-Hallod! Itt aludhatok?- kérdi Jas. Ő az asztalnál ül, míg én a vacsorát csinálom.
-Aludj! De nincs szabad vendégszobám!- mögém settenkedett és hátulról átkarolt, fejét a vállamra helyezte.
-Engem ugyan nem zavar!- mosolyogva megráztam a fejem.- Viszont hagylak kaját csinálni!
~~~~
-Reggel mire mész suliba?- kérdezte Jason miután vagy egy órája befeküdtünk az ágyba, de eddig csak beszélgettünk.
-Szokásos időre!- orrát a nyakamhoz dörgöli.
-Muszáj?
-Igen, muszáj!- motyogom kezére, mellyel arcomat matatta.- Jason, mit csinálsz?- ujja éppen számba került, én pedig ráharaptam.
-Héj!- Jas egyből felém kerekedett és két kezemet fejem fölé fogta.
-Még mindig nem fogok veled lefeküdni!
-Kár, de tudom!- Jas szépen lassan lemászott rólam és visszafeküdt mellém.- Holnap érted menjek vagy bejössz magadtól a céghez?
-Bemegyek magamtól!
-Ahogy akarod!
-Jó éjt Jas!
-Jó éjt Hercegnő!- halántékomra hintett egy csókot, majd nem sokkal később elnyomott az álom.
>Harry szemszöge<
Nem tudom miért, de borzalmasan idegesít a tudat, hogy az a Jason gyerek Violettával alszik! De hogy miért idegesít, azt magam sem tudom. Hisz csak egy estére gondolkodtam el vele, nem többre... Ugyan, miért másért lennék itt? Nehogy azt gondoljátok, hogy azért vagyok itt, mert nem tudok venni magamnak házat. Csak egyet csettintek és egyből két házat is tudok venni! De azt se gondoljátok, hogy szívtelen vagyok! Először azzal a szándékkal akartam jönni, hogy a haverommal, Rayvel tudjak lenni. De miután megmutatta képen, hogy kihez is fogunk költözni... Eldöntöttem, hogy megszerzem magamnak. De mivel nem bír ez már esélytelen, és innen jött, hogy csak egy estére.
Ha már az esténél tartunk... Éjfél múlt vagy cirka három órával! Azaz hajnali három van és az én fejemben csak az jár, hogy éppen mit csinálhat Vi és Jason. Persze rossz feltételezni az egészet, mert Ray mondta, hogy Jason Vi főnöke. De úgy jobban belegondolva Violetta egy igazán szép lány és minden adottsága megvan. Jason pedig olyan, mint én. Vagyis majdnem olyan. Haja hasonlóan van levágva, mint az enyém, csak ő szőke. Magas és vékony. És szerintem mindenki hallott az olyan történetekről ahol az újonc titkárnőnek megtetszik a főnöke és lesz egypár éjszakás kalandjuk. Például Jason Derulo If ain't love videóklipje is majdnem erről szól. Nem azt mondom, hogy ez rossz dolog -hisz én nekem is volt egypár kalandom a turnénk közben az egyik utaskisérővel-, csak elcsépelt és mindenki erre számít.
Miután az óra már a négyet is ütötte, úgy döntöttem, hogy nem fetrengek tovább. Lementem a konyhába töltöttem egy kis vizet, majd a kert felé vettem az irányt. Kiléptem az ajtón, de a lámpa fel volt kapcsolva. Körbefordítottam a fejem és a padon Violetta ült. Elindultam feléje és leültem mellé.
-Hát te?- kortyolt bele a poharába.
-Nem tudok aludni! És te?- feléje néztem, de ő csak a pohár tartalmát figyelte.
-Én aludtam bő két órát. Hajnali kettő óra óta fenn vagyok!- bólintok egyet, jelezvén, hogy értem mit mond.
-Holnap lesz sulid?
-Sajnos!
-Holnap délután mit csinálsz?- gyenge pillanatában talán el tudom hívni valahova. Ha nem is egy randi keretein belül, de be akarom neki bizonyítani, hogy engem és a fiúkat nem kell utálni.
ESTÁS LEYENDO
A zaklatóm ~H.S.~
FanficÁltalában úgy van, hogy egy rajongó zaklat egy sztárt... Mi van akkor ha ez fordítva történik? Violetta egy átlagos lány, átlagos élettel. Csak pár dolgok zavarják, azok a dolgok melyeket utál. Úszni, víz közelében lenni, zavaró emberek/emlékek...