Destekleriniz için hepinize sonsuz teşekkürler, harikasınız. Bu arada 20K olduk, bu hepimizin başarısıdır, tüm sevgimle size minnettarım. İyi ki varsınız! 💫
...
"Hangi filmi izleyelim? Bu mu yoksa," elimle diğer filmi gösterdim. "Şu mu?"
Düşünür gibi oldu, gözlerini yorgunca ilk filmin üstünde gezdirdi. Zar zor bir araya getirdiği kelimelerle, "Friends With Benefits olsun." dediğinde kaşlarımı çatıp iki filme birden baktım.
"İyi de, gösterdiklerimin arasında Friends With Benefits yok ki!"
Ses gelmeyince kafamı kaldırıp koltukta uyuyakalan Tolga'ya baktım. Sabaha kadar uyumadığını belli eden yorgun gözleri sonunda kapanmış, kafası koltuğun başlığına düşmüştü. Gülümseyip filmlerini arşivlediği minik bölmeye geri koyduktan sonra ses çıkarmamak için emekleyerek koltuğa doğru yanaştım. Telefonumu cebimden çıkardıktan sonra oldukça masum olan görüntüsünü kalbim gümbür gümbür ederken yakaladım ve bir süre çektiğim fotoğrafı izledim.
Yakaladığım görüntüdeki iç titreten, evrendeki her canlının özenebileceği olan masumluğuna yazılabilecek tek bir şey vardı. Birden onu tüm samimiyetimle kıskandım. Öyle ki, fotoğrafı gören herkesin nutkunun tutulmasına sebep olan şey benim yazdıklarım değil, onun bir kızı bile kıskandırabilecek şekilde güzel olan yüzü olacaktı.
* * *
Gece boyu Hande'yi izlediği için uykusuz kalan Tolga'ları severim, severiz. 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Islak İmza // hantol
Fanfiction❝İlk öpücük dudaklarımdan nefesi çalmıştı, sonuncusu neden bizi ayırdı?❞ hantol fanfiction // @scpattz