Nápad

404 40 1
                                    

Okno s vitráží měsíce v mracích se otevřelo a do místnosti vletěla Luna. Když přistála na zemi, použila magii k zavření okna. Vedle manželské postele, nad kterou visel obraz z její svatby byl malý kulatý stolek u kterého byla jedna židle prázdná a naproti seděl Discord.

Na stolku byla konvice s čajem a dva šálky. Luna si sklesle sedla na prázdnou židli.

,,Nesnáší mě!" pronesla po chvíli.

 ,,Tebe taky?" řekl uraženě Discord.

,,Já se jí ani nedivím!" řekla Luna a kouzlem zvedla šálek k sobě a usrkla si z něj trochu čaje ,,Zmizeli jsme, když jí byl rok! Po sedmnácti letech nás zachránila a od té chvíle jí dva roky otravujeme!".

,,Myslím, že kdyby věděla, že ji budem takhle prudit, tak by nás tam nechala." dodal Discord.

 Luna ignorovala jeho připomínku a pokračovala ve vyčítání. ,,Musíme pro ni být úplně cizí poníci! Sedmnáct let vyrůstala bez nás!" povzdechla si ,,A mě je strašně líto, že jsme nemohli vidět, jak poprvé vzlétla...".

 ,,To uvidíme, až ji to Rainbow Dash konečně naučí." neodpustil si poznámku Discord.

,, ...jak řekla první kloudné slovo", pokračovala Luna. 

,,Při našem štěstí hned po našem odchodu." stěžoval si Discord

,, ...a jak poprvé přešla místnost bez jediného žuchnutí!" dořekla sklíčeně Luna a rozbrečela se. ,,Zmeškali jsme chvíle, které se nedají vrátit!" řekla  s tváří plnou slz ,,Chvíle s naším malým hříbátkem!".

 ,,A to jsi věděla, že se Cadance a Armorovi narodí hříbátko?" snažil se jí rozveselit Discord.

Luna zvedla hlavu ze stolu a setřela si slzy. ,,To je ono!" řekla vesele ,,Už vím, jak si vynahradíme ty zmeškané roky s Twilight!". ,,Jak to chceš prosím tě udělat?" zeptal se nevěřícně Discord a orlím spárem zvedl šálek ze stolu a vypil ho na jeden lok. Luna se na něj usmála a zamrkala.

,,Myslíš..." zeptal se Discord s úsměvem, ale než stihl dopovědět, Luna odpověděla zakýváním hlavou na souhlas. ,,Luno, ty můj měsíční paprsku," řekl vesele Discord ,,ty jsi prostě báječná!".

Poznámka autora
*******************
Omlouvám se, jestli tu byly, nebo budou chyby, nebo nesmyslné věty. Automatická oprava mě prostě zlobí! Jinak se taky omlouvám za krátkou kapitolu. Celá tahle knížka asi nebude zrovna bichle. Rozhodně nejspýš nedosáhne takového rozměru, jako první díl. Taky tu asi hodně bude přeskakování (O - MĚSÍCŮ POZDĚJI... apod.). A taky to asi nebude takový nervák a napínák, jako první kniha. Ale doufám, že si to i tak užijete.

Královská Rodina 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat