Kyungsoon NK.
Heräsin aamulla herätyskelloni soittoon, olin nousemassa sängystäni mutta jalkoihini rupesi sattumaan. Katsoin peiton alle jalkojani ja huomasin jaloissani viiltoja päähäni tuli kuvia eilisillan tapahtumista,
"mitä mä oikein tein.."
'mun tosiaan olisi mitänyt jo olla toipunut viiltelemisestä, mutta en kai sitten ollutkaan... 'Päätin että en mene tänään kouluun koska en kyennyt kunnolla kävelemään. Lähdin sängystäni jotenkin kävelemään keittiöön, mutta puoli matkassa kaaduin maahan, nousin ja jatkoin. Viimein pääsin keittiöön asti, avasin jääkaapin oven ja otin jotain mitä löysin ja menin takaisin huoneeseeni, otin sängyltäni kaukosäätimen, hyppäsin sängyleni ja laitoin TV:n päälle. Kun olin syönyt ja katsonut TV:tä tarpeeksi kauan menin makuulle ja otin puhelimeni, Taolta ja Sehunilta oli tullut viestejä..?
Sehunilta:
Kyungsoolle:"Heii, missä sä oot? Et tullu kouluu ootsä kipee? Onks kaikki hyvi?"
"Mikset sä vastaa?"
"Heiii"Taolta:
Kyungsoolle:"D.O missä sä oot? Mikset sä vastaa? Ootsä kipee? Ilmota jotain ku näät tän viestin, okei?"
"Nähh en mä jaksa" totesin ja laitoin kännykkäni pois.
Makasin sängylläni ja mietin asioita.
Kun katsoin kelloa se oli 13:23 'oliko se jo noin paljon' mietin 'kohtahan mun pitäis päästä, jos siis olisin koulussa..'Lähdin taas kävelemään keittiöön koska no olihan aamupalasta jo 4 tuntia. Menin jääkaapille, siellä ei ollut oikeen mitään mitä olisin voinut syödä ruuaksi, joten päätin lähteä kauppaan.
Kun olin kaupassa ostin spagetti ainekset ja kimchiä, se on mun lempi ruoka. Kotiin tultuani laitoin tavarat pöydälle ja alan tehdä ruokaa, yht'äkkiä kuulen koputuksen ovelta.'kukahan siellä on?' Alan miettiä koputus kuuluu uudemman kerran kavelen ovelle ja avaan sen, oven suulla seisoo...Chanyeol?"C-Chanyeol..?" Sanon kysyvästi
"moikka!" "Miksä et ollu koulus?" ' oikea kysymys olisi miten sä löysit mun kotiin' sanoin mielessäni
"miten sä löysit mun kodin??" Kysyin ihmeissäni
"kysyin Sehunilta ja hän on sun kaveri nii se ties :)"
"ömm..okei..?"
"No..seisotsä siin, vai päästätsä mut sisään?"
"Öö j-joo..!" Sanoin vähän hätääntyneesti.
Chanyeol sitten kävelisisään virnistäen ja vinkkaamalla silmää samalla 'öö mitä ihmettä?' Katsoin häntä vähän kummastuneena.
"Täähän on upee lukaali,missä sun vanhemmat on?"
"Ömm..ne ei melkeen koskaa oo kotona...aina työ matkalla...eikä ne ees välitä musta..liian kiireellisiä ja isä vihaa mua.."
"Mutta miks eihä sus oo mitää vikaa?!"
"En mäkää oikee ymmärrä..mut voitaisko m-me puhuu jostai muusta..?"
"V-vaikka et m-miks sä tulit t-tänne?"
"No enks mä saa nähä mun pingviinii?! :D"