Hiçbirşey anlamamıştım. Deniz öylece ağlayarak gitmişti. Acaba Berfin'in benimle sevgili olduğunamı sinirlenmişti. Deniz'i bildim bileli Berfin'den nefret ederdi. Aslında Deniz'e herşeyi anlatmalıydım. Bu onun hakkıydı. Ne de olsa beni seviyordu ama sevgilimin olduğunu öğrenirse belki benden vazgeçerdi. Ben onun sandığı kadar katı kalpli değildim. Benim yüzümden üzülmesinide istemiyordum. Bu benim vicdan azabı çekmeme sebep oluyordu. Deniz benim için herşeyi yapardı bundan emindim. Peki ya Berfin?. Bazen sadece sırf sevgilisi olmadığı için benimle çıktığını düşünüyordum. Ama eğer Deniz benimle çıksaydı bana sadık kalırdı. Acaba bir hatamı yapmıştım. Deniz'le o kadar yakındık ki bütün dertlerimizi birbirimize anlatır, beraber güler, beraber ağlardık. Ta ki beni sevdiğini söylediği zamana kadar. Aklım çok karışmıştı. Hele ki bugün doğum günümde giydiği. Berfin için seçtiğim mor bir tshirt. Eminim ki beni o tshirt ü alırken görmüştü. Deniz beni sevmemeliydi. Biz olamazdık. Deniz onu kırsam veya ona bağırsam bile tepki vermezdi. Ve ben kendimi küstah bir insan olarak görürdüm. Resmen içim acıyordu şu an. Deniz ile Berfin'i karşılaştırmam çok saçma. Ama kendime engel olamıyorum. Berfin' den mesaj geldi." Bugün bana sarılmadığın için sana küstüm barış". Al işte. Yine başladı. Berfin sürekli bana küser ve ancak ona pahalı hediyeler alırsam barışırdı. Berfin ile 4 aydır beraberiz. Sevgilim olmasa daha iyiydi sanki. En iyisi Deniz'e mesaj atmaktı; bak Deniz senden özür dilerim Berfin konusunu sana söylemeliydim. Benim yüzümden ağlamanı istemem". Deniz çevrimiçiydi. Mesajımı gördü ve yazmaya başladı. "5 ay önce neredeydin Barış. Ayrıca bana açıklama yapmana da gerek yok". Deniz daha önce hiç böyle yapmamıştı. Şok olmuştum. Sonuçta kızda haklıydı. Ama ben ondan hoşlanmıyorum. Ne yapabilirim. Enes bana Deniz'i çok sevdiğini ama Deniz benim yüzümden Enes le olmayı reddetmişti. İki kişinin de mutluluğu benim yüzümden mahvolmuştu. Telefonu parçalayasım var şuan. Berfin den ayrılsam Deniz mutlu olurmuydu acaba?. Havalara bile uçardı. İki kişininde mutluluğu için yapmalıyım bunu. Ve mesaj attım;Berfin biliyorum çok üzüleceksin ama ayrılmak zorundayız. Sürekli küsmen artık canıma tak etti üzgünüm... Berfin yarım saat sonra mesajımı gördü ve;ay evet Barış bende bu ilişkiden sıkılmıştım zaten neyse baybay. Aklımı kaçıracaktım. Bu nasıl bir insandı. Daha doğrusu insanmıydı!. Neymiş efendim canı sıkılmış. Zaten zengin züppenin teki. O kadar pişmandım ki. En başından onunla çıkmamalıydım. Allahın belası bir kızla çıkıp 4 ayımı mahvetmiştim. Deniz boşuna o kızdan nefret etmiyordu. Hemen Berfin'i engelledim. Ve Deniz'i aradım. Ama meşgule attı. İlk defa böyle birşey yapıyordu. Bugün olanlar ona baya bi koymuş olmalıydı. Enes'i arasam by konuyu onunla konuşamazdım. Ama en yakın arkadaşım da oydu. Ne yapacağımı bilemiyordum. Berfin'in aldığı hediyeye ve karta baktım. Onun olduğu bir tshirt almıştı. Yani tshirte kendi resmini bastırmıştı. Kartta ise ; doğum günün kutlu olsun aşkooomm. Yazıyordu. Ne kadar itici geliyordu bana. İkisinide çöpe atmıştım. Deniz'in yazdığı karta bakınca iyice kahroldum. Doğum günün kutlu olsun hayatımı mahveden adam... Kendimden nefret etmiştim. Aldığı kolyede D&B yazıyordu. Çok haksızlık etmiştim Deniz'e. Kolyeyi boynuma taktım. Aldığı tshirt ler ise tam benim tarzımdı. Deniz tarzımdan çok iyi anlıyordu. Ama o mavi gözlerindeki heyecan aklıma gelmişti. Ve o mavi gözlerle ağlayışı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALINCAK
RomanceKarşılıksız bir sevgi yüzünden depresyona giren bir kıza sadece ne iyi gelebilir? Bir çikolatamı? Tabiki de hayır. Onun için salıncakta sallanmak geçicide olsa mutluluk veriyor. Hayallerini sadece salıncakta iken kurabiliyor...