rarity!". Fluttershy a Apple Bloom zasalutovaly a utíkaly po dlouhé cestě do Ponyvillu. ,,My se postaráme o Spika." řekl Flash a otočil se na Cheese.

,,Můj Spikey Wakey je zhypnotizovaný?!" ptala se  vyděšeně Rarity. ,,Ano, ale stačí jen, aby si vzpomněl na to, že svým přátelům ublížit nechce!" uklidňovala ji Fluttershy. ,,Vážně?" řekla Rarity nevěřícně. ,,Mmmhmm." přikývla Fluttershy. Rarity si sundala zlatý náhrdelník s rudým drahokamem ve tvaru srdce. ,,V tom případě to nechte na mě." řekla a šla blíž ke dveřím. Ty se za chvilku rozletěly a stáli v nich Flash a Cheese, kteří kopyty drželi Spika, jenž  plival oheň na všechny strany. (sama si neumím představit, jak ho chytli a jak ho drží) ,,Božínku!" řekla Rarity, Spike přestal plivat oheň a podíval se na ni ,,Já asi ztratila Rubínové srdce!". Spike zatřepal hlavou. ,,Cože?! Kdes ho naposled viděla?!" panikařil Spike. Rarity ho vytáhla (netuším odkud :-D). ,,Proč mě tak děsiš?" kroutil hlavou nechápavě Spike. ,,Protože si byl zhypnotizovaný a zlomit to mohlo jen to, že si uvědomíš, kdo skutečně jsi." usmála se Rarity ,,Nejlepší, nejstarostlivější manžel v Equestrii.". ,,Oh, Rare." řekl Spike a objal ji, pak se otočil na Flashe ,,Flashi, je Twilight naživu? Viděli sme v jeskyni krev a Applejack.......

Applejack! Trixie ji má ve své moci!".

,,Ti slaboši se nechali převrátit zpět na jejich stranu, ale já se nenechám!" řekla Applejack, která utíkala lesem směrem k Hradu dvou sester se svázanou Twilight na zádech ,,NIKDY! Muhuhahahahá!".

Královská Rodina 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat