Doğum Günü

16 5 0
                                    

Bugün Barış'ın doğum günüydü. Çok mutluydum. Ama tek başıma gidemeyeceğim için Hilal de gelecekti. Üzerime Barış'ın o beğendiği tshirt'ü ve altımada şort giymiştim. Hafif bir makyaj yaptım. E ne de olsa sevdiğim adamın doğum günüydü. Bugün tam 18 yaşına girecekti. Allahtan beni de doğum gününe çağırmıştı. Hilal arabanın önünde beni bekliyordu. Hadi gidelim Hilal. Doğum günü partisini 5 yıldızlı bir otelde veriyordu. Ne de olsa 18 yaşına giriyordu. Otele geldiğimizde bir salıncağın olduğunu farkettim. Çok mutlu olmuştum. Barış'ın yanına gittim. Önce Barış'a sarıldım. Doğum günün kutlu olsun diyerek. Hala parfüm kokusu aynıydı. Elleri sıcacıktı. O anki mutluluğu başka hiçbiryerde bulamazdım. Barış Enes'i de çağırmıştı. Ne de olsa Barış la Enes yakın arkadaşlardı. Eğlence pasta kesimi derken sıra hediye vermeye gelmişti. Barış'ın önüne atlayıp "doğum günün kutlu olsun Barış" dedim. Barış hediye paketini açmıştı ve; teşekkür ederim Deniz ama bu kadar çok hediyeye gerek yoktu dedi. Olsun Barış bu senin doğum günün. Dedim ve gülümsedim. Arkadan bir ses; aşkımm doğum günün kutlu olsun diye bağırıyordu. Yoksa Barış'ın sevgilisimiydi?. Arkama döndüğümde sinir krizi geçirebilirdim. Bu Berfin Di. Ortaokulda en nefret ettiğim kız. Barış'ın dudağından öpüp doğum günün kutlu olsun aşkım dedi. Ağlayarak otelden çıktım. Hilal peşimden koşarak; Deniz ne oldu?. Olanları görmedinmi Hilal kız resmen Barış'ı dudağından öptü ve AŞkIM dedi!. Ve o kız Berfin Di. Arabayı ben ağladığım için Hilal sürdü. Demek sevgilisi vardı. Arabadan indiğimizde parka gelmiştik. Hilal burda ne işimiz var?. Gel hadi Deniz. Beni salıncağa götürmüştü. Hadi otur salıncağa Deniz. Şimdi anlamıştım. Hilal sakinleşmem ve mutlu olmam için buraya getirmişti. Ağlamayı bırakmıştım ve konuşmaya başladım; ben hiç böyle hayal etmemiştim . O salıncağı görünce belki beni sallar sanmıştım. Ben oraya bir umutla gitmiştim. Belki beni sever belki sevgili oluruz diye düşünmüştüm ama beyefendi hayatının aşkını bulmuş bile!. Düğün davetiyesi gelir artık kapıma. Ya o kızdan ne kadar nefret ettiğimi Barış biliyordu. Hatta Berfin hakkında barış la çok dedikodu yapmıştık. Ama sonuç... Biraz da olsa sakinleşmiştim. Sonra beni bir pastane ye götürmüştü Hilal. Ve bir tiramisu almıştı. Ne kadar çok sevdiğimi biliyordu. Hilal'e sarılıp; iyi ki varsın Hilal. İyi ki varsın...

SALINCAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin