|| KYUNGSOO || PART1 ||

537 9 4
                                    

Heippa! Mun nimi on Kyungsoo, Do Kyungsoo mut kavereiden kesken D.O, vaik ei mul sillee kunnon kavereita oo.. Mul on silleen pari aika hyvää kaveria joiden nimet on Tao ja Sehun.
Antakaa kun mä kerron meidän koulusta se on aika iso ja siellä on kaksi vähän niinku pää porukkaa et jos et kuulu kumpaakaan nii sussa on jotain vikaa, tai niin kaikki ajattelee.. Näitten porukkojen niin sanotut johtajat/vetäjät on sitten meidän koulun tavotelluimmat pojat eli Chanyeol ja Kai tai Jongin mut sitä kutsutaan Kaiksi. Ne ei oo tietääkseni mitään kavereita keskenään ja no onhan ne silleen erillaisia.
Mä kerron nyt vähän musta, elikkäs oon 15 vuotta ja mä oon aika lyhyt semmonen 165cm monet muut meidän koulussa jopa tytöt on pidempii kuin minä ja se ei tunnu kivalta ku kaikki pitää sua kynnysmattona..sen takia ja tietenkin kaiken muunkin esim sen että mun vanhemmat ei ole ikinä (ja ku sanon ikinä niin tarkotan sitä) kotona... Kävin sitten kerran yhellä sivustolla netissä, ja löysin saman kaltaisia ihmisiä kun mitä itse oon, ja siellä luki että heitä on auttanut viiltely ja itsekkin aloitin viiltelyn ja kun vanhempani ovat aina poissa niin minulla ei ole hätää että kukaan saisi tietää tai näkisi. Mä en oo ikinä ymmärtäny Kaita ku se vaa kiusaa mua päivästä toiseen ja hakkaa ja ties mitä muuta...että ei oo sinäänsä motivaatiota koulussa käydä.. No mutta siin oli jotain pientä musta ja mun elämästä :)

_________________________________________

|| PART 1 ||

Heräsin aamulla 06:00 kouluni alkaa 08:15 eli mulla on jokunen puoltoista tuntia aikaa. Kävin suihkussa, laitoin koulu vaatteet päälle, menin keittiöön ja aukaisin jääkaapin oven, siellä oli jotain mikropizzaa jonka mä sitte lämmitin ja söin. Sit mä menin tv:n ääreen ja katsoin jotain mitä sieltä tuli ja katsoin kelloa se oli 07:06 ja menin huoneeseeni ja pakkasin reppuni ja vein sen ovelle sitten menin tekemään nopeesti eväitä kouluun ja vein ne reppuun, sammutin telkkarin ja laitoin kengät jalkaan ja lähdin ovesta. Menin odottamaan bussia ja katsoin kelloon 07:28. Bussi tuli ja hyppäsin sen kyytiin, menin takapenkille ikkunan viereen koska no olin tottunut olemaan siinä. Katselin vaihtelevia maisemia ja ihmisiä jotka hyppäsivät pysäkeillä kyytiin. Viimein tuli koulu pysäkki ja kello oli 08:05 nousin bussista viimeisenä ja menin läheisen penkin luo istumaan, kunnes..."MOII!! KYUNGSOO""moi, Sehun..""no mitäs pirpana?"joo Tao ja Sehun oli 17 vuotiaita"mitä mä oon sanonu et älkää sanoko mua pirpanaks emmä ookku 2 vuotta nuorempi ja oon han mä kuiteski jo 15 kohta 16..".
Sitten kello soi ja me mentiin sisään kouluun. Koulussa me mentiin kaapeille (meidän kaapit ei oo lähellä toisiamme tai ainaki mun kaappi on melkeen eri puolella koulua..) otin tunnille tarvittavat kirjat kun käännyin törmäsin johonkuhun ja kaaduin pyllylleni ja kirjat lensivät pitkin käytävää"ough!" Aloin keräämään kirjojani samalla kun varmaan pyysin 20x anteeksi kyseiseltä henkilöltä, kuulin matalan pojan äänen ja jähmetyin "turhaa sä pyytelet anteeks, tuus nyt ylös sieltä. Anna ku mä autan" katsoin ylös ja siinä seisoi käsi minua päin ojennettuna... CHANYEOL!! Hän kuitenkin hymyili otin sitten varovasti hänen kädestä kiinni ja hän suorastaan veti mut pystyyn "oho, sähän oot kevyt o.O" Chanyeol sanoi ihmettelevä ilme naamalla "...no e-enmä m-mikää p-p-pitkäkää oo.." Mä sanoin "totta, sä oot mua rintaan saakka, minkä ikäne sä oot?""..ööh..mä oon 15.." "No se selittää vähän, mä oon 18, ja muute nimi on Chanyeol, entä sun?""..K-kyungsoo..""ok, no mun pitää kiitää tunnille törmäillää taas, moro!" "Heippa.." Sanoin ja kiirehdin tunnille. Menin luokkaan ja ihmettelin miksi kaikki katsoivat minua onko naamassani jotain en voinut vielä olla myöhässäkään, menin istumaan paikalleni ja huomasin että minulla ei ollut kirjoja...'miten voin olla noin urpo jätin ne varmaan sinne käytävälle kun törmäsin c-' ja samassa Chanyeol tulee luokan ovesta minun kirjat sylissään ja katseella etsii minua, kunnes löytää ja tulee luokseni "sä unohdit sun kirjat, mä aattelin et sä kuitenki tarviit niitä:)" Chanyeol sanoi, pani kirjat pulpetilleni ja lähti luokasta. Kaikki luokassa olevat tuojottivat minua kuin janoisivat vastausta sille että yksi koulun suosituimmista toi MINULLE kirjat."Noniin oppilaat nyt opete..." Opettajan puheet tulivat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos katsoin kun hänen suusta tuli sanoja. Käänsin pääni ikkunalle ja katsoin kun puut heiluivat tuulessa. Melkein nukahdin kun kellot soivat saaden minut miltei hypähtämään tuolillani. Kaikki lähti ulos luokasta ja minä menin perässä. Menin kaapilleni otin kirjat ja menin tunnille.

Vein kirjat kaappiin, otin ruokani ja menin ruokalaan. Valitsin melkein nurkkapöydän mutta en ihan, istuin siihen koska siinä ei istunut ketään. Aloitin syömisen mutta sitten kuulin tutun äänen..Kai.. "Ohhoh kattokaas pojat kukas se nilkki tääl istuu, KYUNGSOO PERKELE" he istuivat minun taakseni siihen nurkkapöytään, Kai kääntyi ja kuiskasi korvaani "älä turhaan yritä syödä.." Ja nauroi perään kaikki Kain pöydässäkin nauroivat. Sitten Kai nousi seisomaan ja otti takaraivostani kiinni ja oli tuuppaamassa pääni ruokaani kunnes...
"Hei, toi ei näytä kovin mukavalta" joku sanoi ja kun käänsin päätäni näin Chanyeolin, Kai kuin salaman iskusta meni takaisin paikalleen, Chanyeol istui viereeni ja Chanyeolin poppoo istui perässä 'miksi he minun pöytääni istuivat ja vieläpä Chanyeol pelasti minut naamani sottaamiselta'"sua ei varmaa haittaa jos me liitytään seuraan?" "Ömm..e-ei, ei h-haittaa.." Vastasin "hyvä :)". Kun olin siinä syönyt ja samalla kuunnellut mitä he puhuivat Kain kyynärpää tuuppasi selkääni ja päästin äänen "auh!" Chanyeol huomasi sen ja laittoi kätensä vyötärölleni ja veti minut lähemmäs tunsin kun joku tuijotti ja katsoin taakseni Kai tuijotti murhaavasti mutta kuitenkin hämmentyneenä, että mitä juuri tapahtui. Kun olimme syöneet veimme porukalla astiat pois ja Chanyeolin käsi oli vieläkin vyötärölläni katsoin ylös häntä ja hän vain hymyili minulle, hymyilin hänelle takaisin. "Ku sä oot munkaa sun ei tarvi välittää tosta Kaista ja sen porukasta, ei se mulle viitti mitää sanoo ^^" "o-okei" änkytin.
Vein kaappiini viimeisen tunnin kirjoja ja otin reppuni olalle ja olin lähdössä kun joku tuuppasi minut selkä kaappeja vasten "kas kas joku ois lähössä kotiin, vai?" Kai sanoi lipevä hymy huulillaan "j-joo..." "Na a aa a sä et kuule oo menos viel muualle ku vessaan" "häh...vessaan..?" Ihmettelin, sitten Kai tuli lähemmäs, otti mun vyötäröstä, nosti olalleen ja lähti vessoille päin. Kun pääsimme vessoille Kai pudotti minut lattialle, tuntui että ilmat olisivat tulleet ulos yritin pidättää itkua. "Nyt sä saat kertoo mitä vittua sun ja Chanyeolin välillä on??!" Kai miltei huusi,"e-ei m-mitään mä v-vannon!" "Niin varmaan" Kai sanoi ja löi minua kasvoihin nyrkillä, siinä samassa Kai rupesi kunnolla mätkimään mua, menin kippuraan ja yritin purra hammasta samalla kun pidätin itkua. Tunsin kuinka lämmin kyynel vieri poskeani pitkin "no voi että rupeeksä viel itkeen?" Kai sanoi ja potkaisi mua kylkeen ja lähti.
Olin ollut vessan lattialla jonkin aikaa kunnes nousin vaikeasti ylös ja lähdin kotiin. Kun pääsin kotiin lysähdin ulko oven eteen lattialle ja päästin kaiken ulos itkin ja itkin, kirosin sitä kuinka paskaa elämäni on miksei elämäni voi olla kukkien päällä tanssimista miksi juuri minua pitää kohdella näin. Nousin ja kävelin kylppäriin otin veitsen ja rupesin tekemään viiltoja reiteeni itkin kivusta samalla kun toruin itseäni kaikesta "paskasta" 'Kyungsoo sä oot ihan hyödytön susta ei oo mihinkää kukaa ei rakasta sua jopa sun omat vanhemmat vihaa su-' "LOPETA, LOPETAAA!!" Huusin pään sisälläni olevalle äänelle joka tuomitsi minua 'Kyungsoo ei noin, tee niistä vielä syvempiä, juuri noin..hyvä'. Syvensin viiltoja olin hieman itsekkin tyytyväinen saamaani työhön. Oli jo ilta, menin huoneeseeni, menin peittoni alle ja itkin, itkin niin kauan että nukahdin.

_______________________________________

Juu elikkäs tein nyt tämmösen ChanSoo tarinan koska..no miks ei 😊 kommentoikaa ja toivottavasti tykkäsitte ettei ollu liian no semmone
KIITOS KUN LUIT 😊

Don't Be So Shy || CHANSOO FANFIC || Finnish Where stories live. Discover now