|| Try To Understand || PART 4 ||

96 5 5
                                    

"Kyungsoo! KYUNGSOO HERÄÄ!! Hei!"

Joku huutaa nimeäni

"Kyungsoo hei ootsä hereillä??!" Tuttu ääni huutelee minua hereille.

Avaan silmäni ja edessäni sängyllä istuu Chanyeol, Chanyeol mutta kaiken sen jälkeen.

"Sähän nukuit pitkään" Chanyeol sanoi ja hymyili.

'Mistä hän puhuu?'mietin

"Mitä unta näit, ootas mä haen sulle pyyhkeen sä oot niin hikinen" Chanyeol sanoi ja lähti huoneesta.

'Unta, hikinen..' Voiko olla että näin unta me olemme Chanyeolilla huomasin kun vähän katsoin ympärilleni.
Sitten Chanyeol tuli takaisin pyyhkeen kanssa, hän töpötteli pyyhettä naamallani.

(Chanyeolin NK.)

Puhdistan hakemallani pyyhkeellä hikeä mikä on Kyungsoon naamalla, mutta yhtäkkiä Kyungsoo hyppää syliini ja kietoo kätensä ympärilleni olen hetken hämmentyneenä mutta otan pienemmän syliini ja olimme siinä näin hetken.

"Mikäs nyt tuli?" Kysyin pieni hymy huulillani.

"N-näin i-ihan hirveää u-unta.." Kyungsoo kertoi ja kyneleet alkoivat virrata hänen pehmeillä poskilla.

"Shh shh Kyungsoo pieni se oli vain unta...shh.." Yritin vähän rauhoitella Kyungsoota ja silitin hänen päätä samalla kun hän oli käpertynyt minuun kiinni, paitani oli märkä Kyungsoon kyyneleistä.

Kun Kyungsoo oli rauhoittunut vähän vein hänelle kaakaota ja kyselin hänen unesta jota hän ei mielellään halunnut kertoa, mutta siitä huolimatta kertoi.

"Voi Kyungsoo se on vaan unta mä en ikinä tekis sulle mitään tommosta vaikka me ei yhdessä ollakkaan" sanoin ja annoin hänelle hymyn.

Kyungsoo nyökkäsi ja kysyi "mikä päivä nyt on ja paljon kello on?"

"Tänään on Maanantai ja kello on 19:14" vastasin.

"Olitsä koulussa?" Kyungsoo jatkoi.

"En, mä odotin että sä heräät" vastasin

"A-ai..." Hän vähän yllättyi.

"Sä siis pyörryit yhtäkkii ja sit mä vein sut makaamaan sänkyy ja odottaa et sä heräät" jatkoin.

(Kyungsoon NK.)

Kun olimme siinä hetken puhuneet Chanyeol kysyi mitä leffaa haluaisin katsoa, sanoin että en mitään pelottavaa ja Chanyeol ottaa leffan jonka kannessa lukee 'Paranormal Activity'...?

Katsoin elokuvaa jonka Chanyeol pisti, itseasiassa se oli ihan hyvä ainakin näin alussa.

"Mahuks mä sinne sänkyy?" Chanyeol kysyi hymyillen

"J-joo tottakai" vastasin ikään kuin olisin juuri tehnyt jotain kiellettyä, ja samassa Chanyeol hyppää sänkyyn viereeni.

Leffa oli suunnilleen melkeen puolivälissä, tuijotin Chanyeolia, hän oli niin tyyni vaikka katsoimme KAUHULEFFAA ja tietenkin komea tuon ajateltuani Chanyeol kääntyi katsomaan minua, äkkiä käänsin päätä mutta turhaan hän kuitenkin näki että katsoin, näin että hän hymyili luultavasti tirskui sitä että olin aivan punaiseksi leimahtanut korvia myöten....NOLOTTAA!!..

Katson leffaa ja nainen on kadonnut ja mies etsii häntä. Lopulta mies löytää tämän mutta naisella on risti kädessä ja hän istuu velttona....tässä vaiheessa en edes huomaa että takerrun kauhua "odottaessa" Chanyeoliin kiinni hän katsoo ihmeissään mutta jatkaa silti leffan katsomista..tosin hymyhuulilla mutta silti.
Sitten hetken päästä tuli aivan kamala säikäytys kohta "iiikkk!!" Kiljasin ja hypähdin varmaan kattoon saakka ja pistin pääni Chanyeolin rintaa vasten, hän vain hymyili säälivästi söpöydelleni? :D

Don't Be So Shy || CHANSOO FANFIC || Finnish Where stories live. Discover now