Hilal ağlamamı dindirmeye çalışırken ben ise hıçkırıklara ağlıyordum. Biraz sakinleşip kendime geldim. Hilal içeriye kahve yapmaya giderken o arada Barış'a mesaj attım;Barış lütfen beni anla. Bugün seni o mağazada gördüm ama senin haberin yok. Çok canım yandı seni görünce kalbim burkuldu. Bir şans versen olmaz mı?. Bu mesajı attığımda heyecanlanmıştım çünkü çevrimiçiydi. Yazıyordu. Yine peki yazar diye düşünürken: bak Deniz biz beraber olamayız. Benim bir sevgilim var. Ayrıca sen benim sadece arkadaşımsın. Benden beklentin olmasın. İyi geceler. Yıkılmıştım.tekrar gözlerim dolmuştu. Keşke o mesaji atmasaydım. Ne kadar salağım!. Ama sonuçta peki yazmamıştı. Bu da birşeydi. Hilal geldiğinde hemen gözlerimi sildim. Kahveler hazır kedicik. Teşekkür ederim Hilal. Geldiğin için sağol. Sen onu bırakta noldu biraz daha iyimisin. Duraksadım. İyi değildim. Ama Hilal'e yalan söyledim. İyiyim Hilal cim. O zaman filmi izlemeye başlayabiliriz artık değilmi kedicik. Kahkaha atarak evet dedim. Bir an mutluluk hissi gelmişti. Neden olduğunu bilmiyordum. Sadece anlık bir mutluluktu. Telefonu tam elime alacakken, orda dur kedicik. Hiçbir şekilde telefonla uğraşmıyorsun tamamı. İyi de ama benim bir mesaj atmam lazım. Hilal filmi durdurdu ve kime dedi. Hiiç öylesine bir arkadaşa çokta önemli değil. Ben biliyorum o önemli olmayan arkadaşı Denizcim. Yoksa Barış'a mesaj mı atacaksın. Gözlerimi başka bir yöne çevirdim. Hilal hemen telefonu elimden aldı ve mesajları okudu. Deniz diye çığlık attı. Dur Hilal açıklayabilirim. Kızım nesini açıklayacaksın bu çocuk senin aylarını yedi be. Anla artık o seni sevmiyor bırak şunu. Hilal'in sözleri ağır olmuştu. Tamam biraz ileri gittim özür dilerim Denizcim. Haklısın Hilal o beni sevmiyor. Deniz ben öyle demek istememiştim. Tamam Hilal anladım ben sen boşver takma kafaya filme devam edelim. Cidden bu söyledikleri attığım mesaja bin pişman etmişti. Ama bir yandan da haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALINCAK
RomanceKarşılıksız bir sevgi yüzünden depresyona giren bir kıza sadece ne iyi gelebilir? Bir çikolatamı? Tabiki de hayır. Onun için salıncakta sallanmak geçicide olsa mutluluk veriyor. Hayallerini sadece salıncakta iken kurabiliyor...