Únos

337 41 7
                                    

 Twilight se vzbudila, otevřela oči a podívala se vedle sebe. Když tam neviděla Flashe, vstala a šla do kuchyně, když ho nenašla ani tam, šla zkontrolovat koupelnu. Takhle postupně prohledala celý zámek, ale nikde ho nenašla.

Kam by šel? přemýšlela.

Jako stráž už nepracuje, co spolu chodíme, nakupovat nechodí a kdyby letěl někam jinam, nechal by mi aspoň vzkaz. ,,To je ono!" vyhrkla Twilight a běžela zpět do jejich ložnice. Obrátila ji vzhůru nohama a pod polštářem našla malý papírek.

 Obrátila ji vzhůru nohama a pod polštářem našla malý papírek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Twilight se vyděsila a málem omdlela. Kdo se jí může chtít mstít? A za co? Nikdy nikomu nic špatného neudělala!

Zrovna kolem pokoje procházela Rainbow. ,,Páni, vy ste asi měli divokou noc." řekla překvapeně. Twilight se na ni otočila s vyděšeným výrazem a řekla nechápavě ,,Co?". ,,Když si Rainbow všimla toho, jak se Twilight tváří, řekla se strachem ,,Stalo se něco?".

 ,,Tohle se stalo!" řekla Twilight  a vrazila Rainbow do kopyt papírek. Jak ho Rainbow přečetla, zděsila se. ,,To je strašný!" řekla vyděšeně, vyběhla na chodbu a zakřičela ,,Poplach! Nouzová porada v trůnním sále!". Ozvaly se tři dětské pláče. Přiběhla k ní Pinkie. ,,Seš normální?!" hubovala jí ,,Co je tak důležitý, žes mi kvůli tomu musela vzbudit Surprise?!". Rainbow ji dala před oči papírek. ,,Tohle." řekla naštvaně.

Všichni, co bydleli v zámku se sešli v trůnním sále a Rainbow začala.

 ,,Tohle našla dneska ráno Twilight místo Flashe!" řekla velitelsky a dala do oběhu papírek. Kdo si ho přečetl, vyděsil se. Když doputoval zpátky k ní, dupla kopytem do stolu. ,,Nemůžem tu jen tak sedět a nic nedělat!" zavelela.

,,A co chceš dělat?" zeptala se  nervózně Fluttershy ,,Hříbata nemůžete nechat bez dozoru a bůhví, jestli už není pozdě!". ,,Tak domluveno. Pinkie, Rainbow a Rarity tu zůstanou a postarají se o hříbata a my ostatní půjdeme zachránit Flashe!" řekla odhodlaně Twilight. Fluttershy si povzdechla. ,,Co?!" řekla na protest Rainbow Dash ,,Mám tu trčet s děckem, zatímco vy si támhle zažíváte dobrodružství?!". ,,Já si to s tebou klidně vyměním!" nabídla se okamžitě Fluttershy. ,,Ne!" zamítla Twilight a otočila se k Rainbow Dash ,,Flitter bude bez tebe vyvádět a bůhví, jak dlouho budeme pryč!". Rainbow si založila kopyta a opřela se o trůn. ,,To není fér!" řekla tónem malého hříběte, kterému dala máma domácí vězení.

,,Ale, kdo na tebe může být naštvaný?" zeptala se Rarity.

Flash se probral z bezvědomí po tvrdém úderu do hlavy. Ocitl se uprostřed tmavé vězeňské cely. Vyděšeně se rozhlížel kolem.

 ,,Kde to sem?" zeptal se sám sebe. K jeho překvapení dostal odpověď.

,,Ve vězení Hradu dvou sester." odpověděla mu modrá jednorožčí klisna s bílou hřívou. Ta klisna mu byla povědomá, jako by ji už někdy viděl. No jistě! V Tartaru! "Velká a mocná" Trixie! ,,A proč tu sem?" zeptal se váhavě Flash. ,,Protože mi princezna Twilight zničila život!" prskla rozzlobeně Trixie

 ,,Měla jsem skvělý život! Otroky, kteří dělali, co jsem jim nařídila, neomezenou kouzelnou moc, respekt celého Tartaru! A ona? Ona mi to všechno vzala! Zničila mi život!".

Když zaznamenala vyděšený pohled Flashe, zasyčela ,,Neboj, neublížím ti. A princezně Twilight taky nic neudělám.". Flash si oddechl a Trixie se ďábelsky usmála. ,,To zvládneš dobře i sám!" řekla a rozsvítil se jí roh rudě. V ten moment Flashovi na chvíli zrudly oči, pak se jim vrátila původní modrá barva.

,,Strávila jsem celé dva roky hledáním vhodného kouzla a včera se na mě usmálo štěstí. Našla jsem hypnotizující kouzlo, které můžu zrušit jenom já!" libovala si Trixie a otevřela celu. ,,Tvá láska už tě nejspíš hledá." řekla s ďábelským úsměvem ,,Jdi jí naproti".

Flash vyšel z cely a Trixie mu vykouzlila opasek s mečem. ,,Tohle budeš potřebovat." řekla, Flash se také ďábelsky usmál a vyšel ven dveřmi vězení.

Královská Rodina 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat