|| CREEPY || Part 5 ||

81 5 3
                                    

!!Laita musiikki vasta kun niin ilmoitetaan!!

__________________________________________

(Kain NK.)

Huomasin kun Chen ja Baekhyun naureskeli D.Olle, nostin D.On ylös maasta. Hän oli sanomassa jotain mutta vein käteni hitaasti hänen nivusiaan päin, huomasin kuinka hermostunut ja pelokas hän oli, jotenkin se oli söpöä ainakin tiesin että hän oli neitsyt....

Kun olin saanut melkein käteni hänen housuihin joku tuli luokka huoneeseen...hän oli...Chanyeol....miksi jän tulee aina väärään aikaan. Hän katsoi minua ja D.Ota sitten hän katsoi taas minua mutta tällä kertaa raivon ja vihan vallassa, siinä vaiheessa tajusin että nyt ei menny iha hyvin...

"KAI.....MITÄ HELVETTIÄ SÄ TEET?!!!"

"C-chanyeol....auta.." D.O voivotti hänen äänestä kuuli että hän itki.

Chanyeol käveli meitä päin ja otti minua niskasta jollain ihme otteella, että raajani eivät enää kunnolla kantaneet?

(Kyungsoon NK.)

Samassa juoksin Chanyeolin luo ja itkin hänen paitaansa, hän silitti selkääni ja hyssytteli. Olen vaan niin onnellinen että hän tuli juuri hyvään aikaan eikä vasta 5minuuttia sen jälkeen.
Olimme lähdössä kävelemään kun Chanyeol otti kädestä i kiinni ja me kävelimme pois luokka huoneesta. Katsoin Chanyeolia ja hänellä oli virne naamallaan, sitten hän katsoi minua suoraan silmiin ja lehahdan ihan punaiseksi ja käännän pääni voin vain kuvitella hänen ilmeen...

TIME SKIP 7H

"Hei, Kyungsoo, mul ois sulle semmone yllätys/juttu?" Chanyeol sanoi vähän innostuneena.

"Huh?, kerro lisää?" Vastasin.

"Se on yllätys :D"

"Eiku, niimpä, anteeks :33"

Sitten me lähdimme sinne minne Chanyeol minua vei. Me saavuimme ison kartanon luo...siinä vaiheessa tiesin mitä tapahtuu, aloin epäröidä mutta Chanyeol piti tiukasti kädestäni kiinni.

"Sähän tuut" Chanyeol sanoi virne kasvoillaan.

"Okei, mut yhellä ehdolla, sä tuut mun kanssa"

"Okei, sovittu?"

"Sovittu"

"Ennen kun me mennää sisään me ootetaa parii tyyppii" Chanyeol sanoi.

"Keitä?" Olin hieman hämmentynyt, eihän Chanyeol ollut sanonu mitää että tänne tulee muitakin.

"Näät kohta" hän vain sanoi.

Sitten näin tuttuja hahmoja "Sehun? Tao?" Mutisin.

"KYUNGSOO!! miks et oo laittanu viestii, me ollaa oltu huolissaa Taon kaa" Sehun sanoi.

"En oo vaa jaksanu.." Vastasin.

"Nii ollaa mut oisit vaik koulus tullu sanoo" Tao jatkoi.

"Hei, lopettakaa nyt ei viittitä pilaa Kyungsoon tunnelmaa" Chanyeol sanoi ja veti minua häntä vasten.

Sitten alkoi tulla enemmän porukkaa.

"KRIS!! YIXING!! SUHO!! LUHAN!! MINSEOK!!"Chanyeol huudahti ja tervehti ystäviään.

"No ketkä menee eka? NYT MÄ TIIÄN KYUNGSOO JA CHANYEOL!" Huudahtaa Kris.

"M-Mitä e-en mä t-tahdo tonne m-mennä..." Mä änkytin pelosta.

"Kyungsoo rakas, sä et oo siel yksin mä meen kans :)" Chanyeol selittää.

LAITTAKAA MUSIIKKI TÄSSÄ KOHTAA SOIMAAN (kannattaa käyttää kuulokeita)

Epäröin silti, mutta menimme sisään kartanoon.
Pidin tiukasti Chanyeolin käsivarresta kiinni ja yhtäkkiä en enään tuntenut hänen kättä tunnustelin enemmän enkä pitänyt kiinni mistään!
Olin aivan kauhusta kankea.

"C-CHANYEOL!!! CHANYEOL, M-MINNE S-SÄ MENIT T-TUU T-TAKAS!!!!!" Huusin ja aloin itkeä koska olin niin peloissani. Mutta yritin siitä huolimatta löytää tietäni ulos, vaikka se oli turhaa koska oli niin pimeää. Etsin seinän johon voisin nojautua ja ustuin seinää vasten ja itkin.

Olin itkenyt pelosta tässä samassa paikassa 5minuuttia nousin ylös ja seisoin pimeydessä kun joku tuli takaani halaamaan minua.

"Kyungsoo, missä sä olit mä etin sua kaikkialta" Chanyeol sanoi huolestuneena.

"M-mä yritin l-löytää sua m-mut en nähny mitää" vastasin samalla kun pyyhin kyyneleitä.

Käännyin ja halasin Chanyeolia ja hän oli niin lämmin en tuntenut enää pelkoa enemmänkin turvaa.

Käännyin ja halasin Chanyeolia ja hän oli niin lämmin en tuntenut enää pelkoa enemmänkin turvaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



_________________________________________

Don't Be So Shy || CHANSOO FANFIC || Finnish Where stories live. Discover now