(Kai NK.)Siitä on nyt jokunen kuukaus ku mä vein Kyungsoon sinne kahvilaan.
Ja me ollaa nyt kimpas ;) meil on kai melko tavalline suhde. Tää menee just niiku pitiki..(Kyungsoo NK.)
Chanyeolilta: Kyungsoolle:
Mikset sä vastaa, mä oon kauheen huolissani susta pitääks mun lähtee sinne?!
Kyungsoo vastaa!!
Heiii Kyungsoo missä sä oot?
Miks sä et vastaa??
Huhuu
Ooks mä tehny sulle jotain?
Kyungsoo nyt vastaat??!!
Chanyeolilta on tullut päivittäin viestejä kysellen minusta, en ole vastannut niihin koska ei ole huvittanut sen jälkeen kun Kai kertoi miksi hän oikeasti lähti...mutta välillä kuitenkin kaipaan häntä...onko se väärin?
Mutta olen nyt onnellinen Kain kanssa :)
"Kyungsoo, mietin tässä että mennäänkö leffaan?" Kai kysyy kun saavun kouluun
"Juu, miks ei" vastaan
"No mennään sitte tänää, vai onks sul jotai muuta?"
"Eii, tää päivä käy hyvin! :)"
Me hymyilemme toisilemme ja juuri kun kellot soi Kai suutelee minua ja lähtee tunnille.
"Eksä oo ikin peloissas tai siis ku kaikki puhuu et Kai on Playeri?" Sehun kysyi
"Häh? Kuka tollasta on sanonu?!" Ihmettelin
Kyungsoo, kaikki "tietää" siitä" Tao jatkoi.
Välillä mietin että onko Tao ja Sehun kateellisia vai onko niiden jutut oikeesti totta?
"Ihan miten vaan mä rakastan Kaita ja hän minua, tästä ei enää puhuta!!" Huudan ja kiirehdin tunnille.
Mietin koko tunnin sitä mitä Tao ja Sehun olivat sanoneet. En tiennyt uskoisinko, mutta miksi he haluaisivat huijata minua tuollaisessa asiassa?
Vihdoin tuli ruoka tunti istuin yksin pöydässä ja odotin että Kai tulee viereeni istumaan. Lopulta näin hänet, huidoin hänelle merkiksi että tulisi istumaan pöytään, mutta yllätyksekseni hän vain ignoorasi minut ja meni jenginsä kanssa toiseen pöytään!
"Moikka miks noin huonolla päällä?"
Havahduin kun kuulin tosi tutun äänen joka kuului CHANYEOLILLE!?
Nostin pääni ilo kasvoillani kunnes edessäni istuikin, Kris?"en kai mä ny noin hirveen näköne oo?"
"Moikka, Kyungsoo!" Sehun huudahti ja istui viereeni samalla kun Tao istui häntä vastapäätä.
"Muute miks Kai ei istu sun kaa?" Tao kysyy.
"Mehä sanottii et se ei oo hyvää seu-" Sehunin lause keskeytyi kun nousin paikaltani vihaisena ja paiskasin tarjoittimeni kärryille ja juoksin pois ruokalasta.
Juoksin vessaan, menin yhteen vessa koppiin, lukitsin oven ja mietin asioita, kyyneleet alkoivat virrata poskiani pitkin, yritin pyyhkiä niitä kädelläni mutta niiden valuminen ei lakannut.______________________________
Anteeks ku on vähä shorty mut yritän jotenki pitkittää tätä lol :D
Koht tulee 10 osa JUST WAIT FOR IT, okei? 🤗~comment <3
~share <3
~vote <3