•from ep11;

2.3K 192 23
                                    

Islak İmza artık 45K! 💕

...

"Üzüldüm."

Kafamı kaldırıp ona baktığımda ortada dalga geçebileceği bir şey olmadığını fark etmesi için ne yapabileceğimi düşündüm. İlla karşısında delirmeli miydim? Tıpkı Tolga'nın karşısında yaptığım gibi?

"Bakın," sinirle güldüm. "Ruh sağlığınızın ne tür boyutlarda olduğunu umrumda değil, ben artık olayın ciddiyetini anlamanızı istiyorum. Önce reklam ilişkisi dediniz, şimdi aşağılık bir ihanetle o ilişkiyi karalamaya çalışıyorsunuz."

Omuz silkti. "Ruh hallerimin çok çabuk değişmesi ne üzücü," dedi. "Ama beni asıl üzen şey, benden önce Tolga'ya hesap sorman oldu. Söylesene Hande, neden basit bir reklam ilişkisi için Tolga'nın evine gidip ondan hesap sordun?"

Gözlerimi kısarak ona baktım. Hakan Demiryürek denen adam delinin teki olabilirdi. "Öyle yada değil. Bu neyi değiştirecekti? Hiçbir şeyi."

Alt dudağını yalayıp güldü. "Hayır, hayır, yanılıyorsun."

Kaşlarımı çattım. "Ne?"

"Bak Hande," duraksadı ve ellerini geniş masasında birleştirdi. "Madem her şeyi biliyordun, arkandan çevrilen oyun için ilk önce bana gelip  hesap sormalıydın. Tolga'ya değil."

Sabırla etrafıma bakındım. "Anlamıyorum! Neden?"

"Çünkü," dedi rahat bir şekilde geri koltuğuna yaslanırken. "Eğer gündemde kalmak için ihanet haberini Tolga yapmasaydı, sen yapmak zorunda kalacaktın. Bu yüzden de Tolga senin yapmandansa kendi yapmayı tercih etti." Üzülür gibi dudak büktüğünde dudaklarımdan belirsiz bir nefes kaçtı. "Bunu kimden öğrendiğini bilmiyorum ama kulaktan dolma bilgilerle gidip Tolga'nın karşısına çıkman beni üzdü açıkçası, Tolga'nın da en az senin kadar masum olduğunu bilseydin böyle bir şeyi yapmazdın, yapmazdın değil mi?"

Yutkunduktan sonra kafamı yavaşça iki yana salladım "Bilseydim...ya-yapmazdım."

Islak İmza // hantol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin