Twilight, Flash, Applejack, Pinkie a Rainbow kráčeli Ponyvillem přímo k nemocnici. Pinkie se všude dívala po Cheesovi, aby ho poslala hlídat Surprise. Když ho uviděla přes výlohu obchodu s věcmi pro hříbata (to určitě nikdo nečekal), okamžitě do obchodu vběhla. ,,Cheesi!" zavolala na něj ode dveří ,,Rare je v nemocnici, mohl by jsi pohlídat Surprise?". Cheese se na ni otočil s taškou plnou dudlíků a s plnou pusou ucha tašky řekl nezřetelně ,,Dobvře!". Pinkie kývla a utíkala k ostatním. Ti už byli skoro u nemocnice. Vstoupili dovnitř a na chodbě odchytili sestřičku. ,,Promiňte, nevíte, jestli klisna jménem Rarity už porodila?" zeptala se Applejack. ,,Rarity? Ach ano, její pokoj je támhle." řekla sestřička a ukázala na druhé dveře vedle nich. Pak odešla do sesterny. Poníci vešli do dveří. Na nemocniční posteli tam seděla Rarity a v kopytech jí ležela malá světle fialová "klisnička" s tmavě fialovou hřívou a tlapkami na koncích kopyt. Dvěma bílými růžky na hlavě, modrýma očičkama a holý ocásek s tmavě fialovou hřívou na konci. Na tváři měla několik roztomilých tmavě fialových pih.
U postele stál Spike a hladil klisničku po hřívě, vedle něj stála Fluttershy.
,,No ne! Ta je nádherná!" řekla dojatě Applejack. ,,Že ano." řekla slabým hlasem Rarity a pohladila klisničku po tváři. Ta otevřela oči a když viděla shluk poníků kolem sebe, začala plakat. Rarity ji začala v náručí kolébat. Klisnička se za chvíli uklidnila a usnula.,,Jak se bude jmenovat?" řekla napjatě šeptem Pinkie Pie. ,,A co třeba Rarity? Je krásná, jako ty." zašeptal Spike. Rarity se na něj usmála a řekla tichým hlasem ,,Ne, chce to něco originálního, něco výjimečného, jako je ona.". Spike chvíli přemýšlel a pak řekl nahlas ,,Clarity!". ,,Pšššt!" řekli všichni naráz. Klisnička si strčila kopyto do pusy a spinkala dál. ,,Pardon." zašeptal Spike. ,,Clarity je krásné jméno." zašeptala Rarity a dala svému hříbátku pusu na čelo. ,,Fluttershy?" zašeptala Twilight. ,,Mmmhmm." řekla Fluttershy tiše s očima upřenýma na Clarity. ,,Jak ses sem vůbec dostala ještě před náma?" zašeptala Twilight. ,,Byla jsem zrovna Andílkovi pro mrkvičku a najednou mi před nosem proletěl Spike. Hned mi došlo, co se děje." zašeptala Fluttershy, pak si uvědomila, co udělala ,,Jejda, Andílek se bude zlobit, že jsem se tak zdržela!" řekla svým tichým hlasem a odklusala tiše ke dveřím.
,,Tak co říkáte na Clarity?" nadhodila téma Pinkie Pie. ,,Je roztomilá." rozplývala se Applejack. Najednou se z chodby ozval dětský pláč. A pak ještě další. ,,Ach to byl fakt blbej nápad dávat hříbata do jedný místnosti! Rozbrečí se jedno, rozbrečí se druhé!" stěžovala si Rainbow, která už společně s Pinkie vstávala z trůnu. Obě utíkaly chodbou k pokoji hříbat. Na cestě potkaly Cheese, který měl stejně na spěch. ,,To byl blbej nápad!" řekl Cheese ,,Měly by být každá ve svém pokoji!". ,,To jo" přitakaly Rainbow a Pinkie a Cheese otevřel dveře do pokoje.
Surprise byla pryč z postýlky, válela se na zemi a brečela. Flitter létala dokola po pokoji a taky brečela. Rainbow se za ní pustila do vzduchu, ale byla kupodivu rychlejší. Ještě nedávno neuměla létat vůbec a teď je rychlejší, než její učitelka/matka. Rainbow se dmula pýchou, ale pak si všimla, že Flitter zmizela ve dveřích. Pustila se za ní. Flitter letěla přímo ke vstupním dveřím, které se zničehonic otevřely. Stál v nich světle modrý pegas s tmavě modrou stojatou hřívou. Když si všiml své dcery, jak se řítí ke dveřím, vletěl ji přímo do cesty a ona mu přistála v náručí.
,,Ty jsi ale šikulka Flitter." řekl Soarin a pohladil ji kopytem po hřívě. ,,Dneska řekla máma." vytahovala se Rainbow Dash. ,,Vážně?" řekl Soarin ,,Jsi si jistá, že to nebylo táta?". Rainbow se zachichotala a vzala si Flitter do náruče. Pak ji i se Soarinem letěla dát zpátky do postýlky. Když vešli do pokoje, Pinkie s Cheesem se zrovna podařilo uspat Surprise.
Když vyšli z pokoje, začala Pinkie :,,Měli bysme zařídit ještě dva dětské pokoje.". Rainbow přitakala a Soarin se podivil. ,,Dva? Ty jsi zase těhotná?" otočil se překvapeně na Pinkie a pak na Rainbow ,,Nebo ty?". Obě se zasmály. ,,Ne, Rare už porodila. Dneska." informovala ho Rainbow. ,,Je to holčička a jmenuje se Clarity!" dodala vesele Pinkie. ,,Tak to jo!" řekl Soarin ,,S Cheesem a Spikem se do toho zítra pustíme, opravdu byl špatný nápad dávat je do jednoho pokoje.". Cheese přikývl na souhlas. Už byli skoro v trůnním sále, když se za nimi opět ozval dětský pláč. Všichni čtyři si naráz povzdechli a otočili se zpět do chodby.
Poznámka autora
*******************
Nezávidím.😋
ČTEŠ
Královská Rodina 2 (Dokončeno)
FanfictionPo poražení černé magie si princezna Twilight myslela, že vše skončilo dokonalým šťastným koncem. Ale svět kolem jako by se dočista pomátl!